چگونه نمایشگر‌ها باعث جذابیت بیشتر رستوران شما می‌شوند؟

چگونه نمایشگر‌ها باعث جذابیت بیشتر رستوران شما می‌شوند؟

نمایشگرهای دیجیتال با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، جذابیت رستوران را برای افراد دو چندان می‎کنند. برای آشنایی هرچه بیشتر با کارایی تلویزیون شهری داخل سالن، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

کد خبر : ۱۹۶۳۰۸
بازدید : ۱۲

با آپشن‌های جذاب و متفاوت، روز به روز تعداد مشتریان خود را افزایش دهید. غذای یکی از نیاز‌های اساسی برای ادامه حیات افراد به شمار می‌آید. همین عامل باعث شده که امروزه تعداد رستوران‌ها در سطح شهر به شدت افزایش یاید. در چنین شرایطی تعداد مشتریان رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها، برای سوددهی هرچه بیشتر، اهمیت زیادی پیدا می‌کند. مدیران برای پیروزی در میدان رقابت از شیوه‌های گوناگون بهره می‌برند.

نمایشگرهای دیجیتال با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، جذابیت رستوران را برای افراد دو چندان می‎کنند. برای آشنایی هرچه بیشتر با کارایی تلویزیون شهری داخل سالن، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

نقش نمایشگر در رستوران

غذا خوردن امری حیاتی در زندگی روزمره هر شخصی به حساب می‌آید. رستوران‌های مختلف سعی دارند تا با روش‌های مختلف توجه افراد را به سوی خود جلب کنند. استفاده کاغذهای تبلیغاتی در سطح شهر یکی از راهکار‌های قدیمی این حوزه به کار می‌رود.

با گذر زمان برخی از رستوران‌های بزرگ افرادی با لباس‌های عروسکی برای ترغیب هرچه بیشتر کودکان، استخدام کردند. پس از چندین سال این روش نیز به تکرار در رستوران‌های مختلف دیده شد ولی در نهایت بازده خوبی از خود نشان نداد.

برای رهایی از این روند تکراری و در عین حال کم بازده، بار دیگر فناوری نوین به داد صنعت تبلیغات و بازاریابی رسید. امروزه می‌توان از نمایشگر‌های LED به عنوان ابزاری قدرتمند برای بازاریابی در این زمینه یاد کرد. نمایشگر‌های دیجیتال می‌توانند در عرض چند ثانیه اطلاعات زیادی را به مخاطب انتقال دهند.

همین چند ثانیه ارتباط بین افراد و تلویزیون شهری می‌تواند تاثیر به سزایی در تعداد مشتریان رستوران داشته باشد. با وجود تی وی شهری در داخل رستوران، جذابیت آن محیط دوچندان می‌شود. در عین حفظ حس و حال پذیرایی می‌توان مدرنیته را نیز به طراحی داخلی فضای رستوران اضافه کرد.

کارایی نمایشگر‌های نصب شده در رستوران

شاید در نگاه اول شما کاربرد نمایشگر در رستوران را تنها محدود به نمایش قیمت بدانید. نمایشگر می‌تواند نقش‌های متنوع و پر رنگ‌تری در محیط داخلی رستوران ایفا کند. با پیشرفت تکنولوژی، نمایشگر‌های دیجیتال در صنعت بازاریابی جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص دادند. از مهم‌ترین کارایی‌های این نمایشگر‌ها در رستوران‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تماشای مسابقات ورزشی

حضور در ورزشگاه و استادیوم ورزشی برای تماشای بازی‌های المپیک و جام جهانی همیشه به سادگی امکان پذیر نیست. تماشای مسابقات ورزشی در کنار دوستان و آشنایان بسیار لذت بخش است. به جای دعوت افراد به خانه می‌توان به راحتی در رستوران به تماشای این مسابقات ورزشی نشست.

شما با داشتن نمایشگر‌هایی با کیفیت در رستوران خود می‌توانید به سود‌های کلانی در روزهای پخش مسابقات برسید. همزمان با تماشای بازی، تمایل افراد به سفارش و خوردن غذا نیز بیشتر می‌شود. با این کار می‌توان با یک تیر دو نشان زد. برای نظم هرچه بیشتر در چنین روزهایی می‌توانید امکان رزرو میزهای رستوران را به صورت تلفنی یا اینترنتی برای مشتریان خود فراهم کنید.

معرفی شعب دیگر

اگر شما صاحب رستوارن زنجیره‌ای هستید؛ استفاده از نمایشگر بهترین راه برای تبلیغ شعب مختلف است. به جای هزینه‌های گزاف برای تبلیغات به روش‌های مختلف، می‌توانید به طور غیر مستقیم افراد را برای رفتن به شعب دیگر رستوران خود ترغیب کنید. در چنین شرایطی نمایش دادن دکوراسیون و نحوه سرویس دهی از این نمایشگرها، مشتریان را برای رفتن به دیگر رستوران‌های مجموعه شما نیز مشتاق می‌کند. هرچه جذابیت تیزر تبلیغاتی شما بیشتر باشد؛ تاثیر این نوع بازاریابی با تی وی شهری بیشتر می‌شود.

معرفی غذاهای جدید رستوران

به روزرسانی منو و اضافه کردن غذاهای متنوع یکی از روش‌هایی است که رستوران شما را زنده نگه می‌دارد. یکی از راه‌هایی که می‌توانید غذاهای جدید رستوران خود را معرفی کنید؛ استفاده از ویدئو وال است. تنها نوشتن اسم غذا در منو افراد را به امتحان کردن آن ترغیب نمی‌کند. با آماده کردن یک ویدیوی کوتاه از نحوه آماده سازی غذا، افراد زیادی به امتحان کردن غذای جدید علاقه مند می‌شوند.

نمایش قیمت

طراحی منو یکی از اصلی‌ترین اقداماتی است که باید توجه ویژه‌ای به آن شود. با کمک تلویزیون شهری می‌توان منویی پویا و متحرک در رستوران داشت. به طور معمول این نمایشگر بالای پیشخوان پذیرش نصب می‌شود. وجود نمایشگر با اطلاعات منو به افراد کمک می‌کند تا سفارش خود را سریع‌تر ثبت کنند. این نوع منو، نیاز به منوی چاپ شده را کاهش می‌دهد.

نمایشگر‌های مورد استفاده در رستوران ها

با افزایش کارایی نمایشگر‌های دیجیتال، امروزه انواع مختلفی از آن تولید می‌شود. شما برای رستوران خود، با توجه به هدفی که در نظر دارید؛ می‌توانید نمایشگری مناسب انتخاب کنید. از متداول‌ترین نمایشگر‌ها برای رستوران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تلویزیون شهری فضای داخل

ویدئو وال ها پرکاربردترین نوع صفحه نمایش برای نصب در فضای داخلی رستوران به حساب می‌آید. نمایشگر LED تصاویر را با وضوح و کیفیت بالا به نمایش می‌گذارد. کیفیت بالای صفحه نمایش، امکان استفاده از این نمایشگر را برای سالیان سال فراهم می‌کند. تلویزیون شهری فضای داخلی برای نمایش دادن محتواهایی نظیر منوها، اطلاعات تبلیغاتی، ویدیوهای پس زمینه کاربرد دارد. اندازه تلویزیون شهری باید با توجه به محیط رستوران تعیین شود.

تلویزیون شهری فضای خارج

با استفاده از نمایشگر‌های LED فضای باز، شما می‌توانید رهگذاران را به مشتریان ثابت رستوران خود تبدیل کنید. این نوع نمایشگر‌ها برای نصب در فضای باز یا دیوار‌ها و پنجره‌های بیرونی رستوران کاربرد دارند. با قرار دادن این نمایشگر در نزدیکی درب ورودی رستوران می‌توانید پیشنهادات ویژه روز را نیز نمایش دهید. به دلیل تغییرات آب و هوایی احتمالی در طول سال، این نوع نمایشگر باید از استحکام و کیفیت بالایی برخوردار باشد. ضد آب بودن و مقاومت قاب دور صفحه نمایش نیز اهمیت زیادی دارد.

استند دیجیتال تبلیغاتی

شما با استفاده از تلویزیون تبلیغاتی ایستاده می‌توانید جذابیت رستوران خود را دو چندان کنید. این نوع نمایشگر‌ها وزن سبکی دارند و به راحتی می‌توان از آن‌ها در بخش‌های مختلف رستوران قرار داد. وضوح و کیفیت بالای صفحه نمایش در ویدئو وال‌های پوستری نیز عاملی مهم در جذب مشتری به حساب می‌آید.

نمایشگر LED شفاف

اگر قصد دارید که نمایشگری روی پنجره‌های رستوران خود نصب کنید؛ استفاده از صفحه نمایش LED شفاف بهترین راهکار است. فناوری نوین استفاده شده در ساخت این نمایشگرها، پس زمینه‌ای شفاف در اختیار شما قرار می‌دهد. در این نمایشگر‌ها برخلاف سایر نمونه‌های موجود در بازار؛ در پس زمینه محدودیتی ایجاد نمی‌شود.

600

نمایشگر‌های دیجیتال، راهی برای افزایش سود در رستوران ها

سرعت بالای پیشرفت تکنولوژی، پای نمایشگر‌های دیجیتال را به سالن‌های پذیرایی و رستوران‌ها نیز باز کرده است. با استفاده از این ویدئو وال‌ها می‌توان جذابیت رستوران را دو چندان کرد. این موضوع همچنین باعث متمایز شدن رستوران در برابر سایر رقبا می‌شود. برای خرید نمایشگری مناسب برای رستوران شما می‌توانید به وب سایت دیاکو مراجعه کنید. این مجموعه با بیش از یک دهه سابقه، نمایشگر‌هایی با کیفیت بالا تولید و به فروش می‌رساند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید