ارزان ترین قیمت طلا در کدام کشور است؟

ارزان ترین قیمت طلا در کدام کشور است؟

طلا همچنان محافظ نهایی برای حفظ ثروت است. با درک بهترین سکه‌های طلا، شمش‌های طلا و فروشندگان، این فرصت را دارید که این دارایی‌های ارزشمند را با قیمت‌های معقول خریداری کنید. این فلزات گرانبها نه تنها به حفظ ثروت در زمان تورم و بی‌ثباتی کمک می‌کنند، بلکه یک ذخیره جهانی از ارزش را نیز ارائه می‌دهند.

کد خبر : ۲۰۳۵۰۰
بازدید : ۴۷

طلا همچنان محافظ نهایی برای حفظ ثروت است. با درک بهترین سکه‌های طلا، شمش‌های طلا و فروشندگان، این فرصت را دارید که این دارایی‌های ارزشمند را با قیمت‌های معقول خریداری کنید. این فلزات گرانبها نه تنها به حفظ ثروت در زمان تورم و بی‌ثباتی کمک می‌کنند، بلکه یک ذخیره جهانی از ارزش را نیز ارائه می‌دهند.

در بدترین سناریوها، طلا می‌تواند به عنوان یک شکل جایگزین ارز عمل کند. از آنجایی که ایالات متحده و اکثر جوامع غربی دیگر به سمت دلارزدایی حرکت می‌کنند، اتکا به ارز فیات قابل اعتماد نیست. از سوی دیگر، طلا ارزش خود را برای هزاران سال حفظ کرده است.

در این پست، ما در مورد ارزان‌ترین مکان‌ها برای خرید طلا صحبت خواهیم کرد.

قیمت طلا

قیمت طلا به دلار آمریکا در هر اونس است، نه در واقع یک اونس معمولی، بلکه یک اونس تروا، که کمی سنگین‌تر از اونس استاندارد است. محصولات طلا مانند شمش و سکه معمولاً در سیستم متریک نشان داده می‌شوند، یعنی با گرم، کیلوگرم یا اونس اندازه‌گیری می‌شوند.

شما می‌توانید شمش‌ها و سکه‌های طلا را در اندازه‌ها و وزن‌های مختلف پیدا کنید که اغلب از یک اونس، یک گرم، ۵ گرم، ۱۰ گرم، ۲۰ گرم، ۵۰ گرم، ۱۰۰ گرم و همچنین ۱۰۰ اونس متغیر است.

600

چه چیزی بر قیمت طلا تاثیر می‌گذارد؟

مانند سایر کالاها، قیمت فلزات گرانبها عمدتاً تحت تأثیر عرضه و تقاضا است. با این حال، پویایی منحصر به فرد بازار فلزات گرانبها منجر به اختلاف بین قیمت «کاغذی» طلا و قیمت «فیزیکی» شده است.

گاهی اوقات، ممکن است دوره‌ای وجود داشته باشد که تقاضا برای طلای فیزیکی بسیار بالا باشد، اما به دلیل تجارت موسسات مالی بزرگ با طلای کاغذی، قیمت‌ها به کاهش خود ادامه می‌دهند.

این محصولات مالی طلای کاغذی در واقع به عنوان دارایی فیزیکی در بازار وجود ندارند و اغلب قیمت طلا را کاهش می‌دهند. مرجع اصلی برای قیمت طلا، «قیمت نقطه‌ای» است که عمدتاً از بورس‌های کالایی پیشرو در لندن و شیکاگو به دست می‌آید. طلا برای سرمایه گذارانی که نگران‌عدم قطعیت‌های ژئوپلیتیکی و مالی هستند مناسب است. یک فلز گرانبها که وقتی اوضاع ناپایدار می‌شود ترجیح داده می‌شود، خواه جنگ باشد یا اختلافات چین و ایالات متحده.

از نقطه نظر زیست محیطی، کل صنعت طلا اکنون شفاف‌تر و بر پایداری متمرکز شده است. با این حال، این تأثیر منفی قیمت‌های بالاتر دارد. سایر عناصر نیز قیمت فیزیکی طلا را تعیین می‌کنند، از جمله هزینه‌های ضرب، حمل و نقل و ذخیره سازی، و هزینه‌ها به سبک طلا و شکل آن بستگی دارد. به عنوان مثال، برای ساخت جواهرات باید اجرت ساخت پرداخت کنید.

700

ارزان‌ترین مکان برای خرید طلا

بازارهای آسیایی برخی از ارزان‌ترین بازارهای جهان هستند که سنگاپور و هنگ کنگ پیشتاز هستند.

هنگ کنگ

هنگ کنگ برخی از رقابتی‌ترین حق بیمه‌های جهان را در مورد سکه‌های طلا دارد، که آن را ارزان‌ترین مکان برای خرید طلا می‌کند. بسیاری از مؤسسات مالی بسیار شناخته شده در هنگام خرید شمش طلا، سکه و سایر محصولات مرتبط، طیف وسیعی از انتخاب‌ها را ارائه می‌دهند. برای اطمینان از تضمین قیمت منصفانه و خرید طلا از منابع قابل اعتماد، تحقیقات کاملی را برای مقایسه قیمت‌ها انجام دهید. هنگ کنگ، یک مرکز مالی با نفوذ در آسیا، به عنوان یک مقصد ایده آل برای خرید طلا برجسته است.

سوئیس

برخی از نرخ‌های بهتر با خرده فروشان آنلاین مستقر در سوئیس یافت می‌شوند. به طور کلی، کشورهایی که مطمئن‌ترین گزینه‌های بانکی را ارائه می‌دهند، مکان‌های ایده‌آل برای خرید طلا محسوب می‌شوند. در سوئیس، شما می‌توانید طلا را از طریق کانال‌های مختلفی مانند بانک‌های سوئیسی، دلال‌ها یا جواهرفروشان خریداری کنید. با این حال، انجام تحقیقات کامل و مقایسه در مورد قیمت طلا برای تضمین بهترین قیمت ضروری است.

هندوستان

بازارهای نوظهور مانند هند نیز فرصت‌هایی را برای خرید طلا با نرخ‌های رقابتی ارائه می‌دهند. هند پس از چین دومین بازار بزرگ طلا در جهان است. هندی‌ها عمدتاً طلا را به شکل جواهرات خریداری می‌کنند که در طیف گسترده‌ای از وزن‌ها و قیمت‌ها برای تامین تمام بودجه‌ها عرضه می‌شود. سکه‌ها و شمش‌های طلا نیز مورد توجه هستند و به راحتی از فروشگاه‌های مختلف در سراسر کشور قابل تهیه هستند. هزینه جواهرات طلا بر اساس عواملی مانند وزن، خلوص و فروشنده خاص در معرض نوسانات است.

سنگاپور

اگرچه سنگاپور به اندازه هنگ کنگ ارزان نیست، ما آن را به دلیل مزایای فراساحلی و تنوع بخشی که ارائه می‌دهد در لیست خود قرار داده‌ایم. نوآوری مداوم در سنگاپور معاملات مرتبط با طلا را راحت‌تر و مقرون به صرفه‌تر می‌کند.

به عنوان مثال، یکی از نوآوری‌های قابل توجه در صنعت ذخیره‌سازی طلای سنگاپور، معرفی کارت‌های نقدی با پشتوانه طلا است. شما می‌توانید طلا را بفروشید و وجوه آن را بر روی کارتی دریافت کنید که با ارزهای متعددی در سراسر جهان قابل استفاده است، که نیاز به انتقال وجوه طلا به سیستم بانکی سنتی را از بین می‌برد.

چگونه در ایران طلای ارزان بخریم؟

اگر برای سرمایه‌گذاری می‌خواهید طلا خریداری کنید، می‌توانید طلای آب شده خریداری کنید. با این کار دیگر نیازی به پرداخت اجرت ساخت یا سود طلافروشی‌ها ندارید و می‌توانید با قیمت اصلی طلای خالص را خریداری نمایید. پلتفرم‌های آنلاین مختلفی در کشور، امکان خرید طلای آنلاین را فراهم نموده‌اند که یکی از آن‌ها،پلتفرم آنلاین طلا 30 است. سایت طلاسی، یک پلتفرم معتبر است و در این سایت می‌توانید با هر میزان سرمایه‌ای که می‌خواهید، طلای آب شده خریداری کنید. این روش، نقد شوندگی بالایی دارد و برای سرمایه‌گذاری مناسب است.

جمع‌بندی

در این پست از فرادید، شما را با ارزان‌ترین مکان‌ها برای خرید طلا آشنا کردیم. یکی از مهم‌ترین چیزهایی که باید در هنگام خرید طلا برای سرمایه‌گذاری به آن توجه کنید، خرید از یک پلتفرم معتبر و انتخاب محصولی که بیشترین سود را به شما خواهد داد، است. مهم‌ترین سوال برخی از افراد این است که سکه بهتر است یا طلا برای سرمایه ‌گذاری. برخی از کارشناسان، طلای دست دوم را برای سرمایه‌گذاری بلند مدت پیشنهاد می‌کنند و برخی نیز، سکه را برای سرمایه‌گذاری انتخاب می‌کنند. پاسخ به این سوال کاملاً بستگی به استراتژی و دید سرمایه‌گذاری شما دارد. شما می‌توانید با بررسی بازار و تحلیل آن، مناسب‌ترین را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید