جناب‌خان دوباره روی آنتن می‌رود؟

جناب‌خان دوباره روی آنتن می‌رود؟

صداپیشه عروسک جناب خان در مورد آخرین وضعیت کار با این شخصیت بیان کرد: فعلا منتظریم که ببینم چه اتفاقی قرار است بیفتد.

کد خبر : ۱۳۲۶۰۵
بازدید : ۱۹۱

صداپیشه عروسک جناب‌خان گفت: فعلا منتظریم که ببینم چه اتفاقی قرار است برای جناب‌خان بیفتد؛ ممکن است که دوباره جناب‌خان را روی آنتن ببینیم.

محمد بحرانی در توضیح فعالیت های متاخر خود گفت: این روزها بر سر یک کار کودک و عروسکی بودم که برای نمایش خانگی است و کار را بسیار دوست دارم اما اسمش را نمی گویم تا زمانی که وقت رونمایی آن فرابرسد.

بازیگر فیلم سینمایی اتوبوس شب (کیومرث پوراحمد ۱۳۸۵) ادامه داد: عروسک جدیدی است و بازیگر هم دارد و من در آن صداپیشگی کرده ام و کارگردانش علی احمدی است.

صداپیشه عروسک جناب خان در مورد آخرین وضعیت کار با این شخصیت بیان کرد: فعلا منتظریم که ببینم چه اتفاقی قرار است بیفتد.

بازیگر مجموعه نمایش خانگی هیولا (مهران مدیری ۱۳۹۸) در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است دوباره جناب خان را در قاب تلویزیون ببینیم، گفت: همه چیز ممکن است.

وی افزود: با شویی که تولید یکی از پلتفرم هاست صحبت کردم که نقشی در آن داشته باشم و قراردادی برای بازی در یک سریال نمایش خانگی در ژانر جدی با دفتر مصطفی کیایی بسته ام که احتمالا برای تیرماه فیلمبرداری اش شروع می شود.

صداپیشه فیلم سینمایی بی حسی موضعی (حسین مهکام ۱۳۹۸) در پاسخ به این پرسش که چرا مهمونی (ایرج طهماسب ۱۴۰۱-۱۴۰۲) به عنوان یک مجموعه عروسکی سال گذشته فرازی بلند را تجربه کرد و امسال دچار فرودی عجیبی شد، گفت:آقای طهماسب استاد من است و در جایی نیستم که کارشان را تحلیل و نقد کنم و به نظرم تیم این برنامه بسیار جدی مشغول انجام کارهای خودشان هستند.

وی ادامه داد: گاهی شرایط جامعه به شکلی است که استقبال از یک اثر بیشتر است و گاهی شرایط جامعه این گونه است که استقبال کمتر می شود. در نهایت به تمام اعضای این تیم که در طول تعطیلات نوروز هم مشغول کار بودند خسته نباشید می گویم؛ این تیم برای این کار همه توانشان را گذاشته اند و خبر دارم چون با بیشتر آنان دوست هستم.

بازیگر فیلم سینمایی مارموز (کمال تبریزی ۱۳۹۶) در پاسخ به این پرسش که جایگاه و نقش آموزشگاه های بازیگری را در تربیت بازیگران چه می داند، اظهار داشت: حداقل در چند سال اخیر شاهد بودیم که آموزشگاه هایی که توسط کارگردان ها، بازیگران و بازیگردانانی شروع به کار کرده اند که خودشان به شکل حرفه ای درگیر کار هستند، بسیار خوب عمل کرده اند و تعداد زیادی چهره جدید به واسطه ایشان معرفی شده است.

وی تاکید کرد: به کسانی که در حوزه تئاتر و نمایش امکان دانشگاه رفتن ندارند این آموزشگاه ها را پیشنهاد می کنم؛ البته من هرگز تدریس نکرده ام (تمایلی هم به این کار ندارم) و حضور در این آموزشگاه ها را نیز تجربه نکرده ام اما خروجی آن ها را دیده ام.

محمد بحرانی (۱۳۶۰) شخصیت‌پردازی عروسک محبوب جناب‌خان را محصول تجربه زیسته‌اش می‌داند؛ از کودکیش در شیراز در همسایگی بچه‌های جنگ‌زدهٔ خوزستان گرفته تا تجربیات دوران خوابگاه دانشجویی‌اش در تهران. از دیگر کارهای عروسکی بحرانی به عنوان صداپیشه، پیش از ورود به مجموعهٔ کلاه‌قرمزی، می‌توان مجموعه‌های استاد همه چی دون و شهر کودکان و مجموعهٔ با ما کاش باشی (صداپیشه آقاشجاع) را ذکر کرد.

بحرانی فعالیت هنری خود را با تئاتر دانشگاهی و نمایش عروسکی آغاز کرد. در سال ۱۳۸۰ کار او مورد پسند مریم سعادت (داور یکی از جشنواره‌های دانشجویی) واقع شد و سعادت از او برای کار در مجموعهٔ تلویزیونی عروسکی زنده نی‌نی‌مون به کارگردانی بهرام شاه‌محمدلو دعوت کرد.

او که از سال ۱۳۸۰ وارد تلویزیون شده تا امروز در پروژه‌های عروسکی کودک و بزرگسال فعال بوده‌است. صداپیشگی عروسک مشهور جناب خان از کارهای متاخر او است که برای ایرانیان به شخصیتی آشنا و محبوب بدل شده است. بحرانی در فیلم رفیق بد با ایرج طهماسب و حمید جبلی همکار بود و در نقشی کوتاه در کنارشان بازی کرد اما همکاری‌اش با مجموعهٔ کلاه‌قرمزی از سال ۱۳۹۰ آغاز شد؛ یعنی زمانی که آنها برای شخصیتی جدید دنبال صداپیشه بودند. آشنایی او با این گروه توسط دوستش امیر سلطان‌احمدی (عروسک‌گردان پسرعمه زا) ممکن شد؛ نتیجه این همکاری شکل‌گیری دو عروسک و شخصیت آقای هم ساده و ببعی هستند.

بازیگری و کارگردانی تئاتر نیز بخش مهمی از فعالیت‌های بحرانی است؛ از جمله فعالیت‌های وی در این حوزه می‌توان به نقش او به عنوان بازیگر در فیلم‌هایی مانند مارموز، طبقه هساث، فرار از اردو و رفیق بد و همین‌طور در سریال‌های هیولا، گلشیفته و دوپینگ اشاره کرد.

منبع: ایرنا

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید