همه چیز درباره آغاز فصل دوم همستر کامبت

همه چیز درباره آغاز فصل دوم همستر کامبت

به گزارش کوین تلگراف، بازی همستر‌ کامبت اعلام کرد که در فاز جدیدش به بازیکنان اجازه می‌دهد نقش مالکان یک شرکت را بر عهده بگیرند.

کد خبر : ۲۱۰۶۴۶
بازدید : ۱۷

همستر کامبت اعلام کرد که به زودی فصل دوم خود را آغاز خواهد کرد و در این فصل به کاربرانش اجازه می‌دهد که مدیرعامل یک استودیوی توسعه‌دهنده بازی باشند.

خلاصه خبر

  • فصل ۲ همستر‌ کامبت به زودی آغاز می‌شود.
  • توکن HMSTR همچنان نزولی است.

به گزارش کوین تلگراف، بازی همستر‌ کامبت اعلام کرد که در فاز جدیدش به بازیکنان اجازه می‌دهد نقش مالکان یک شرکت را بر عهده بگیرند. در تریلر این بازی، همستر کامبت اعلام کرد که در فصل دوم کاربران به عنوان مدیرعامل کسب و کار خود بازی خواهند کرد. این بازی تاکید کرد:

اکنون شما مدیرعامل یک استودیوی توسعه‌دهنده بازی هستید. فصل اول دیدیم که کاربران مسئولیت مدیریت صرافی ارزهای دیجیتال را بر عهده داشتند.

اکنون بازیکنان اهداف جدیدی از جمله استخدام کارمندان، توسعه بازی و ساخت یک پلتفرم بازی آنلاین خواهند داشت. در این تریلر تایید شده‌ که بخش کلیک کردن‌ در بازی باقی خواهد ماند و این بازی هنوز به پایان نرسیده‌ است.

همستر کامبت یکی از معدود بازی‌های وب ۳ است که میلیون‌ها بازیکن را از طریق تلگرام به خود جذب کرده است. این بازی پس از انتشار پلتفرم خود، تنها در ۸۱ روز ۲۳۹ میلیون کاربر جذب کرد. البته تعداد بازکینان آن در نهایت به ۳۰۰ میلیون نفر رسید.

در حالی که همستر کامبت از نظر تعداد کاربران به رشد خوبی رسیده‌، توکن آن همواره نزولی بوده‌ است. همین مسئله بسیاری از کاربران آن را عصبی و ناراحت کرده است.

در ۲۴ ساعت اول معاملات خود، قیمت همستر کامبت از ۰.۰۱۲ دلار به ۰.۰۰۸۷ دلار رسید و ۳۰ درصد سقوط کرد. در زمان نوشتن‌ این مطلب، قیمت توکن مذکور در نزدیکی سطح ۰.۰۰۳۷ دلار قرار داشت و ۶۸ درصد پایین‌تر از رکورد خود بود.

6_11zon

قیمت همستر‌ کامبت

منبع: ارز دیجیتال

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید