بهترین کتاب های خیلی سبز با تخفیف!

بهترین کتاب های خیلی سبز با تخفیف!

انتشارات خیلی سبز، مجموعه ای از افراد خوش ذوق، با تلاش پیوسته بدنبال تالیف کتاب هایی متفاوت و باحال و غیرمعمولی است که بین دانش آموزان محبوبیت زیادی دارد.

کد خبر : ۲۰۴۱۲۰
بازدید : ۱۳

سلام رفیق کنکوری، همونطور که میدونی فضای کنکور پر از منابع مختلف شده که پیدا کردن بهترین منبع رو خیلی سخت کرده! اگر تو هم جزو بچه هایی هستی که بین این همه کتاب سردرگم شدی، ما در ماز مارکت با توضیح دقیق هر کتاب، با یک خرید پرتخفیف کنار شما هستیم.

معرفی و خرید سری کتاب های کنکوری خیلی سبز

انتشارات خیلی سبز، مجموعه ای از افراد خوش ذوق، با تلاش پیوسته بدنبال تالیف کتاب هایی متفاوت و باحال و غیرمعمولی است که بین دانش آموزان محبوبیت زیادی دارد.

  • سری کتاب تست پایه ای و جامع خیلی سبز : درسنامه های مفهومی که حتی بدون معلم هم با خواندن آن کتاب را یاد میگیری، در کنار تست های طبقه بندی شده و وجود تست های سطح دشوارتر در انتهای هر فصل، این سری را به یکی از معروف ترین کتاب های تست تبدیل کرده است.

برای خرید کتاب های خیلی سبز میتوانید با اشتراک ماز پرو به سایت مازمارکت مراجعه کنید.

  • سری کتاب های نردبام خیلی سبز : نردبام یک مکمل سطح بالا برای کتاب تست شماست!

دقیقا جایی که دیگه راهی برای بالا رفتن نداری، کتاب های نردبام خیلی سبز تو رو به درصد های بالاتر هدایت می‌کنند. درسنامه های خلاصه تر و تست های چالشی تر مشخصه ی این کتاب هاست، برای انتخاب دقیق تر حتما کتاب های آی‌کیو گاج رو با کتاب های خیلی سبز مقایسه کن تا انتخاب دقیق تری داشته باشی.

  • سری کتاب های فصل آزمون خیلی سبز : از زدن تست های مبحثی خسته شدی؟ بدنبال منبعی با آزمون های فصلی و جامع میگردی که ترکیبی و استاندارد باشه؟

سری فصل آزمون، تورو برای آزمون های موسسات شبیه ساز کنکور مثل ماز آماده میکند و طیفی از سوالات ساده تا سخت را در یک آزمون با زمان استاندارد در اختیار شما می‌گذارد.

رقیب سرسخت این کتاب های خیلی سبز، کتاب های نشرالگو، سری موج آزمون هستند، برای بررسی دقیق تر به سایت مازمارکت مراجعه کن.

  • سری کتاب های جمعبندی خیلی سبز: جمعبندی به معنای واقعی!، نه خالی بندی، نه بسته بندی، واقعا جمعبندی!! مولف های این سری کتاب های خیلی سبز تمام سعی خود را کرده‌اند، درسنامه ها کوتاه تر و مفیدتر شوند و بجای آن مثال بیشتر، تست بیشتر و در یک کلام یادگیری بهتری برای شما رقم بزنند.

در انتهای هر فصل یک آزمون و در آخر کتاب سه آزمون جامع داریم که سنجش کاملی برای دانش آموز خواهد بود

تخفیف فوق العاده ماز مارکت امکان خرید ارزان تر کتاب های خیلی سبز و کتاب‌ های مهروماه و کتاب های گاج را فراهم کرده است.

  • سری کتاب های جیبی خیلی سبز : اگر با کتاب های لقمه ی مهروماه آشنا باشید، می‌توانید این سری جذاب رو با آنها مقایسه کنید.

حجم کم ولی مفید این کتاب ها و اختصاصی بودن موضوع کتاب به بخشی از یک درس باعث کارایی بالای این سری در زمان مرور می‌شود. کتاب های جیبی را میتوانید با کتاب های موضوعی گاج و کتاب های لقمه مهروماه در سایت ماز مارکت مقایسه کنید.

  • سری کتاب های چندکنکور : نشستن روی صندلی کنکور سراسری بدون شبیه سازی چندین باره ی آزمون های سراسری قبلی، کار کاملا اشتباهی است و برای اینکار نیاز به یک منبع حرفه ای و مطمئن داری، 13 دوره آزمون سراسری بهمراه پاسخنامه ی روان و کامل که سبک جدید کنکور را رعایت کرده است در این کتاب گردآوری شده است.
  • منابع مختص امتحانات نهایی در ادامه بررسی می‌شوند.

اشتراک ماز پرو، انقلابی در خرید ارزان تر..!

طی سال های اخیر با افزایش قیمت های کتب درسی، فشار زیادی به خانواده ها وارد شده است اما نگران نباش، در راستای دسترسی راحت تر و سریع تر و از همه مهم تر ارزان تر به منابع کنکوری و خرید کتاب های گاج، کتاب های مهروماه، کتاب های خیلی سبز و دیگر موسسات معتبر آموزشی، ماز مارکت تاسیس شد!

میتونی تمام این کتاب ها را از ماز مارکت تهیه کنی، اما با یک تخفیف فوق العاده و تکرار نشدنی چهل درصدی!!! این یعنی خرج کمتر و کتاب بیشتر... اشتراک ماز پرو، قابلیتی است که با آن نگرانی‌ای بابت هزینه های سرسام آور کتب کنکوری نخواهید داشت.

ماز مارکت حتی جزوات اساتید کنکوری ماز رو هم برای شما آماده کرده و براحتی قابل سفارش هستند.

راستی... در صورتی که کتابی که تهیه کردی مشکلی داشت، پشتیبانی کامل ماز مارکت رو در اختیار داری و حتی تا 2روز امکان بازگشت کالا داری!

معرفی و خرید کتاب های نهایی :

200

  • سری کتاب های شگفت انگیز خیلی سبز : مقوی ترین درسنامه ی مرتبط به امتحانات نهایی و سطح اولیه آموزش در این سری وجود دارد، رقیب سرسخت کتاب سیرتاپیاز گاج است و متن روان و صمیمانه ای دارد، سوال تشریحی و تستی را در کنار هم دارد و پاسخنامه ی کاملی که ارائه می‌دهد نقصی در یادگیری شما بجای نمیگذارد.

برای تهیه کتاب های شگفت انگیز خیلی سبز به سایت مازمارکت مراجعه کنید.

  • سری کتاب های شب امتحان خیلی سبز : فردا امتحان داری و دیگه فرصتی برای مطالعه نداری؟ جای نگرانی نیست، کتاب های شب امتحان مخصوص همین وقتاست!

درسنامه کپسولی و خلاصه در کنار تعداد زیادی امتحان نوبت اول و دوم، امید شمارا برای کسب نمره‌ی مناسب در امتحانات مدرسه زنده می‌کند!.

  • سری کتاب های بانک نهایی خیلی سبز: محوریت اصلی کتاب های بانک نهایی بر طبقه بندی سوالات نهایی سال های اخیر و تالیف سوالات بیشتر براساس آنهاست، در انتهای کتاب درسنامه های کوتاهی وجود دارد که البته خیلی کارآمد نیستند.

برای مقایسه این کتاب ها با کتاب های مهروماه، مثل امتحانیوم و کتاب های گاج، مثل میکرونهایی به مازمارکت سر بزنید.

  •  سری کتاب های ماجرای منو درسام خیلی سبز : در قالب درسنامه های روان و متناسب با نیاز کتاب درسی که با درنظر گرفتن اخرین تغییرات کتاب درسی و امتحانات نهایی، به تفهیم هرچه بهتر و یادگیری کامل شما کمک می‌کند.

همچنین پاسخ فعالیت های کتب درسی در این سری وجود دارد، امتحان های تشریحی نوبت اول و دوم برای سنجش شما در انتهای کتاب آمده اند.

اگر درباره‌ی اشتراک ماز پرو یا مشاوره جزئی تر خرید کتاب‌های مهروماه،کتاب های گاج،کتاب ها خیلی سبز و... سوال و ابهامی داشتید، پشتیبان های مازمارکت در خدمت شما هستند، با ما در ارتباط باشید.

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید