تحلیل همستر کامبت؛ چرا قیمت HMSTR رشد نمی‌کند؟

تحلیل همستر کامبت؛ چرا قیمت HMSTR رشد نمی‌کند؟

حرکت‌های صعودی همستر کامبت در نهایت شکست خورده‌ است. برای مثال پس از این که صرافی OKX معاملات HMSTR/USDC را آغاز کرد، قیمت توکن مذکور حدود ۵ درصد رشد کرد.

کد خبر : ۲۰۹۹۶۰
بازدید : ۷

روند همستر کامبت همچنان نزولی است و حتی بهبود کلی بازار ارزهای دیجیتال، جلوی سقوط ۵۷ درصدی آن در یک ماه قبل را نگرفته‌ است.

خلاصه خبر

  • HMSTR هنوز نتوانسته‌ است روند صعودی خوبی را شروع کند.
  • یکی دیگر از مشکلات همستر‌ کامبت این است که بسیاری از توکن‌های آن هنوز قفل هستند.

به گزارش کوین گیپ، توکن همستر کامبت پس از انتظارات فراوان در ماه سپامبر (شهریور) راه‌اندازی شد. با این حال HMSTR هنوز نتوانسته‌ است روند صعودی خوبی را شروع کند. به عبارت دقیق‌تر در ماه قبل قیمت همستر‌ کامبت بیشتر از ۵۵ درصد سقوط کرد و همچنان در سطح ۰.۰۰۴ دلار قرار دارد.

احساسات نزولی کاربران همستر کامبت پس از محدودیت‌های لحظه آخری و تغییر در ایردراپ آن نقش مهمی در ریزش این توکن داشت. با این حال، تداوم روند نزولی دو هفته‌ای HMSTR به شدت نگران‌‌کننده شده‌؛ مخصوصاً با توجه به اینکه تعداد رقبای این توکن هم روز به روز در حال افزایش است.

صرف نظر از این که احساسات کاربران در مورد این توکن تثبیت شده‌، حرکت‌های صعودی همستر کامبت در نهایت شکست خورده‌ است. برای مثال پس از این که صرافی OKX معاملات HMSTR/USDC را آغاز کرد، قیمت توکن مذکور حدود ۵ درصد رشد کرد. علاوه بر این بعد از اینکه همستر‌ کامبت اعلام کرد گزینه نگهداری HMSTR به بازی آن اضافه شده‌؛ قیمت توکن آن افزایش یافت. با این حال HMSTR هنوز نتوانسته‌ است حرکت صعودی پایداری ایجاد کند.

یکی دیگر از مشکلات همستر کامبت این است که بسیاری از توکن‌های آن هنوز قفل هستند. به عبارت دیگر با وجود ۶۳.۳ میلیارد عرضه در گردش آن، ۳۷ میلیارد واحد HMSTR قفل مانده‌ است. در نتیجه همستر‌‌ کامبت برای نشان دادن‌ حرکت صعودی خود باید ابتدا بتواند از مقاومت خط روند نزولی‌اش در تایم فریم ۴ ساعته عبور کند.

37_11zon

قیمت همستر

منبع: مجله نوبیتکس

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید