بهترین برندهای اسکراب صورت از ایران تا کره

بهترین برندهای اسکراب صورت از ایران تا کره

در بازار انواعی از برندهای ایرانی و کره‌ای برای لایه‌بردارهای صورت وجود دارد که با شناخت تعدادی از بهترین نمونه‌ها که کارایی خوبی دارند، فرایند انتخاب برای شما آسان‌تر می‌شود.

کد خبر : ۱۹۴۶۸۶
بازدید : ۹

در روتین‌های مراقبت از پوست به‌طور معمول اسکراب صورت برای لایه‌برداری و ازبین‌بردن سلول‌های مرده مورد استفاده قرار می‌گیرد که این کار منجر به داشتن پوستی شاداب، لطیف و شفاف می‌شود.

در بازار انواعی از برندهای ایرانی و کره‌ای برای لایه‌بردارهای صورت وجود دارد که با شناخت تعدادی از بهترین نمونه‌ها که کارایی خوبی دارند، فرایند انتخاب برای شما آسان‌تر می‌شود.

آشنایی با برترین برندهای لایه‌بردار صورت ایرانی

معمولا افراد زیادی با دنبال‌کردن یک روتین پوستی خاص، بعداز مدتی متوجه می‌شوند که نتیجه رضایت‌بخشی دریافت نمی‌کنند، در واقع عدم استفاده از اسکراب باکیفیت، یکی از دلایل اصلی این مشکل است.

برند سازنده اسکراب صورت، در تعیین عملکرد و لایه‌برداری مناسب پوست تاثیر زیادی دارد که شرکت‌های ایرانی نیز با درنظرگرفتن نوع نیاز مشتریان، محصولات مختلفی را به بازار عرضه می‌کنند که شامل موارد زیر هستند.

تنوع بالای اسکراب‌های صورت در برند آردن

برای خرید اسکراب‌های ایرانی، محصولات برند آردن گزینه‌های مناسبی محسوب می‌شوند که دارای ترکیبات و حجم‌های متنوعی هستند و با انواع پوست سازگاری دارند.

برخی از نمونه‌های اسکراب صورت آردن علاوه‌بر اینکه قابلیت ازبین‌بردن سلول‌های مرده پوست را دارند، با آبرسانی عمقی به شما کمک می‌کنند تا پوستی لطیف و شاداب داشته باشید.

این برند برای تولید محصولات خود از ترکیباتی همچون عصاره‌های گیاهی، ویتامین A، اسید سالیسیلیک، گلیسیرین و دیگر مواد ضروری استفاده می‌کند که در کنترل چربی، حذف لایه‌های شاخی و جلوگیری از بروز آکنه موثر واقع می‌شوند.

محصولات برند پریم برای لایه‌برداری انواع پوست

تفاوتی ندارد که جنس پوست شما چرب، مختلط یا خشک باشد، مواد اولیه‌ای که برند پریم برای ساخت لایه‌بردارهای خود استفاده می‌کند، نیازهای شما را برطرف خواهد کرد.

با استفاده از اسکراب صورت پریم، بخش قابل توجهی از سلول‌های مرده و لایه‌های شاخی پوست از‌بین می‌روند و می‌توان انتظار داشت که کرم‌های آبرسان و دیگر محصولات مراقبتی بهتر جذب شوند.

این برند برای تولید محصولات خود از مواد متنوعی استفاده می‌کند که هرکدام اثرگذاری خاصی روی انواع پوست دارند. برخی از خواص اسکراب‌های پریم عبارت‌اند از:

·    قابلیت رفع لکه‌های پوستی

·    شفاف‌کنندگی پوست

·    کاهش اندازه منافذ پوست

·    ازبین‌بردن میکروب‌ها و باکتری‌های مضر

·    امکان تنظیم میزان چربی پوست

·    کمک به تنظیم پی‌اچ پوست

·    نرم‌کنندگی

·    قابلیت افزایش کلاژن‌سازی

لایه‌بردار صورت از برند شون

84

اسکراب شون یکی از لایه‌بردارهای عالی است که قابلیت پاک‌سازی عمیق پوست را دارد و با استفاده از عصاره گردو تولید می‌شود. این محصول در برطرف‌کردن سلول‌های مرده عملکرد خوبی ارائه می‌دهد.

استفاده از ترکیبات موثری همچون شی‌باتر و ویتامین‌های A و E در این مدل اسکراب، مواد مغذی مورد نیاز پوست را تامین می‌کند و منجر به حفظ رطوبت بیشتر در لایه‌های مختلف آن می‌شود.

برخی از مزایایی که می‌توان برای این محصول در‌نظر گرفت، شامل رفع چین‌وچروک‌های پوست، محافظت بیشتر در برابر رادیکال‌های آزاد و عوامل آسیب‌رسان است که با توجه به کیفیت، قیمت مناسبی هم دارد.

برند ایرانی سی گل

اگر همیشه روی پوست خود جوش‌های سرسیاه مشاهده می‌کنید که با استفاده از محصولات مراقبتی مختلف نیز برطرف نمی‌شوند، با کمک اسکراب‌های برند سی گل می‌توانید از شر آن‌ها خلاص شوید.

در میان برندهای ایرانی که معمولا رضایت خوبی ازسوی خریداران کسب می‌کنند و اثرگذاری بالایی در حذف لایه‌های مرده پوست دارند، سی گل نیز به‌طور معمول یکی از بهترین موارد به‌شمار می‌رود.

اسکراب صورت سی گل حاوی مقادیر مناسبی از اسیدهای آلفا هیدروکسی، ذرات ریز ساینده پوست و ویتامین B5 است که تمامی آلودگی‌های روی صورت شما را از‌بین می‌برد و به حفظ درخشندگی آن کمک می‌کند.

معرفی تعدادی از برندهای لایه‌بردار صورت کره‌ای

کره‌ای‌ها درزمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی بسیار خوب ظاهر شده‌اند و در سطح دنیا نیز محصولات مراقبت از پوستی که توسط برندهای این کشور ساخته می‌شوند، مورد توجه خریداران قرار می‌گیرند.

بهترین برندهای اسکراب صورت کرده‌ای که در بازار ایران به‌فروش می‌رسند، با استفاده از فناوری‌های نوین و مواد طبیعی مختلفی تهیه می‌شوند که تاثیرگذاری آن‌ها را بهبود می‌بخشند. تعدادی از این مارک‌های معتبر به‌صورت زیر هستند.

برند کره‌ای پیوردرم

ماسک‌های پاک‌کننده صورت پیوردرم در دسته محصولات معروف و پرطرفدار کره‌ای قرار می‌گیرند که دارای مقادیر مناسبی از ویتامین E، برای جلوگیری از زبر و خشک‌شدن پوست هستند.

عصاره‌های پاپایا و زغال سیاه در تولید این لایه‌بردارها به‌کار می‌رود که در پاک‌سازی عمیق پوست و ازبین‌بردن سلول‌های مرده تاثیرگذار هستند. این محصولات معمولا حساسیت یا مشکلات التهابی برای شما ایجاد نمی‌کنند.

برند میشا برای لایه‌بردار صورت کره‌ای

یکی از بهترین برندهای کره‌ای، میشا (Missha) است که از مواد طبیعی برای تولید محصولات مراقبت از پوست استفاده می‌کند و در کشور ما نیز محبوبیت زیادی در بین خریداران دارد.

اسکراب صورت تولیدشده توسط این برند، دارای ترکیبات موثری است که به‌عنوان یک لایه‌بردار قوی، قابلیت تمیزکردن پوست، کنترل میزان چربی و ازبین‌بردن سلول‌های مرده را دارد.

تعدادی از محصولات میشا دارای عصاره‌های پرتقال، لیمو، نارگیل و مواد گیاهی دیگری همچون برنج هستند که به تغذیه موثر پوست شما کمک می‌کنند و درصورت استفاده منظم از آن‌ها، می‌توان شاهد رفع چین‌‌وچروک‌های جزئی صورت بود.

یکی دیگر از ویژگی‌های خوبی که می‌توان برای محصولات برند میشا مد نظر قرار داد، روشن‌کنندگی پوست است که برای این منظور باید دستورالعمل استفاده از اسکراب را به‌طور دقیق رعایت کنید.

برند محبوب اسکین فود

86

اگر شما هم از دوستداران محصولات مراقبت از پوست کره‌ای باشید، به‌منظور خرید لایه‌بردار می‌توانید یکی دیگر از برندهای محبوب با عنوان اسکین فود را انتخاب کنید که عملکرد خوبی ارائه می‌دهد.

انواعی از اسکراب صورت که می‌توانید در میان محصولات برند اسکین فود مشاهده کنید، شامل ترکیباتی همچون زردآلو، برنج و شکر سیاه هستند که خواص لایه‌برداری و پاک‌سازی عمیق پوست را دارند.

این محصولات غنی از آنتی‌اکسیدان‌ها و ویتامین‌های مفید هستند که در روشن‌کنندگی و شفاف‌کردن پوست شما نیز موثر واقع می‌شوند. به‌منظور استفاده از اسکراب‌های اسکین فود، بهتر است هفته‌ای یک‌بار مقدار مناسبی از آن را روی صورت ماساژ دهید تا نتیجه دلخواه را به‌دست آورید.

جمع‌بندی

اگر می‌خواهید از اسکراب صورت برای لایه‌برداری پوست و ازبین‌بردن سلول‌های مرده استفاده کنید، توجه به برند این محصول اهمیت زیادی در دستیابی به نتیجه مطلوب دارد.

برای این منظور می‌توان از میان برندهای ایرانی و کره‌ای یکی از موارد مناسب را انتخاب کرد که تاثیر خوبی برای پوست شما دارد. درصورت نیاز به استفاده از این محصولات، می‌توانید در وب‌سایت دیجی‌کالا، برندهایی را که معرفی کردیم، پیدا کنید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید