رازهایی که در سفر به کویت باید به آن توجه کنید (راهنمای سفر به کویت)

رازهایی که در سفر به کویت باید به آن توجه کنید (راهنمای سفر به کویت)

سفر به کویت همواره یکی از سفرهای جذاب و متنوع برای ایرانیان است. کویت پایتخت کشور کویت است و با اینکه شهری کوچک به نظر می رسد اما جاذبه های خارق العاده و منحصر به فردش همواره توجه افراد زیادی را جلب کرده است. رازهای زیادی در سفر به کویت وجود دارد که قرار است همه آن ها را در این مطلب مشاهده کنید:

کد خبر : ۱۹۸۶۱۹
بازدید : ۵۲

سفر به کویت همواره یکی از سفرهای جذاب و متنوع برای ایرانیان است. کویت پایتخت کشور کویت است و با اینکه شهری کوچک به نظر می رسد اما جاذبه های خارق العاده و منحصر به فردش همواره توجه افراد زیادی را جلب کرده است. رازهای زیادی در سفر به کویت وجود دارد که قرار است همه آن ها را در این مطلب مشاهده کنید:

از تاریخچه کویت چه می دانید؟ آیا از حکومت هخامنشیان در آن خبر دارید؟

آشنایی با تاریخچه کویت جالب و کمیاب است و اگر در گوشه و کنار وب گشتی بزنید، می بینید که کمتر از آن سخن رفته است. بنابراین در راهنمای سفر به کویت ابتدا شما را دعوت می کنیم نیم نگاهی به آن داشته باشید:

کویت حدود 2000 تا 4000 هزار سال قبل از میلاد مسیح به عنوان خانه تمدن دیلمون شناخته شده بود. اقتصاد این شهر در آن زمان صرفا توسط بازرگانی و تجارت اداره می شد. حدود سال های 330 تا 550 ق.م توسط هخامنشیان مورد بازسازی قرار گرفت و روزهای رشد و توسعه آن از همان زمان شروع شد.

امروزه کویت به عنوان شهری پر گردشگر و شهری پر از ملیت های مختلف از سراسر جهان را در خود جای داده است و افراد زیادی با اهداف تجاری و توسعه کاری و حتی گردشگری و تفریحی به این شهر سفر می کنند.

300

از جاذبه های کویت چه می دانید؟ حتما از این جاذبه ها دیدن کنید!

کویت کشور کوچکی است و حدود 18000 کیلومتر مربع وسعت دارد، اما به کوچکی آن نگاه نکنید، در دل خود جاذبه های گردشگری زیادی را جای داده است. مردم از سراسر جهان به این شهر سفر می کنند تا با فرهنگ ملی و قومی آن بیشتر آشنا شوند. اگر اهل تهران هستید می توانید با رزرو بلیط تهران کویت به صورت مستقیم به این شهر بروید!

  • برج های کویت

برج های کویت یکی از معروف ترین مکان های گردشگری این شهر هستند که کم از زیبایی برج میلاد خودمان ندارد. معماری این برج ها به شکلی است که دو کره روی آن قرار گرفته است و کره اولی به عنوان منبع آب و کره دومی به آرامی به دور خود می چرخد.

400

  • خانه آیینه

خانه آیینه یکی از جاذبه های عجیب و معروف کویت است که در سفر کویت حتما باید از آن بازدید کنید. این خانه متعلق به دو زوج هنرمند است که دیواره های آن با موزاییک هایی مانند آینه پوشانده شده است و نمایی بسیار جذاب به نمایش می گذارد.

  • جزیره بلوک ها

یکی از جاذبه های طبیعی کویت جزیره بلوک ها است. جزیره بلوک ها شامل ساحلی شنی با آب آقیانوس شفاف، درخچه های سبز و سواحل شگفت انگیز است. این محل مکانی بکر و خاص برای استراحت و انجام تفریحاتی مانند قایق سواری عواصی و شنا است.

غذاهای معروف کویت که نباید از دست بدهید!

حتما شما هم تعریف غذاهای عربی را به وفور شنیده اید! کویت غذاهای لذیذ و محبوب زیادی دارد که بهتر است از همین حالا با آنها آشنا باشید تا در سفرتان آن ها را امتحان کنید:

  • ماچبوس

ماچبوس غذای ملی کویت است و به اندازه ای دلچسب و خوش طعم است که محال است مزه آن را فراموش کنید! این غذا از برنج و با ترکیبی از ادویه هایی نظیر دارچین و فلفل، هل، زنجبیل و چاشنی ها تهیه می شود و با گوشت گوسفند یا مرغ طبخ می شود.

500

  • خرگوش

خرگوش یکی از غذاهای خوشمزه و معروف کویت است که در ماه رمضان سر هر سفره سرو می شود. این غذا از گندم خیس خورده یک شبه تهیه می شود و با مرغ و گوشت گوسفند به عنوان خوراکی طبخ می شود.

  • گرس اوگیلی

گرس اوگیلی به عنوان محبوب ترین دسر میان مردم کویت شناخته می شود. این دسر شامل یک کیک اسفنجی عطری است که از تخم مرغ، کره و شیر با ادویه های معطر تهیه می شود.

با بلیط های لحظه آخری هواپیما کویت سفری ارزان را تجربه کنید!

شاید برای شما هم پیشنهاد جذابی باشد که بتوانید با رزرو بلیط لحظه آخری هواپیما سفر به کویت را با تخفیف ویژه تجربه کنید. بلیط های لحظه آخری معمولا با نزدیک شدن به زمان پرواز با هزینه کمتر به فروش می رسند. این بلیط ها قابل کنسل شدن نیستند و بهتر است خودتان را به پرواز برسانید. افرادی که قصد عزیمت به کویت را دارند معمولا با رزرو این بلیط ها هزینه های سفر را کاهش می دهند. این بلیط ها گاهی به عنوان بلیط چارتری هم خوانده می شوند.

تفریحات هیجان انگیز و جذاب کویت

اگر با اهداف تفریحی به کویت سفر می کنید، می توانید از انجام تفریحات هیجان انگیزی مانند ماهیگیری در خلیج فارس، سافاری صحرا، اسب سواری، بازی گلف، شتر سواری، ارکستر، دوچرخه سواری و بالن سواری لذت ببرید. آری کویت مقصد تفریحات مختلف در فضایی آرامش بخش و زیبا است و کمتر گردشگری است که نخواهد آن را تجربه کند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید