10 استایل پیراهن و شلوار ترند امسال برای کت چرم مردانه

10 استایل پیراهن و شلوار ترند امسال برای کت چرم مردانه

یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها به‌ویژه برای آقایان در تیپ و استایل‌های امروزی، کت چرم است. این کت در عین سادگی، زیبایی، کلاسیک بودن و ایجاد استایل کژوال، کمک می‌کند تا همیشه با ظاهری خاص در جمع حاضر شوید.

کد خبر : ۲۰۸۸۳۷
بازدید : ۱۴

شاید شما هم این جمله را شنیده باشید که وقتی به مکانی وارد می‌شوید با ظاهرتان قضاوت می‌شوید و وقتی آنجا را ترک می‌کنید، بر اساس افکار و صحبت‌هایتان قضاوت خواهید شد. اما همه ما می‌دانیم که استایل و تیپ شما در نگاه اول تاثیر بسیار زیادی در مخاطب دارد؛ حتی قبل از اینکه طرف مقابل تحصیلات شما را بداند، با عقایدتان آشنا باشد یا حتی با نحوه صحبت کردن شما از نزدیک روبه‌رو شده باشد.

یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها به‌ویژه برای آقایان در تیپ و استایل‌های امروزی، کت چرم است. این کت در عین سادگی، زیبایی، کلاسیک بودن و ایجاد استایل کژوال، کمک می‌کند تا همیشه با ظاهری خاص در جمع حاضر شوید.

استایل‌های جذاب برای پوشیدن کت چرم

کت چرم مردانه یکی از گزینه‌های پرطرفدار در میان آقایان است که البته به راحتی می‌تواند با انواع و اقسام آیتم‌ها هماهنگ شود. شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که آیا استفاده از کت چرم، محدودیت‌هایی را برای استایل شما ایجاد می‌کند؟ پاسخ منفی است.

ما در ادامه این مطلب قصد داریم 10 شیوه متفاوت برای ست کردن لباس با کت چرم را پیشنهاد دهیم که بدون شک می‌توانند در مواقع ضروری برای شما کارساز باشند. پس این مطلب را ذخیره کنید تا هرگاه که به آن احتیاج داشتید، در دسترس شما باشد.

1. استایل بهاره با کت چرم مردانه

کت چرم پوشش گرم به‌حساب نمی‌آید و برای گرمابخشی باید حتما زیر آن لباس گرم بپوشید. پس کت‌های چرم را می‌توانید در فصل بهار هم استفاده کنید.

برای داشتن استایل بهاره و شیک به راحتی می‌توانید با کت چرم مردانه خود شلوار جین، شلوار پارچه‌ای و حتی شلوار کتان بپوشید و استایل خود را با پیراهن خنک مردانه آستین کوتاه و کفش کالج مردانه کامل کنید.

2. استایل کژوال با کت چرم

دومین استایل جذاب با کت چرم مردانه، استایل کژوال است. برای ست کردن این استایل شما می‌توانید از شلوار مخمل با رنگ خنثی و پلت رنگ خاص استفاده کنید. ضمن اینکه تیشرت ساده آستین‌کوتاه یا آستین‌بلند زیر کت چرم شما می‌تواند بیشترین هماهنگی را به‌وجود آورد.

3. استایل مونوکروم با کت چرم

گزینه بعدی، استایل مونوکروم است که در هماهنگی با کت چرم می‌تواند استایلی خاص و منحصربه‌فرد باشد. در این سبک پوشش شما می‌توانید از یک گروه رنگی هم‌رنگ با کت چرم یا متضاد با کت چرم خود استفاده کنید.

500

4. استایل چهارخانه با کت چرم مردانه

این استایل هم منحصربه‌فرد است؛ چون شما در آن از پیراهن چهارخانه با رنگ خنثی استفاده می‌کنید که با شلوار کتان یا پارچه‌ای و در کنار کت چرم می‌تواند استایلی شیک و مجلسی را برای شما رقم بزند.

5. استایل کژوال با کت چرم

تیشرت ساده و شلوار جین، تکمیل‌کننده استایل کژوال با کت چرم مردانه خواهند بود. تمامی این گزینه‌ها پرکاربرد هستند و بدون شک تمام آن‌ها در کمد لباس شما وجود دارند.

6. استایل مردانه با کت چرم

در این استایل خاص و پرابهت شما باید شلوار جین ذغالی جذب را با کت چرم مردانه به رنگ مشکی ست کنید. در زیر کت هم می‌توانید تیشرت، پلوشرت یا پیراهن مردانه بپوشید.

7. استایلی غیررسمی با کت چرم مردانه

600

اگر تصور می‌کنید که کت چرم مشکی نمی‌تواند تکمیل‌کننده شلوار جین یخی باشد، سخت در اشتباه هستید. واقعیت این است که این استایل غیررسمی در کنار شلوار مام فیت یخی و تیشرت پلوشرت گل‌بهی برای تکمیل خود فقط به یک کت چرم مردانه احتیاج دارد.

8. استایل مخمل با کت چرم مردانه

اگر زیر کت چرم خود پیراهن مخمل بپوشید و استایل خود را با شلوار مخمل تکمیل کنید، این استایل هم می‌تواند پوششی راحت و کژوال باشد. استفاده از مخمل کبریتی با رنگ‌های مختلف مثل قهوه‌ای و سبز زیتونی در کنار کت چرم مردانه هم‌رنگ، بیش از اندازه شما را جذاب و بااعتماد به نفس نشان خواهد داد.

9. کت چرم مردانه و ساس بند

استفاده از کت چرم مردانه در کنار شلوار ساده و ساس‌بند به همراه پیراهن ساده، یکی از جسورانه‌ترین استایل‌هایی است که امکان انتخاب آن را دارید. شما می‌توانید به جای پیراهن آستین‌بلند، از پیراهن آستین‌کوتاه یا تیشرت با رنگ خنثی استفاده کنید تا استایل نیمه‌رسمی شما را شیک‌تر از چیزی که هست، نشان دهد.

10. تیشرت راه راه و کت چرم

آخرین پیشنهاد ما این است که به جای استفاده از پیراهن ساده در زیر کت چرم مردانه خود، از تیشرت با طرح افقی به همراه شلوار جین سورمه‌ای استفاده کنید تا استایل غیررسمی و اسپورت شما با کفش کتان سفید و عینک آفتابی ری‌بن تکمیل شود.

استایل‌های خاص برای خاص‌پسندان

700

استفاده از کت چرم مردانه شاید برای همه جذاب نباشد و فقط تعداد معدودی از آقایان به استفاده از کت چرم علاقه داشته باشند، اما در هر حال، این آیتم هم یکی از گزینه‌های شیک است که برای استایل کردن آن باید از قبل پیش‌زمینه داشته باشید تا بعد از پوشیدن لباس‌های خود، از انتخاب‌هایی که انجام داده‌اید، پشیمان نشوید.کت چرم مردانه یکی از لباس‌های شیک و کاربردی است که می‌تواند در فصل‌های سرد سال به عنوان یک لایه محافظتی مؤثر عمل کند. این کت‌ها معمولاً از چرم طبیعی یا مصنوعی تهیه می‌شوند و به دلیل خاصیت عایق بودن خود، به حفظ حرارت بدن کمک می‌کنند.

استفاده از کت چرم در روزهای سرد و بادی، علاوه بر اینکه ظاهری زیبا و مدرن به فرد می‌بخشد، می‌تواند از ابتلا به سرماخوردگی نیز جلوگیری کند. چرا که این نوع پوشش می‌تواند به کاهش تماس با هوای سرد و مرطوب کمک کرده و بدن را در دمای مناسب نگه دارد. به همین دلیل، انتخاب کت چرم مردانه به عنوان یک لباس پاییزی یا زمستانی نه تنها انتخابی از نظر مد، بلکه اقدام مفیدی برای حفظ سلامت و جلوگیری از سرماخوردگی است.

البته استفاده از کت چرم در استایل روزانه بسیار مرسوم و معمول است؛ اما استفاده از این کت و استایل کردن آن برای دورهمی‌ها، همایش‌ها، جلسات و مهمانی‌های رسمی جسارت زیادی می‌خواهد. فراموش نکنید که کت چرم مردانه آیتمی رسمی محسوب نمی‌شود و برای دورهمی‌های رسمی بهتر است که کمی محتاطانه‌تر عمل کنید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید