ایردراپ همستر کامبت؛ چه چیزی در انتظار بازیکنان است؟

ایردراپ همستر کامبت؛ چه چیزی در انتظار بازیکنان است؟

به گزارش والکس، ایردراپ همستر کامبت که به عنوان بزرگترین ایردراپ در تاریخ بازی‌های کسب درآمد مبتنی بر تلگرام معرفی می‌شود، می‌تواند بیش از ۱ میلیارد توکن HMSTR را میان کاربران توزیع کند.

کد خبر : ۲۰۴۳۰۷
بازدید : ۵۳

پس از کش و قوس‌های فراوان، سازندگان بازی تلگرامی همستر کامبت بالاخره تاریخ راه‌اندازی توکن و مگا ایردراپ خود را ۲۶ سپتامبر (۵ مهر) اعلام کردند. این تیم دو مرتبه ایردراپ برنامه‌ریزی شده خود را به تعویق انداخته که در کنار شایعات اختلافات داخلی، به شدت تعداد فالوورهای فعال آنها را تحت تاثیر قرار داد و آن را از ۱۵۵ میلیون به ۸۷ میلیون کاهش داد. اما آیا اکنون که تاریخ عرضه مشخص شده است، همستر برای باقی ماندن در این بازار برنامه‌ای دارد؟

ایردراپ همستر کامبت که به عنوان بزرگترین ایردراپ در تاریخ بازی‌های کسب درآمد مبتنی بر تلگرام معرفی می‌شود، می‌تواند بیش از ۱ میلیارد توکن HMSTR را میان کاربران توزیع کند. با این حال، آیا بازی پس از عرضه توکن دچار تغییرات عمده‌ای می‌شود؟ پس از عرضه توکن HMSTR برای معامله و استفاده درون بازی، بازیکنان چه انتظاری می‌توانند داشته باشند؟

در این مقاله اختصاصی، نگاهی اجمالی به ایردراپ آتی و توکنومیک مورد انتظار در بازی همستر کامبت خواهیم داشت.

بازیکنان پس از ایردراپ همستر کامبت منتظر چه باشند؟

همستر کامبت یک بازی جدید و هیجان‌انگیز در دنیای بازی‌های کلیک برای کسب درآمد است که ترکیبی منحصربه‌فرد از استراتژی، مالکیت NFT و مبارزات مبتنی بر پاداش را ارائه می‌دهد.

این بازی پس از عرضه توکن، قصد دارد ویژگی‌ها، به‌روزرسانی‌ها و محتوای جدیدی را معرفی کند تا گیم‌پلی تازه و جذاب خود را حفظ کند. به‌روزرسانی‌های آتی ممکن است شامل عرصه‌ نبردهای جدید، NFT‌های همستر با ویژگی‌های منحصربه‌فرد و افزایش مشارکت اجتماعی از طریق مسابقات و تابلوهای امتیازات باشد. مشارکت‌ها و همکاری‌های آتی می‌تواند اکوسیستم همستر کمبت را گسترش دهد و به طور بالقوه بازی‌ها یا پلتفرم های مبتنی بر NFT را ادغام کند.

در حالی که نقشه راه این پروژه امیدوارکننده است، چالش‌های بالقوه‌ای نیز وجود دارد؛ مانند متعادل کردن توکنومیک، مدیریت تقاضا برای NFTها و حفظ تعامل بلندمدت بازیکنان. تیم سازنده متعهد به حل این مشکلات با تکامل بازی است.

توضیح گیم پلی همستر کامبت

همستر کامبت یک بازی برای کسب درآمد است که حول محور نبردهای NFT با مضمون همستر است، جایی که بازیکنان با همسترهای سفارشی خود به جمع‌آوری، تجارت و نبرد می‌پردازند. مکانیک بازی بر تصمیم‌گیری استراتژیک تمرکز دارد؛ جایی که بازیکنان همسترهای خود را در میدان‌های مبارزه با دیگران قرار می‌دهند. هدف پیروز شدن در جنگ‌ها، صعود به تابلوی امتیازات و کسب جوایز در قالب توکن‌های HMSTR است.

هر همستر در بازی با یک NFT نشان داده می‌شود که می‌توان آن را خریداری کرد، ارتقا داد و در بازار پلتفرم معامله کرد. این NFTها ویژگی‌ها، قدرت‌ها و ظاهر منحصر به فردی دارند که به بازیکنان اجازه م‌ دهد تیم‌هایی با قابلیت‌های متنوع بسازند. این پلتفرم به شدت جامعه محور است و بازخورد و مشارکت کاربران نقشی کلیدی در شکل‌دهی به توسعه بازی در آینده دارد.

توکنومیک HMSTR

توکن HMSTR به عنوان ارز اصلی درون بازی در اکوسیستم همستر کامبت عمل می‌کند. بازیکنان می‌توانند با شرکت در نبردها، برنده شدن در مسابقات و انجام چالش‌های ویژه، HMSTR کسب کنند. همچنین، می‌توان از این توکن برای خرید، ارتقا و بهبود NFT‌های همستر استفاده کرد و پتانسیل گیم‌پلی استراتژیک را بیشتر گسترش داد.

توکن HMSTR علاوه بر نقشی که در بازی دارد، پتانسیل افزایش ارزش را نیز دارد، زیرا پس از عرضه در صرافی‌های مختلف ارزهای دیجیتال معامله می‌شود. پذیرندگان اولیه و بازیکنان فعال می‌توانند از تقاضای فزاینده برای توکن‌ها بهره ببرند، زیرا بازی محبوبیت پیدا کرده و پایگاه کاربری خود را گسترش می‌دهد.

قیمت HMSTR چقدر خواهد بود؟

توکن اپسفق در بازارهای پیش ار عرضه در پلتفرم هایی مانند بای بیت نوسانات قابل توجهی را نشان داده؛ با قیمت‌هایی که در معاملات اولیه از ۰.۰۰۱ تا ۱۳۷ دلار متغیر بوده است. با این حال، این تا حد زیادی ناشی از حدس و گمان است و قیمت ها ممکن است نزدیک به تاریخ راه‌اندازی توکن تثبیت شوند.

همچنین، تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که قیمت توکن HMSTR می‌تواند از ۰.۰۱ دلار شروع شود و به طور بالقوه تا پایان سال ۲۰۲۴ به ۰.۰۵ دلار برسد،که نشان دهنده افزایش ۵ برابری در شرایط بهینه است. اگر مجموع عرضه توکن‌های HMSTR حدود ۱۰ میلیارد توکن باشد، برای قیمت ۰.۰۱ دلار، ارزش بازار آن ۱۰۰ میلیون دلار خواهد بود که دستیابی به آن برای توکن همستر بسیار آسان است زیرا قرار است بزرگترین ایردراپ در تاریخ باشد.

منبع: والکس

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید