معایب محبوب‌ترین یخچال‌ بازار از زبان خریداران

معایب محبوب‌ترین یخچال‌ بازار از زبان خریداران

فضای محدود، متریال کم‌کیفیت و صدای زیاد موتور جزو پرتکرارترین معایب یخچال‌های پرفروش فعلی از دید خریداران است

کد خبر : ۱۶۵۲۸۷
بازدید : ۱۰۵۸

قیمت یخچال ساده و بالاپایین ایرانی تا مرز ۳۰ میلیون بالا رفته است. گران‌ترین یخچال دوقلو ایرانی ۷۰ میلیون قیمت دارد و خرید سایدبای‌ساید می‌تواند ۱۵۰ میلیون آب بخورد.

با این حال در فهرست پرفروش‌ترین یخچال‌های فعلی بازار به ندرت ردپای مدل‌های گرانقیمت پیدا می‌شود و اغلب خریداران سراغ گزینه‌هایی می‌روند که بیشتر با جیبشان راه می‌آیند. یخچال‌هایی که از نظر خریدارانشان یا فضای کمی دارند یا به چیز‌هایی مثل متریال کم‌کیفیت و صدای زیاد موتور متهم می‌شوند.

یخچال ایستکول مدل ۱۸۳۵؛ شش میلیون

یخچال ایستکول مدل ۱۸۳۵ یکی از مدل‌هایی است که در ماه‌های گذشته فروش خوبی داشته است. اما اساسا در دسته یخچال‌های مینی‌بار یا همان هتلی قرار می‌گیرد و نباید انتظار فضای زیادی از آن داشته باشیم.

یخچال ایستکول مدل ۱۸۳۵ با سایز پنج فوت روانه بازار شده و ظرفیت قسمت‌های یخچال و فریزر آن به ترتیب فقط ۸۰ و ۹ لیتر است. یکی از خریداران یخچال ایستکول مدل ۱۸۳۵ دقیقا به همین چیز‌ها اشاره کرده و به عنوان تجربه خرید نوشته: به خاطر ابعاد محدود آشپزخانه مجبور به خرید چنین مدلی شدم وگرنه فضای کوچک یخچال‌های هتلی حتی برای منی که تنها زندگی می‌کنم بعضی مواقع دردسرساز می‌شود.

یخچال ایستکول مدل ۱۸۳۵ در قسمت یخچال سه طبقه و یک کشو مخصوص برای نگهداری میوه و سبزیجات دارد و فریزر ۱۲ لیتری آن به شکل یکپارچه و بدون طبقه و کشو طراحی شده است. معمولا از یخچال‌های مینی‌بار یا همان هتلی برای استفاده در آزمایشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و ادارات استفاده می‌شود.

قیمت یخچال و فریزر ایستکول مدل ۱۸۳۵ درحال حاضر در فروشگاه‌های لوازم خانگی بین شش تا شش میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است و با رنگ مشکی و سفید به فروش می‌رسد.

یخچال اسنوا مدل SN۴-۲۰۲۳؛ ۱۷ میلیون

یخچال اسنوا مدل SN۴-۲۰۲۳ درحالی بین پرفروش‌ترین مدل‌های این برند قرار دارد که از نظر یکسری از خریداران به صدای زیاد موتور متهم می‌شود. یکی از همین خریداران با اسم کاربری پریسا در وصف یخچال اسنوا مدل SN۴-۲۰۲۳ گفته: در رنج یخچال‌های ۱۷، ۱۸ میلیونی از این بهتر پیدا نمی‌شود، اما به‌نظرم صدای آن کمی زیاد است. محمد که اخیرا سراغ خرید یخچال اسنوا مدل SN۴-۲۰۲۳ رفته، صدای نسبتا بلند یخچال را در قسمت معایب قرار داده.

یخچال اسنوا مدل SN۴-۲۰۲۳ از یک طرف دیگر در قسمت فریزر، بدون چراغ طراحی شده و این یکی هم جزو پرتکرار‌ترین معایب آن از نظر خریداران محسوب می‌شود.

قیمت یخچال اسنوا مدل SN۴-۲۰۲۳ الان که به نیمه آذر رسیدیم، دست‌کم ۱۷ میلیون تومان است. در سه رنگ سفیدچرمی، تیتانیوم و سفید براق روانه بازار شده و گنجایش یخچال و فریزر آن روی هم به ۲۶۷ لیتر می‌رسد. نمایشگر دیجیتالی جزو مهمترین ویژگی‌های ظاهری یخچال اسنوا مدل SN۴-۲۰۲۳ است که حدود دو متر ارتفاع دارد و وزنش به ۸۵ کیلوگرم می‌رسد.

یخچال دوو مدل DLR-۲۰۳۰ / DLF-۲۰۳۰؛ ۵۰ میلیون

یخچال دوقلو دوو مدل DLR-۲۰۳۰ / DLF-۲۰۳۰ دست‌کم ۵۰ میلیون تومان فروخته می‌شود و دوبرابر ارزان‌ترین گزینه‌های دوقلو قیمت دارد. با این حال یکی از اتهام‌های یخچال دوقلو دوو مدل DLR-۲۰۳۰ / DLF-۲۰۳۰ از نظر کسانی که قبلا سراغ آن رفتند، استفاده از متریال معولی و بی‌کیفیت به‌حساب می‌آید.

یکی از خریدارانی که اخیرا سراغ یخچال دوقلو دوو مدل DLR-۲۰۳۰ / DLF-۲۰۳۰ رفته، گفته: یک یخچال معمولی با متریال معمولی. جوریکه وقتی در یخچال رو باز می‌کنید بوی پلاستیک، آزاردهنده است.

مورد دیگری که به عنوان تجربه خرید یخچال DLR-۲۰۳۰ / DLF-۲۰۳۰ می‌تواند مهم باشد این است که درِ یخچال دوقلو دوو مدل DLR-۲۰۳۰ / DLF-۲۰۳۰ نهایتا به اندازه ۹۰ درجه باز می‌شود و همین موضوع می‌تواند موقع بیرون آوردن کشو‌ها دنگ‌وفنگ‌های خاص خودش را داشته باشد.

یخچال دوقلو دوو مدل DLR-۲۰۳۰ / DLF-۲۰۳۰ با سه رنگ استیل، سفید براق و سفید متالیتک در فروشگاه‌های لوازم خانگی پیدا می‌شود و فروشنده‌ها معمولا مدل‌های استیل را یکی، دو میلیون گران‌تر می‌فروشند.

منبع: فرارو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید