همه چیز درباره ایر دراپ تپ سواپ (Tap Swap)؛ کلاهبرداری یا پروژه‌ی قانونی؟

همه چیز درباره ایر دراپ تپ سواپ (Tap Swap)؛ کلاهبرداری یا پروژه‌ی قانونی؟

اگر مدت زیادی است که در دنیای کریپتو، به خصوص دنیای ایر دراپ‌ها بوده‌اید، تا به حال باید متوجه شده باشید که «تپ» کلمه بسیار مهمی شده است. بسیاری از توکن‌های ایر دراپ در حال حاضر بین مردم توزیع می‌شوند که فقط برای مدت مشخصی برای استخراج در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.

کد خبر : ۱۹۳۴۴۳
بازدید : ۳۶

جنجال‌های زیادی در ماه‌های اخیر شکل گرفته مبنی بر این که با یک سری ربات‌های تلگرامی می‌توان کسب درآمد دلاری پیدا کرد. بعد از موفقیت ناتکوین در این زمینه، ایر دراپ تپ سواپ به شدت غوغا به پا کرده چون این مورد نیز یکی از معتبرترین ایر دراپ‌های نرم افزار تلگرام تا به امروز محسوب می‌شود. در این مطلب قصد داریم به این ایر دراپ بحث برانگیز نگاهی کنیم و به سوالات رایج در رابطه با این ربات تلگرامی پاسخ دهیم.​

اگر مدت زیادی است که در دنیای کریپتو، به خصوص دنیای ایر دراپ‌ها بوده‌اید، تا به حال باید متوجه شده باشید که «تپ» کلمه بسیار مهمی شده است. بسیاری از توکن‌های ایر دراپ در حال حاضر بین مردم توزیع می‌شوند که فقط برای مدت مشخصی برای استخراج در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. به عنوان مثال، موفقیت جنجالی ناتکوین را در نظر بگیرید. Tapswap رسما یک شبهِ‌ ناتکوین جدید در دنیای ایردراپ تلگرام محسوب می‌شود و در این مقاله همه چیزهایی را که باید درباره تپ سواپ بدانید را توضیح می‌دهیم.

تپ سواپ چیست؟

Tapswap یک صرافی غیر متمرکز محسوب می‌شود که روی بلاکچین سولانا ساخته شده است. مکانیسم و عملکرد Tapswap تا حد به‌سزایی شبیه به ناتکوین به نظر می‌رسد؛‌ یعنی شما با ضربه زدن روی صفحه نمایش محیط داخل بازی، باید توکن‌ها یا همان سکه‌های داخل بازی را به اصطلاح استخراج کنید. استراتژی توزیع توکن Tapswap برای مشارکت فعال و پاداش دادن به جامعه طراحی شده؛ به این معنا که ۵۰ درصد از توکن‌ها به اعضای فعال جامعه و ۳۰ درصد از توکن‌ها به خزانه‌داری صرافی اختصاص داده می‌شود تا تیم پشت پرده بتواند ضمن پشتیبانی از نقدینگی برای توسعه‌ی ارز دیجیتال مخصوص به این برنامه اقدام کند.

یک نکته‌ی جالب در مورد Tapswap این است که شما می‌توانید هنگام تکمیل وظایف خاص، تعداد توکن‌ها یا همان سکه‌ها را بیشتر کنید. بعدا در مورد این موضوع بحث خواهیم کرد. خوشبختانه افراد زیادی به صورت شبانه‌روزی در حال استخراج توکن‌های تپ سواپ هستند.

آیا تپ سواپ قانونی است؟

101

در حال حاضر تپ سواپ از دید جامعه‌ی بین المللی یک پروژه‌ی قانونی و معتبر است، اما این که با قاطعیت بخواهیم درباره‌ی مشروعیت و قانونی بودن این مدل ایر دراپ اظهار نظر کنیم زود به نظر می‌رسد. اجازه دهید یک بار دیگر از ناتکوین به عنوان مثال استفاده کنم. همه ما تقریبا می‌دانیم که پروژه‌ی ناتکوین چگونه آغاز شد. از همان ابتدا اصلا و ابدا کسی نمی‌توانست با قاطعیت بگوید که این پروژه در آینده به طور حتم موفق خواهد شد و حتی بسیاری از کارشناسان حوزه‌ی فناوری ناتکوین را رسما کلاه‌برداری تلقی می‌کردند.

همچنین راه اندازی توکن ناتکوین صرفا در حد حدس و گمان بود؛ چرا که اکثر صرافی‌های بزرگ دنیا شروع به استخراج ناتکوین کردند و کاربران عادی نیز برای این که از ترند روز دنیا عقب نمانند، شروع به فعالیت کردند. همین مسئله درباره‌ی تپ سواپ و سایر ایر دراپ‌ها مثل همستر هم صدق می‌کند و نه تنها مردمان عادی، بلکه بسیاری از شرکت‌ها و کمپانی‌ها در حال استخراج تپ سواپ و سایر ایر دراپ‌های معتبر تلگرام هستند.

بر اساس همین موارد، ما واقعا نمی‌توانیم آینده‌ی Tapswap را پیش‌بینی کنیم. با این حال، تنها تفاوت بین ناتکوین و پروژه‌ی جدید تلگرام این است که Tapswap در مورد برنامه‌های آینده‌ی خود به طور جدی صحبت می‌کند و به نظر می‌رسد که این ایر دراپ قرار نیست صرفا در حد یک بازی تلگرامی ساده باقی بماند.

اگر اولین بار است که در مورد Tapswap می‌شنوید، احتمالا در ذهن‌تان سوالاتی شکل گرفته است؛ برای مثال چگونه باید برای کسب درآمد اقدام کنید و چطور باید پس از عرضه‌ی توکن، آن را نقد کنید. در ادامه به این سوالات پاسخ می‌دهیم.

نحوه کسب درآمد با تپ سواپ

102

قبل از هر چیز، اگر گوشی شما خیلی قدیمی است، احتمالا تپ سواپ به درستی و روان اجرا نمی‌شود. بنابراین با خرید گوشی هر چند اقتصادی مدرن می‌توانید شانستان را برای دریافت ایر دراپ‌های متنوع تلگرامی امتحان کنید. ابتدا وارد حساب کاربری تلگرام شده و سپس در بخش بالای تلگرام که جای جست‌وجو وجود دارد، عبارت Tap Swap را تایپ کنید. پس از پیدا کردن ربات اصلی برنامه که تیک آبی دارد، آن را باز کرده و سپس روی Start در محیط ربات ضربه بزنید.

در این مرحله، تنها چیزی که از شما خواسته می‌شود این است که برای جمع آوری توکن‌های tapswap شروع به ضربه زدن کنید. شما به عنوان یک کاربر جدید، ۲۵۰۰ سکه دریافت می‌کنید و می توانید از این نقطه شروع به جمع آوری بیشتر کنید. برای هر دفعه، شما می‌توانید ۵۰۰ توکن tapswap جمع آوری کنید، اما می‌توانید چند دقیقه صبر کنید تا نوار مربوط به سکه پر شده و سپس ادامه دهید. در منوی Boost شما می‌توانید با خرج سکه‌ها، روند استخراج را سریع‌تر و گسترده‌تر کنید. همچنین با خرج کردن ۲۰۰ هزار سکه می‌توانید Tap Bot را فعال کنید تا خود ربات زمانی که شما فعال نیستید، برای‌تان سکه جمع کند.

نحوه افزایش سکه‌های تپ سواپ

در واقع فرصت‌های مختلفی تحت عنوان تسک (Task) برای افزایش توکن‌های Tapswap وجود دارد و شما می‌توانید آنها را در صفحه بازی پیدا کنید.

103

در میان گزینه‌های صفحه‌ی اصلی بازی، شما می‌توانید سه سربرگ Boost، Tasks و Ref را مشاهده کنید. روی تسک‌ها کلیک کنید تا وظایف مورد نیاز برای کسب توکن بیشتر را متوجه شوید.

هر وظیفه دارای تعداد سکه‌های مخصوص به خود است که به میزان کل سکه‌های Tapswap شما اضافه خواهد شد. وظایف، بسیار ساده محسوب می‌شود و بیشتر آنها با پیوستن به گروه چت تلگرام و دنبال کردن برخی گروه‌ها در شبکه‌های اجتماعی انجام می‌شود. هنگامی که این وظایف را تکمیل می‌کنید، توکن‌های Tapswap بیشتری را به عنوان پاداش دریافت خواهید کرد. البته ناگفته نماند از آنجایی که حساب کاربری اکثر ایرانی‌ها در داخل کشور با شماره‌ی ایرانی ایجاد شده، نمی‌توان با حساب کاربری ایرانی وارد گروه‌ها و کانال‌های تلگرامی داخل ربات شد. با این اوصاف، جای نگرانی وجود ندارد. شما در نوار جست‌وجوی تلگرام با تایپ عبارت «اد لیست تسک تپ سواپ» می‌توانید با کانال‌های متنوعی روبه‌رو شوید که با یک ضربه روی لینک‌های مختلف، ادمین‌ گروه‌های مختلف، شما را به کانال‌های تلگرامی مورد نیاز اضافه می‌کنند.

104

جدا از تمام این موارد، شما با لینک دعوت مخصوص خود می‌توانید اطرافیانتان را به ربات اضافه کنید. مزیت این کار در دریافت حق کمیسیون از تلاش‌های دوستانتان محسوب می‌شود. هر اندازه دوستانتان سکه‌ی بیشتری را جمع کنند، یک بخش کوچکی از زحمات آنها عاید شما هم خواهد شد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم افرادی را با لینک خود به داخل برنامه دعوت کنید که فعالیت مستمر داشته و به عضو فعال جامعه تبدیل می‌شوند!

زمان عرضه تپ‌ سواپ چه تاریخی خواهد بود؟

طبق آخرین اعلانیه‌ی تیم توسعه‌ی تپ سواپ، عرضه‌ی توکنومیک در تاریخ ۱ جولای ۲۰۲۴ میلادی یعنی ۱۱ تیر ۱۴۰۳ رخ می‌دهد. به دلیل استقبال گسترده‌ی کاربران از این ربات تلگرامی و جذب ۳۲ میلیون بازیکن به نظر می‌رسد تپ سواپ شبیه به همتای خود یعنی ناتکوین قیمت‌گذاری شود.

ایر دراپ تپ سواپ در ابتدا قرار بود روی بلاکچین سولانا عرضه شود اما در جدیدترین اخبار رسمی، مشخص شده که ایر دراپ مذکور قرار است روی بلاکچین TON (اولین ارز دیجیتال تلگرام) عرضه شود. به همین دلیل می‌توان از کیف پول دیجیتال تون کیپر (TON Keeper) برای دریافت ایر دراپ بهره‌برداری کرد؛ درست همان کاری که برای دریافت ایر دراپ ناتکوین توسط بسیاری از کاربران انجام شد.

نحوه اتصال کیف پول تون کیپر به تپ سواپ

برای اتصال کیف پول تون کیپر به تپ سواپ تنها باید پنج دقیقه یا حتی کمتر وقت بگذارید. در ابتدا باید برنامه‌ی تون کیپر را برای گوشی هوشمند خود دریافت کنید که کاملا رایگان در اختیار همگان قرار دارد. کاربران اندروید از گوگل پلی و کاربران آیفون از اپ استور می‌توانند این نرم افزار را دانلود و نصب کنند. با کلیک روی یکی از دو شکل زیر می‌توانید مستقیم وارد برنامه شده و برنامه را دانلود کنید.

پس از نصب تون کیپر روی گوشی خود، وارد ربات تلگرامی ایر دراپ تپ سواپ شده و سپس روی X2 ضربه بزنید. سپس گزینه‌ی Connect wallet را انتخاب کنید. مابقی مراحل را به ترتیب با تصاویر زیر دنبال کنید تا با عبارت Done در محیط تون کیپر روبه‌رو شوید. پس از مشاهده‌ی این کلمه، شما با موفقیت توانسته‌اید کیف پول دیجیتالی تون کیپر را به ربات تلگرامی متصل کنید.

منبع: خبرآنلاین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید