(تصاویر) دختری که هیچ وقت سیر نشد؛ روستایی که به خاطر اشتهای یک دختر به شهرت جهانی رسید

(تصاویر) دختری که هیچ وقت سیر نشد؛ روستایی که به خاطر اشتهای یک دختر به شهرت جهانی رسید

سومان می‌گوید که غذاخوردن را دوست دارد و نمی‌خواهد که به زور دوا و دکتر بی‌خیال این همه غذاهای خوشمزه شود؛ حتی اگر روزی از پرخوری بمیرد، بهتر است که گرسنگی بکشد!

کد خبر : ۱۳۴۴۹۶
بازدید : ۱۳۵۸۹۵

مردم روستای متیانال هندوستان نمی‌توانستند هیچ وقت حتی تصورش را بکنند که روزی این‌قدر مهم شوند که خبرنگارهای جهان مدام به روستای کوچکشان بیایند و با زندگی محروم آنها از نزدیک آشنا شوند.

البته خبرنگارها برای سفر به روستای دورافتاده بنگال غربی بهانه دیگری غیر از مردم معمولی دارند. این روزها دختر بچه سوپرچاق هندی و اشتهای سیری‌ناپذیر او جماعت مشتاق خبرنگارها را به هندوستان کشانده.

سومان خاتون، این دختر  فقط با یک متر قد نزدیک به ۷۸ کیلو وزن داشت! سومان خاتون دختر بچه پرخوری است که به قول خودش هر چه می‌خورد، هیچ وقت سیر نمی‌شد و همیشه نصف معده‌اش خالی بود!  

او در دو سالگی نزدیک به ۳۸ کیلو وزن داشت و شکمی که هیچ وقت سیر نشد! پزشکان مشکل دخترک را اختلال غده هیپوفیز تشخیص داده‌اند که اگر هر چه زودتر درمان نشود، او را به وزنی باورنکردنی می‌رساند.

اما خانواده سومان خاتون فقیرتر از آن هستند که بتوانند هزینه درمان او را بپردازند. هروقت هم پولی جور می‌شود یا دخترک با داد و قال فراوان از رفتن نزد دکتر سرباز می‌زند یا همه را خرج شکمش می‌کند!

سومان می‌گوید که غذاخوردن را دوست دارد و نمی‌خواهد که به زور دوا و دکتر بی‌خیال این همه غذاهای خوشمزه شود؛ حتی اگر روزی از پرخوری بمیرد، بهتر است که گرسنگی بکشد!

42

مادر 33 ساله سومان از دست دخترش دیگر عاصی شده. سومان وقتی که گرسنه است، شروع به گریه می‌کند و با جیغ و داد از مادرش غذا می‌خواهد. حتی اگر شده به زور پرتاب سنگ مادر را مجبور می‌کند که به او غذا بدهد .

دکتر ساها- پزشک محل اقامت سومان- خیلی نگران سلامتی این دختر است. او می‌ترسد که دخترک آخر به دلیل سهل‌انگاری خانواده‌اش یک روز از زور غذاخوردن بمیرد!

43

   سومان هفته‌ای ده کیلو برنج، 24 عدد تخم‌مرغ، شش لیتر شیر و پنج کیلوگرم سیب‌زمینی می‌خورد. خانواده سومان خاتون وضع مالی خوبی ندارند. هفته‌ای هفت دلار درآمد که کفاف شکم همیشه گرسنه او را نمی‌دهد. مشکل اضافه وزن دختر زمانی که او فقط سه ماه داشت معلوم شد 

44

    سومان در دوسالگی نزدیک به 38 کیلو وزن داشت و از آن زمان تا حالا بیش از سالی 15کیلوگرم وزن اضافه کرده

45

    

46

بچه‌های محل حسابی از داشتن رفیقی مانند سومان لذت می‌برند؛ مخصوصا این روزها که او سوژه عکاسان جهان هم شده

47

    گاهی گرسنگی آن قدر به او فشار می‌آورد که مجبور است پنهان از دید خانواده‌اش از همسایه‌ها کمک بگیرد تا بلکه شکم گرسنه‌اش را سیر کند .

منبع: همشهری

۲۲۹
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    نترکی داداش
    بیشتر کوفت کن....
    تانکر......

  • یه ادم ارسالی در

    احتمالا انگل داره😂

  • امین ارسالی در

    سومان جان اگه همین طور به خاطر بیماری که داره درمان نشه،، مطمنا در سنین جوانی دجار هزاران مشکل و بیماری میشه،،، سومان بیا منم بخور،، هفته ایی ده کیلو فقط برنج، یا خدا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید