این کالاها ارزان شدند؟ + جدول

این کالاها ارزان شدند؟ + جدول

در گروه نان و غلات، اقلام " شیرینی خشک " با ١،٧ درصد و" رشته‌اش " با ١.٦ درصد بیشترین افزایش قیمت را نسبت به ماه قبل داشته‌اند و همچنین بیشترین کاهش قیمت مربوط به "برنج ایرانی درجه یک " با ١.٧- درصد است.

کد خبر : ۱۶۹۱۵۷
بازدید : ۱۷

در آذرماه تغییرات متوسط قیمت اقلام خوراکی منتخب برای گروه‌های مختلف کالاهای خوراکی در مناطق شهری کشور بشرح زیر است:

نان و غلات:

در این گروه، اقلام " شیرینی خشک " با ١،٧ درصد و" رشته‌اش " با ١.٦درصد بیشترین افزایش قیمت را نسبت به ماه قبل داشته‌اند و همچنین بیشترین کاهش قیمت مربوط به "برنج ایرانی درجه یک " با ١.٧- درصد است.

گوشت قرمز، سفید و فرآورده‌های آن‌ها:

در این گروه، اقلام " مرغ ماشینی" با ٨،٣ درصد، "کنسرو تن ماهی" با ٤ درصد و " ماهی قزل آلا " با ٢.٩ درصد بیشترین افزایش قیمت را نسبت به ماه قبل داشته‌اند.

لبنیات، تخم‌مرغ و انواع روغن:

در این گروه، بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به "شیر خشک" با ٢،٦ درصد، " تخم‌مرغ ماشینی" با ٢.٣ درصد و

 " کره پاستوریزه" با ١،٥ درصد و همچنین بیشترین کاهش قیمت مربوط به " روغن مایع" با ١.٦- درصد و " روغن نباتی جامد" با -۰.۳درصد است.

میوه و خشکبار:

در این گروه، بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به " هندوانه" با ٨٦،٨ درصد، " خربزه" با ١٣.٧ درصد، " انار " با ٨.٩ درصد و " موز " با ٨.٢ درصد همچنین بیشترین کاهش قیمت مربوط به " پرتقال" با ٧.١- درصد و " پسته" با -۰.۹ درصد می­باشد.

سبزیجات و حبوبات:

در این گروه، بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به" گوجه فرنگی " با ٦٨،٩ درصد، " خیار " با ٢٨.٩ درصد و " پیاز" با ۲۰.۷ درصد و همچنین بیشترین کاهش قیمت مربوط به " فلفل دلمه‌ای " با ٤.٨- درصد و " هویج فرنگی" با ۰.٩- درصد می­باشد.

قند و شکر، آشامیدنی‌ها و سایر خوراکی‌ها:

در این گروه، بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به " چای خارجی بسته‌ای " با ٢،٥ درصد و" سس گوجه فرنگی " با ٢.٢ درصد و همچنین بیشترین کاهش قیمت مربوط به " شکر " با -۰.۴درصد است.

5

منبع: تسنیم

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید