سود مرحله دوم سهام عدالت 1402 چقدر است و کی واریز می شود؟

سود مرحله دوم سهام عدالت 1402 چقدر است و کی واریز می شود؟

در مورد زمان واریز سود مرحله دوم سهام عدالت 1402 نیز اگرچه سازمان بورس هنوز روز دقیق را مشخص نکرده است، اما احتمالا واریزی ها در هفته پایانی اسفند ماه انجام خواهد شد.

کد خبر : ۱۷۸۴۸۰
بازدید : ۲۸۶۰

فرادید| اواخر آذر ماه امسال بود که شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه مرحله اول سود سهام عدالت 1402 را به حساب سهامداران واریز کرد. حالا هم قرار است که تا پایان سال جاری مرحله دوم سودها واریز شود.

به گزارش فرادید، طبق اعلام باغستانی، مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در مرحله نخست برای دارندگان برگه سهام عدالت 452 هزارتومانی، 492 و 532 هزار تومانی مبالغ 626، 681 و 736 هزار تومان سود واریز شد.

در این مرحله نیز هنوز شرکت بورس نگفته است که برای سهامداران چه مبالغی واریز می شود.

سود مرحله دوم سهام عدالت 1402 چقدر است و کی واریز می شود؟

تجربه واریزی سال های گذشته نشان می دهد که تقریبا واریزی مرحله دوم سود سهام عدالت به همان اندازه مرحله نخست است. در چنین شرایطی به نظر می رسد که برای سهامداران در این مرحله بین 600 تا 700 هزار تومان واریزی انجام خواهد شد.

دارندگان برگه یک میلیون تومانی سهام عدالت نیز احتمالا بین یک ملیون و 100 هزار تومان تا یک میلیون و 300 هزار تومان سود دریافت خواهند کرد.

در مورد زمان واریز سود مرحله دوم نیز اگرچه سازمان بورس روز دقیق را مشخص نکرده است، اما احتمالا واریزی ها در هفته پایانی اسفند ماه انجام خواهد شد.

۲
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید