(ویدئو) لحظه‌ی فراری دادن رهبر یک شبکه قاچاق مواد مخدر در فرانسه و کشتن دو پلیس

(ویدئو) لحظه‌ی فراری دادن رهبر یک شبکه قاچاق مواد مخدر در فرانسه و کشتن دو پلیس

یک خودروی سیاه رنگ به ون پلیس برخورد می‌کند و آن را متوقف می‌سازد. سپس چهار مرد نقاب‌دار که پایین گیت عوارضی پنهان شده بودند، به سمت ماموران حمله می‌کنند و شروع به تیراندازی می‌نمایند.

کد خبر : ۱۸۸۸۳۱
بازدید : ۲۱۱

ویدیویی تکان‌دهنده، لحظه‌ای را نشان می‌دهد که مردان مسلح به پلیس فرانسه حمله می کنند و خودروی حامل زندانی ملقب به «مگس» را متوقف کرده و او را آزاد می‌کنند.

یک خودروی سیاه رنگ به ون پلیس برخورد می‌کند و آن را متوقف می‌سازد. سپس چهار مرد نقاب‌دار که پایین گیت عوارضی پنهان شده بودند، به سمت ماموران حمله می‌کنند و شروع به تیراندازی می‌نمایند. این افراد که از سر تا پا سیاه پوشیده بودند و اسلحه‌های بزرگی در دست داشتند، به سمت خودروهای پلیس می‌روند، درب‌ها را باز می‌کنند و محمد امرا (Mohamed Amra)، این قاچاقچی مواد مخدر خطرناک را که دستبند به دست داشت، آزاد می‌کنند.

15-5_11zon

امرا که در میان پلیس با نام مستعار «مگس» شناخته می‌شود، اکنون تحت یک تعقیب و گریز سراسری در فرانسه است. پیش از آزادی امرا و همدستانش، یک انفجار در داخل خودروی سیاه رنگ رخ می‌دهد. سپس همه آنها پشت گیت‌های عوارضی ناپدید می‌شوند و فرار می‌کنند.

14-7_11zon

این حمله برای فراری دادن امرا که به دلیل قاچاق مواد مخدر، سرقت و قتل محکوم شده بود، در حال انتقال به زندان دیگری رخ داد. این مجرم حرفه‌ای که گفته می‌شود رئیس یک شبکه مواد مخدر در فرانسه است، به تازگی برای یک پرونده سرقت دیگر در دادگاه حاضر شده بود.

13-6_11zon

حمله به کاروان انتقال امرا حوالی ساعت ۱۱ صبح در نزدیکی شهر اور در نرماندی، در محل گیت عوارضی اینکارویل رخ داد.

یک ویدیوی تکان‌دهنده، گرفته شده از یک اتوبوس عبوری، مهاجمان مسلح را نشان می‌دهد که پلیس آنها را به داشتن کلاشینکف متهم کرده است. این تیراندازان حرفه‌ای که از سر تا پا سیاه پوشیده بودند و کلاه و دستکش به دست داشتند، به سمت کاروان می‌دوند، درحالی‌که ویدیو صحنه را به تصویر می‌کشد.

11-6_11zon

لکه‌های خون در مقابل خودورهای پلیس دیده می‌شد. ویدیویی دیگر نشان می‌دهد که پلیس‌ها در حال کمک به یک همکار زخمی و خونین هستند.

سه مامور پلیس در این حمله جراحات جدی برداشتند و دو نفر دیگر کشته شدند.

همچنین در تصاویر، دو خودروی سفید رنگ پلیس با درب‌های باز و شیشه‌های شکسته دیده می‌شوند.

10-10_11zon

3-37_11zon

فرمانده پلیس اور، عملیات گسترده ای را برای دستگیری این افراد شروع کرده است که برای آن تمامی مقامات در آماده‌باش کامل قرار دارند.

4-35_11zon

امرا هفته گذشته به ۱۸ ماه حبس برای سرقت‌های مسلحانه از سوپرمارکت‌ها و سایر مشاغل در حومه اوروز در تابستان ۲۰۱۹ محکوم شده بود. او همچنین در ارتباط با قتلی در مارسی در ۱۷ ژوئن ۲۰۲۲ نیز بازداشت شده بود. یک منبع پلیس گفت: «او متهم است که دستور قتل یک نفر را در مارسی در ۱۷ ژوئن ۲۰۲۲ صادر کرده است. جسد سوخته یک مرد در یک خودروی سوخته در شهر لوروو، در همسایگی مارسی پیدا شد. قربانی قبلاً با یک گلوله در سر کشته شده بود.»

9-9_11zon

7-15_11zon

2-45_11zon

3-37_11zon

یک منبع آگاه به سوابق جنایی امرا گفت: «امرا ملقب به مگس است، زیرا همه جا مانند یک مگس آزاردهنده حضور دارد. او برای هر چیزی از سرقت و دزدی گرفته تا جرایم متعدد علیه اشخاص دستگیر شده است. او یک مجرم خیابانی کلاسیک است و دقیقاً از همان نوعی است که از داشتن لقب لذت می‌برد.»

منبع: روزیاتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید