لیست سریال های نمایش خانگی 1402 و 1403

لیست سریال های نمایش خانگی 1402 و 1403

اگر می‌خواهید جذاب‌ترین سریال های نمایش خانگی را در اوقات فراغت خود ببینید، ما در این بخش لیستی از بهترین‌ها را برای شما جمع‌آوری کردیم.

کد خبر : ۱۸۵۵۶۸
بازدید : ۱۰۳۶

صنعت سریال‌سازی ایران در سال‌های اخیر شاهد رشد چشمگیری بوده است. پلتفرم‌های نمایش خانگی با ارائه محتوای متنوع و با کیفیت، جایگاه ویژه‌ای در بین مخاطبان پیدا کرده‌اند. در این میان، سال های 1402 و 1403 با تولید و پخش سریال‌های متعدد، دورانی پررونق برای این صنعت محسوب می‌شوند.

از آنجایی که هنوز سریال های نمایش خانگی 1402 نیز محبوبیت فراوانی دارند، ما تصمیم گرفتیم لیستی تهیه کنیم تا شما راحت‌تر بتوانید بهترین سریال را برای خود انتخاب فرمایید.

با بهترین سریال های نمایش خانگی 1402 – 1403 آشنا شوید

اگر می‌خواهید جذاب‌ترین سریال های نمایش خانگی را در اوقات فراغت خود ببینید، ما در این بخش لیستی از بهترین‌ها را برای شما جمع‌آوری کردیم.

سریال گناه فرشته

سریال «گناه فرشته» با نویسندگی و کارگردانی حامد عنقا، داستانی عاشقانه و دراماتیک را به تصویر می‌کشد. این سریال به زندگی زنی جوان به نام فرشته می‌پردازد که با مشکلات فراوانی در زندگی خود روبه‌رو است. نقش فرشته با بازی برجسته و شگفت‌انگیز پردیس پورعابدینی که همگی آن را از سریال آقازاده به‌یاد داریم، به تصویر کشیده شده است. «گناه فرشته» به‌عنوان یکی از سریال‌های پربیننده و محبوب سال ۱۴۰۲، با استقبال گسترده مخاطبان روبرو شد و موفقیت‌های بسیاری را کسب کرد.

سریال شریک جرم

سریال «شریک جرم» به کارگردانی مازیار میری و نویسندگی امیر عربی، یک اثر درام جنایی است که داستانی مرتبط با یک پرونده جنایی را روایت می‌کند. در این سریال، یک وکیل و یک روزنامه‌نگار سعی دارند تا رازهای پشت پرده این پرونده را فاش کنند. سارا بهرامی با بازی برجسته‌اش، ابهامات و رازهای سریال را به تصویر می‌کشد.

«شریک جرم» به عنوان یکی از محبوب‌ترین سریال‌های سال ۱۴۰۲، با استقبال گسترده مخاطبان همراه بود و تحسین‌های فراوانی را به‌دنبال داشت. این سریال یکی از بهترین سریال های نمایش خانگی محسوب می‌شود که تا به امروز قسمت‌های بسیاری از آن نیز پخش شده است.

سریال پسر دلفینی

در سال ۱۴۰۱، فیلم "پسر دلفینی" با استقبال فراوان مخاطبان منتشر شد و به فروش قابل توجهی دست یافت. این موفقیت، رضا فصاحت را به ایجاد یک سریال اسپین آف با عنوان "پسر دلفینی" با ۲۶ قسمت ترغیب کرد. این سریال داستانی را به تصویر می‌کشد که به بررسی زندگی پسر دلفینی می‌پردازد. او در حال حاضر به عنوان نگهبان دریا فعالیت می‌کند و مسئول محافظت از ساکنان دریا در برابر تهدیداتی همچون اختاپوس و نقشه‌های خطرناک آن است.

سریال اکازیون

سریال "اکازیون" یکی از جدیدترین سریال ‌های نمایش خانگی ایرانی معرفی می‌شود که از اول فروردین ماه ۱۴۰۳ به روی آنتن شبکه نماوا رفته است. این سریال با ژانر کمدی و خانوادگی، تحت کارگردانی مسعود اطیابی ساخته شده و هادی کاظمی، ایمان صفا، غلامرضا نیکخواه، سمانه پاکدل و سایر بازیگران در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

داستان این سریال در دهه ۷۰ میلادی روایت می‌شود و درباره رحیم، جوانی است که به کانادا مهاجرت می‌کند. اما مواجهه با ممنوعیت الخروج به دلیل ارتباط با دایی او، موجب ایجاد ماجراهای شاد و پرهیجی می‌شود. با دانلود سریال اکازیون لحظاتی شاد را با خانواده خود تجربه خواهید کرد.

سریال جنگل آسفالت

سریال "جنگل آسفالت" از جمله محصولات جدید تولید شده در سال ۱۴۰۳ از سوی شبکه نمایش خانگی نماوا است. این سریال با ژانر درام و به کارگردانی پژمان تیمورتاش، با حضور نوید محمدزاده، امیر جعفری، مریلا زارعی، فرشته حسینی و سایر بازیگران، به تصویر کشیده شده است.

داستان "جنگل آسفالت" درباره هنگامه است. دختری که برای نجات جان برادرش، در مواجهه با خطرات مختلفی از جمله افراد شرور و ناامیدی‌های بی‌پایان، به مبارزه می‌پردازد. بازیگرانی همچون علیرضا جعفری، ریما رامین‌فر و نازنین فراهانی نیز در این سریال حضور دارند.

سریال افعی تهران

سریال "افعی تهران" از جمله برجسته‌ترین محصولات سال ۱۴۰۳ در دسته‌سریال‌های نمایش خانگی بوده است. این سریال با کارگردانی سامان مقدم و نویسندگی پیمان معادی، با حضور بازیگرانی همچون پیمان معادی، سحر دولت شاهی، آزاده صمدی، مریلا زارعی، پژمان جمشیدی و سایر هنرمندان، به تصویر کشیده شده است.

ژانر این مورد از سریال ‌های نمایش خانگی شامل درام، اجتماعی و جنایی است. داستان آن درباره یک قاتل سریالی است که از سم مسموم برای ارتکاب جنایاتش استفاده می‌کند. یک کارگردان نیز تصمیم می‌گیرد از داستان این قاتل برای ساخت فیلمی متفاوت الهام بگیرد؛ زیرا قربانیان او تنها یک ویژگی مشترک دارند: آنها در گذشته کودکان را آزار داده‌اند.

سریال آمرلی

سریال "آمرلی" از جدیدترین محصولات سال ۱۴۰۳ در دسته سریال‌های ایرانی است که به زودی در پلتفرم فیلم نت به نمایش گذاشته می‌شود. این سریال با کارگردانی احمد ابراهیم احمد و بازیگرانی همچون مصطفی زمانی، ناریمان الصالحی، رامز اسود و سایر هنرمندان، به تصویر کشیده شده است.

"آمرلی" به‌عنوان یک تولید مشترک ایران و عراق، داستان خبرنگاری به نام رافد را روایت می‌کند. او تصمیم می‌گیرد به درخواست مادرش، از شغل خود دست بکشد و به شهر آمرلی برود. اما در طول داستان، رازهایی درباره مرگ پدرش فاش می‌شود و او با شرایط سختی روبه‌رو می‌شود.

سریال شهر هرت

سریال "شهر هرت" یکی از محصولات جدید سال ۱۴۰۳ در رده‌سریال‌های ایرانی است که به کارگردانی سید محمدرضا ممتاز تولید شده است. این سریال با ژانر کمدی و تاریخی، از طریق پلتفرم‌های روبیکا و آپرا به تماشاچیان ارائه می‌شود. در بازیگری این سریال، هنرپیشگانی همچون رضا شفیعی‌جم، رزیتا غفاری، علی صادقی و سایر هنرمندان به ایفای نقش می‌پردازند.

داستان "شهر هرت" درباره مردی به نام خسرو است که به وسیله زمین‌خواری و ظلم به ثروت رسیده و اکنون در پیگیری پلیس قرار دارد. در تلاش برای فرار، به طرز عجیبی به گذشته منتقل می‌شود و از نحوه بدبودن اعمال خود اطلاع پیدا می‌کند.

801

جمع‌بندی

سریال ‌های نمایش خانگی، از مهمترین اجزای صنعت تلویزیون ایرانی محسوب می‌شوند. این سریال‌ها با ژانرهای متنوع از جمله درام، کمدی، اجتماعی و تاریخی، مخاطبان گسترده‌ای را جذب می‌کنند. با ارائه داستان‌های متنوع و ارتباط نزدیک با زندگی روزمره، این سریال‌ها به جامعه ارزش‌های فرهنگی و اجتماعی منتقل می‌کنند. از دیده شدن بازیگران حرفه‌ای تا مضامین پرداختن به مسائل مهم اجتماعی، این سریال‌ها نقش مهمی در ساختاردهی و پویایی صنعت سینما و تلویزیون ایران دارند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید