ترفند عالی برای آشپزی در فضاهای کوچک

ترفند عالی برای آشپزی در فضاهای کوچک

برای خرید اجاق برقی گزینه های متعددی وجود دارد که از بین همه این گزینه ها من برای شما 5 گزینه را انتخاب و گلچین کرده ام که در ادامه این اجاق برقی ها را معرفی می کنم.

کد خبر : ۱۳۱۶۴۰
بازدید : ۲۹۲

برای افرادی که در یک فضای کوچک زندگی می کنند و به دنبال یک اجاق مقرون به صرفه می گردند، اجاق برقی یکی از بهترین گزینه ها محسوب می شوند. همینطور اگر هوس آشپزی در بالکن خانه یا حیاط به سرتان بزند، می توانید از اجاق برقی استفاده کنید.

برای خرید اجاق برقی گزینه های متعددی وجود دارد که از بین همه این گزینه ها من برای شما 5 گزینه را انتخاب و گلچین کرده ام که در ادامه این اجاق برقی ها را معرفی می کنم. اجاق برقی هایی برای تمامی سلیقه ها و برای همه بودجه ها:

اجاق برقی رینوزیت استار مدل EL2(قیمت حدودی: 3 میلیون تومان)

1

اجاق گاز برقی رینوزیت دارای ۲ شعله چدنی با قدرت ۱۵۰۰ وات است. این محصول دارای ترموستات خارجی اعلا و شیشه نشکن است. همچنین می توان در این اجاق برقی از ولوم کنترل دما استفاده کرد. ابعاد این محصول ۵۰x۲۵x۱۵ سانتی‌متر است و سیستم ایمنی دارد.

جنس صفحه این محصول شیشه ای است و کابل برق دارد. این اجاق گاز، دو عدد شعله دارد. به لحاظ ظاهری این محصول را می توان از محصولاتی ارزیابی کرد که زیبایی قابل قبولی دارد و برای افرادی که به ظاهر اجاق هم اهمیت می دهند مناسب است. البته این محصول گران قیمت ترین محصول موجود در فهرست من است.

اجاق گاز برقی جی پاس مدل GIC6920N(قیمت حدودی: 2 میلیون و پانصد هزار تومان)

2

ابعاد این اجاق گاز ۴۱۷x۲۹۷x۶۴ سانتی‌متر و وزن آن ۵.۱۳ گرم است. جنس بدنه این اجاق گاز استیل، پلاستیک و شیشه بسیار مقاوم به حرارت است.ارتفاع این اجاق گاز ۶.۴ سانتی‌متر است و به سیستم گرمایش از طریق مادون قرمز یا القایی توان حرارتی نیز مجهز است. این محصول دارای۲۰۰۰ وات تایمر ۳ ساعته  و صفحه نمایش ۴ رقمی با امکان نمایش دما و زمان و ولتاژ تغییر دما است.

این اجاق گاز دارای صفحه با ولوم الکترونیکی است. این اجاق گاز، سیم یک متری و عمق۲۹.۷ سانتی‌متر دارد. پهنای این محصول ۴۱.۷ است و یک عدتد شعله دارد. جنس شبکه این محصول شیشه ای است و زمان سنج (Timer)هم دارد. محل قرارگیری شعله پلوپز در این محصول در بخش جانبی است و یک عدد شعله اجاق دارد.

اجاق برقی جی پاس مدل GHP32014(قیمت حدودی: یک میلیون و پانصد هزار تومان)

3

ابعاد اجاق برقی جی پاس ۴۶۰×۲۶۵×۶۵ سانتی‌متر و وزن آن ۲.۹ گرم است. جنس بدنه این محصول از آهن و فولاد است. ارتفاع این اجاق برقی ۶.۵ سانتی‌متر و توان مصرفی۲۵۰۰ وات است. این محصول دارای  حفاظت خودکار در برابر افزایش بیش از اندازه حرارت است و  قابلیت تنظیم درجه حرارت دارد.

این اجاق برقی  دارای چراغ نمایانگر وضعیت روشن و خاموش برای هر شعله  و ورودی برق دستگاه سه شاخه است. این اجاق برقی مجهز به فیوز داخلی جهت حفاظت از دستگاه وشبکه برق خانگی است.

قطر صفحه حرارتی : ۱۵۵ میلیمتر و وزن بسته بندی ۳۱۵۰ گرم  است. ابعاد بسته بندی نیز ۴۷×۳۰×۸ سانتیمتر است. طول سیم این اجاق یک متر و عمق۲۴ سانتی‌متر و پهنا۴۷ سانتی متر است. این محصول دارای دو عدد شعله است. جنس شبکه این محصول فولادی و جنس ولوم ها ABSاست.

اجاق سفری سانی مدل برقی Solid01W(قیمت حدودی:520 هزار تومان)

4

اجاق گاز برقی سانی مدل Solid01W یک گزینه مناسب برای مسافرت، ویلا و گردش و تفریح است. این اجاق گاز به برق شهری وصل می شود و با توان 1.5 کیلو وات کار می کند.این گاز دارای یک صفحه به شعاع حدود 7 سانتی متر است. شعله های اجاق گاز سانی از درجه 1 تا 5 قابل تنظیم است.

به دلیل وزن کم این محصول (حدود 1.2 کیلوگرم)قابلیت حمل آسانی دارد. اجاق گاز برقی مسافرتی دارای درجه ای برای تنظیم درجه حرارت است. ابعاد این محصول۷x۲۱x۲۱ سانتی‌متر و وزن۱۲۰۰ گرم است. جنس این محصول پلاستیکی است.

اجاق برقی شایان مدل باران(قیمت حدودی: 230 هزار تومان)

5

آخرین و ارزان ترین اجاق برقی فهرست من، اجاق المنتی با صفحه ی سفالی است. توان مصرفی المنت 600 وات و قطر صفحه چدنی حدود 12 سانت است. این اجاق دارای کابل برق و وسیله ای مناسب برای سفر یا استفاده در فضاهای بسیار کوچک است.

جنس بدنه فلزی با ورق محکم رنگ الکترو استاتیک قرمز مشکی است. این اجاق برقی نباید با آب و باران در تماس باشد. ابعاد این محصول ۱۸x۱۸x۱۱ سانتی‌متر و وزن آن ۹۰۰ گرم است. این اجاق برقی با برق شهری ۲۲۰ ولت کار می کند. این اجاق برقی یک نفره است.

منبع: راهنماتو

۲
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید