سفرمارکت و خدمات آن در گردشگری

سفرمارکت و خدمات آن در گردشگری

سفرمارکت به‌عنوان یک بازارچه اینترنتی این امکان را ایجاد کرده است تا مجموعه‌ای از خدمات گردشگری را به‌طور یکجا دریافت کرد. پلتفرم سفرمارکت به‌قدری گسترده و متنوع است که گردشگران را از داشتن هر اپلیکیشن یا وب‌سایت دیگری برای دریافت خدمات سفر بی‌نیاز می‌کند. بعلاوه سازوکار خاصی که سفرمارکت برای عرضه این خدمات به کار گرفته است آن را از دیگر منابع آنلاین متمایز کرده است. در ادامه با ما همراه شوید تا خدمات گردشگری سفرمارکت و ویژگی‌های متمایز ارائه آن را باهم بررسی کنیم.

کد خبر : ۱۹۸۱۰۶
بازدید : ۷

سفرکردن هم مانند هر کار دیگری به ملزومات خاص خودش نیاز دارد و خوشبختانه این روزها خدمات سفر را می‌توان به‌طور اینترنتی دریافت کرد. اما ملزومات سفر صرفاً به یکی دو مورد خاص محدود نمی‌شود و جست‌وجو در میان انبوهی از سایت‌ها برای دریافت هرکدام از این خدمات برای عده زیادی از افراد یک موضوع چالش‌برانگیز و وقت‌گیر است.

دراین راستا سفرمارکت به‌عنوان یک بازارچه اینترنتی این امکان را ایجاد کرده است تا مجموعه‌ای از خدمات گردشگری را به‌طور یکجا دریافت کرد. پلتفرم سفرمارکت به‌قدری گسترده و متنوع است که گردشگران را از داشتن هر اپلیکیشن یا وب‌سایت دیگری برای دریافت خدمات سفر بی‌نیاز می‌کند. بعلاوه سازوکار خاصی که سفرمارکت برای عرضه این خدمات به کار گرفته است آن را از دیگر منابع آنلاین متمایز کرده است. در ادامه با ما همراه شوید تا خدمات گردشگری سفرمارکت و ویژگی‌های متمایز ارائه آن را باهم بررسی کنیم.

تورهای گردشگری به اقصی‌نقاط جهان

وقتی قرار باشد صفر تا صد برنامه‌های سفر را به یک فرد خبره بسپارید سفر کردن هم دلچسب‌تر می‌شود و این مزیت اصلی سفر با تور است. البته از مزیت به‌صرفه‌تر بودن هزینه‌های سفر با تور هم نباید گذشت. به هر ترتیب این شیوه سفر به‌خصوص در سفرهای خارجی طرف‌داران زیادی دارد. تورهای گردشگری به هر نقطه‌ای که امکان سفر به آن وجود داشته باشد را می‌توان از سفرمارکت تهیه کرد.

سفرمارکت با تعداد زیادی از آژانس‌ها و مجریان تور همکاری مستقیم دارد و تورهای هر مقصد داخلی یا خارجی را با تنوع بالا می‌توان در اپلیکیشن یا وب‌سایت سفرمارکت پیدا کرد. تنوع زیاد تورهای سفرمارکت دستتان را برای انتخاب پکیج مسافرتی با شرایط و بودجه دلخواهتان حسابی باز می‌گذارد. بعلاوه در سفرمارکت این امکان فراهم است که تورهای گردشگری به مقصد موردنظرتان را به‌صورت اقساطی خریداری کنید و نگران تأمین نقدینگی برای سفر نباشید.

خدمات ویزا از بهترین آژانس‌های گردشگری

اخذ ویزا در بسیاری از سفرهای خارجی جزو اولین و مهم‌ترین ملزومات سفر است. اما باوجود قوانین سخت‌گیرانه‌ای که بعضی از کشورها به‌ویژه کشورهای اروپایی برای صدور ویزا دارند گرفتن ویزا به امری تخصصی تبدیل شده است که نیاز به دانستن بعضی فوت‌وفن‌های خاص دارد. به همین دلیل اغلب مسافران به‌جای قبول ریسک به هدر دادن هزینه و وقت زیاد و درنهایت رد شدن ویزا، از همان ابتدا این کار را به افراد حرفه‌ای بسپارند.

با توجه به این موضوع سفرمارکت نیز خدمات ویزا را در ردیف خدمات گردشگری خود قرار داده است و از بهترین آژانس‌های گردشگری و دفاتر خدمات مسافرتی در این مسیر کمک گرفته است. سفرمارکت در انتخاب آژانس‌ها و دفاتر مسافرتی ارائه‌دهنده خدمات ویزا وسواس بسیاری به خرج داده است و همگی آنها از فیلترهای خاصی عبور کرده‌اند، بنابراین متقاضیان ویزا چه برای مقاصد آسان‌گیر و چه مقاصدی با شرایط سخت‌تر مثل کشورهای حوزه شینگن می‌توانند با خیال آسوده کار اخذ ویزا در انواع مختلف را به عهده ارائه‌دهندگان خدمات ویزا در سفرمارکت بگذارند و در زمان کوتاهی موفق به دریافت ویزا شوند.

عرضه بلیط قطار در تاریخ‌های پیش‌فروش

سفر با قطار دو ویژگی متضاد یعنی راحت بودن و مقرون‌به‌صرفه بودن را به طور هم‌زمان دارد و همین موضوع باعث شده است تا خرید بلیت قطار طرف‌دار زیادی داشته باشد. سفرمارکت هم این خدمات پرطرف‌دار را به متقاضیان ارائه می‌دهد. اما پوشش صددرصدی همه مسیرهای ریلی و امکان خرید بلیط قطار از همه شرکت‌های ریلی فعال در هر مسیر ازجمله مواردی است که خرید بلیط از سفرمارکت را از دیگر منابع متمایز می‌کند.

بعلاوه دیگر معضل کمیاب‌بودن بلیط قطار در ایام پیک سفر را نخواهید داشت. زیرا سفرمارکت هم‌زمان با تاریخ شروع پیش‌فروش بلیط‌های قطار امکان رزرو را برای کاربران قرار می‌دهد. تنوع بالای بلیط‌ها در سفرمارکت این امکان را می‌دهد تا مسافران قطار مطابق باسلیقه شخصی و بودجه موردنظرشان گزینه مناسب را پیدا کنند.

400

بلیط هواپیما در همه مسیرهای پروازی

با قاطعیت می‌توان گفت یکی از پر متقاضی‌ترین و محبوب‌ترین خدمات گردشگری ارائه بلیط هواپیما است و از میان همه خدماتی که در سفرمارکت ارائه می‌شود عرضه بلیط پرواز قدمت بسیار بیشتری دارد. به‌طوری‌که بسیاری از مسافران سفرمارکت را بیشتر با این خدمات می‌شناسند و کمتر مسافر هوایی است که تجربه خرید پرواز از سفرمارکت را نداشته باشد.

در خرید پرواز از سفرمارکت شما صرفاً با یک وب‌سایت فروش بلیط طرف نیستید؛ بلکه با یک موتور جستجو قوی و کامل روبه‌رو هستید که پرواز به مقاصد مختلف از کم تردد ترین و پرترددترین‌ها را در میان ده‌ها سایت و سامانه پیدا می‌کند و در قالب یک فهرست به شما نمایش می‌دهد. درنهایت با چند کلیک ساده بلیط پرواز را در سایت‌های معتبر باهم مقایسه می‌کنید و بهترین را انتخاب می‌کنید.

اجاره فوری ویلا و اقامتگاه در سرتاسر ایران

برخلاف تصور عده زیادی از مسافران اجاره ویلا صرفاً به مناطق خاص مثل شمال محدود نمی‌شود و چند سالی است که تب آن به مناطق دیگر هم سرایت کرده است. به‌طوری‌که در حال حاضر اجاره اقامتگاه‌های ویلایی در سرتاسر ایران امکان‌پذیر است. با این تفاوت که دیگر مثل گذشته نیاز به راه‌های پر ریسک مثل تماس با شماره تلفن‌های شخصی در اینترنت یا مراجعه به املاکی‌ها نیست. فقط کافی است از خدمات اجاره ویلا در سفرمارکت استفاده کنید.

به این صورت فهرست کاملی از گزینه‌ها برای اجاره در نقاط مختلف کشور را پیدا می‌کنید و به طور کاملاً آنلاین و بدون نیاز به انتظار برای تأییدیه نهایی از طرف میزبان هر ویلا یا اقامتگاهی که مدنظرتان باشد را اجاره می‌کنید. ازآنجاکه تمامی تصاویر و اطلاعات مربوط به امکانات و موقعیت مکانی هر اقامتگاه به طور کامل در دسترس کاربران سفرمارکت قرار دارد نیازی به بازدید حضوری اقامتگاه نیست. درنهایت تیم پشتیبانی سفرمارکت هم همراه شما است تا در صورت نیاز درخواست‌های شما را پیگیری کند.

رزرو هتل‌های داخلی و خارجی

خدمات مربوط به رزرو هتل از دیگر خدماتی است که سفرمارکت به‌عنوان یک مرجع گسترده در حوزه خدمات سفر، آن را عرضه می‌کند. در سفرمارکت امکان رزرو بیش از هزاران هتل در مقاصد مختلف برای متقاضیان فراهم است. هتل‌های سفرمارکت نه‌تنها ازنظر تعداد بلکه ازلحاظ تنوع هم زیاد هستند؛ بنابراین برای اقامت در هر مقصدی می‌توان انواع گزینه‌های اقامتی از هتل‌آپارتمان‌ها و هاستل‌های ارزان‌قیمت تا هتل‌های چند ستاره با امکانات لوکس را پیدا کرد.

بعد از مقایسه آنلاین همه انتخاب‌ها نوبت به مرحله خرید می‌رسد که در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پایان می‌رسد. بعلاوه نیاز نیست که نگران رزرو هتل خارجی و شرایط پرداخت آن باشید؛ زیرا در سفرمارکت هتل در اقصی‌نقاط جهان را می‌توان به‌صورت ریالی رزرو کرد و بابت آن تأییدیه رسمی دریافت کرد.

کلام آخر

سفرمارکت سال‌ها است به‌عنوان یک مرجع معتبر و گسترده انواع خدمات گردشگری را به شیفتگان سفر ارائه می‌دهد. اما دسته‌ای از مسافران هستند که فقط برای دریافت نوع خاصی از خدمات به سفرمارکت مراجعه کرده‌اند و با خدمات گسترده این پلتفرم آشنا نیستند. در کنار آن ممکن است مسافران تازه‌واردی هم باشند که به دنبال یک منبع همه‌فن‌حریف برای دریافت خدمات گردشگری به طور یکجا می‌گردند؛ اما هنوز از وجود این پلتفرم اطلاعی ندارند.

به همین دلیل مطلب حاضر به سفرمارکت و خدمات آن در گردشگری اختصاص پیدا کرده است تا به طور خلاصه اما جامع خدمات این پلتفرم محبوب را معرفی و وجه تمایز آن را بررسی کند و امیدواریم مورداستفاده هر دودسته این مسافران قرار بگیرد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید