بهترین هتل های 5 ستاره رامسر که باید بشناسیم

بهترین هتل های 5 ستاره رامسر که باید بشناسیم

رامسر یکی از شهرهای تاریخی غرب مازندران است که طبیعت آن سخاوتمندانه زیبایی‌های خود در معرض نمایش گذاشته است. در این نوشته شما را با بهترین هتل های 5 ستاره رامسر آشنا می‌کنیم و نحوه رزرو هتل در این شهر تماشایی را برایتان شرح می‌دهیم.

کد خبر : ۲۰۶۴۴۵
بازدید : ۱۱۶

رامسر یکی از شهرهای تاریخی غرب مازندران است که طبیعت آن سخاوتمندانه زیبایی‌های خود در معرض نمایش گذاشته است. در این نوشته شما را با بهترین هتل های 5 ستاره رامسر آشنا می‌کنیم و نحوه رزرو هتل در این شهر تماشایی را برایتان شرح می‌دهیم.

لیست بهترین هتل های 5 ستاره رامسر

در شهر توریستی رامسر هتل، اقامتگاه و ویلاهای زیادی برای اقامت وجود دارد. با این حال اگر انتخاب شما بهترین هتل های 5 ستاره رامسر است، باید بگوییم متاسفانه در این شهر هتلی با این مشخصات وجود ندارد.

اگرچه در رامسر هتل‌های مجلل با امکانات لاکچری کم نیست، اما جای هتلی 5 ستاره در این شهر خالی است؛ بنابراین تصمیم گرفتیم به‌جای بهترین هتل های 5 ستاره رامسر، لیستی از بهترین هتل‌های این شهر را در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید از میان گزینه‌های موجود، انتخابی شایسته داشته باشید.

بهترین هتل های 4 ستاره رامسر

شاید با خود فکر کنید حال که نمی‌توان بهترین هتل 5 ستاره رامسر را برای اقامت رزرو کرد، امکانات و خدمات سایر هتل‌ها چندان چنگی به دل نزند؛ اما در این شهر دو هتل 4 ستاره فعالیت دارند که امکانات مناسبی دارند و اقامتی راحت را به شما هدیه می‌دهند.

1- هتل پارسیان رامسر

15000

هتل پارسیان رامسر هتلی قدیمی و شناخته‌شده در بهترین نقطه شهر است که ساخت بنای اولیه آن به سال 1307 برمی‌گردد. ساختمان قدیمی هتل پارسیان به همت مهندسان آلمانی در سال 1312 به بهره‌‌برداری رسیده و از آن زمان تا به امروز در حال خدمت‌رسانی به مسافران است.

هتل قدیم پارسیان رامسر به سبک کلاسیک ساخته شده و طراحی آن با الهام از معماری آرت دکو اروپا انجام شده است. این هتل در طول فعالیت خود بارها بازسازی شد تا بتواند خدماتی باکیفیت به مهمانان ارائه دهد و با امکاناتی جدید از آن‌ها پذیرایی کند. ساختمان هتل پارسیان امروزه به عنوان یکی از عناصر مهم شهری در رامسر شناخته می‌شود که خاطرات فراوانی را در دل خود پنهان کرده است.

در کنار ساختمان قدیم هتل پارسیان، ساختمان دیگری نیز دیده می‌شود که ساخت آن به سال 1337 برمی‌گردد. ساختمان جدید هتل نیز به سبک کلاسیک ساخته شده و دارای 3 طبقه است که چشم‌اندازی فوق‌العاده به کوه‌های پوشیده از درخت و دریا دارد.

در هتل پارسیان رامسر یا همان هتل هایت می‌توان سلیقه مهندسان اروپایی به ویژه مهندسان آلمانی، ایتالیایی و انگلیسی را در جای‌جای هتل مشاهده کرد. این هتل که ابتدا فعالیت خود را با نام هتل هایت آغاز کرد روی هم رفته 165 واحد اقامتی دارد که در ساختمان جدید و قدیم پراکنده شده‌اند.

هتل پارسیان رامسر با امکانات خوبی که برای مهمان تدارک دیده جایگزین خوبی برای بهترین هتل های 5 ستاره رامسر است. در ادامه برخی از امکانات این هتل 4 ستاره را آورده‌ایم.

  • فروشگاه و غرفه
  • استخر
  • سالن کنفرانس
  • پارکینگ رایگان
  • اینترنت رایگان
  • لابی
  • آسانسور
  • سالن کنفرانس
  • صندوق امانات
  • تاکسی سرویس
  • سرویس بهداشتی فرنگی در لابی
  • سرویس بهداشتی ایرانی در راهروی طبقات
  • خدمات لاندری
  • خدمات تور
  • پذیرش 24 ساعته
  • تالار عروسی
  • سالن آمفی تئاتر
  • زمین بازی
  • اتاق سینما
  • زمین بازی کودکان
  • رستوران شقایق در طبقه اول
  • کافی‌شاپ در لابی

هتل پارسیان آزادی جزو بهترین هتل های رامسر است که اصلی‌ترین مزایای آن موقعیت جغرافیایی و دسترسی آن به جاهای دیدنی شهر است. این هتل در خیابان رجایی قرار دارد و در نزدیکی کاخ موزه رامسر، بازار سنتی، پارک ملی، پلاژ لیدو و توسکاسرا و ساحل طلایی رامسر واقع شده است. همچنین فاصله این هتل 4 ستاره تا فرودگاه نیز کمتر از 5 کیلومتر و تا ترمینال حدود 3 کیلومتر است.

هتل پارسیان آزادی یک متل ساحلی نیز در فاصله 60 متری از ساحل زیبای دریای مازندران دارد که از 22 واحد تشکیل شده است. این واحدها در نوار ساحلی پراکنده شده‌اند و امکانات نسبتاً خوبی دارند. با اقامت در متل ساحلی پارسیان می‌توانید ضمن تماشای طلوع و غروب خورشید، وقت و بی‌وقت به تماشای دریا بروید و در ساحل دلنشین دریای خزر قدم بزنید.

160000

2- هتل بام سبز رامسر

یکی دیگر از بهترین هتل های رامسر که امکانات خوبی را برای مهمانان فراهم می‌کند، هتل 4 ستاره بام سبز رامسر است. این هتل در سال 1389 در ارتفاع 700 متری از سطح دریا فعالیت خود را آغاز کرد و خیلی زود توانست جای خود را در دل مسافران باز کند.

هتل بام سبز جای بهترین هتل های 5 ستاره رامسر را در این شهر پر می‌کند و با ویژگی‌ها و امکاناتی که دارد، لحظات خوشی برایتان می‌سازد. این هتل 4 ستاره در ارتفاعات رامسر و در دل جنگل‌های سرسبز آن قرار گرفته و در ساختمان ایستگاه تله‌کابین رامسر قرار دارد.

موقعیت مکانی خاص هتل بام سبز، آن را به یکی از خاص‌ترین و بهترین هتل های رامسر تبدیل کرده است؛ زیرا برای رسیدن به آن باید سوار تله‌کابین شد و زمانی که ساعت کاری تله‌کابین تمام می‌شود باید از خدمات پولی هتل برای رفت‌ و آمد استفاده کرد. اگرچه نحوه دسترسی به هتل بام سبز با تله‌کابین جزو محاسن آن است؛ اما همین امر ساعات رفت و آمد به هتل را محدود می‌کند و اگر شما نخواهید هزینه اضافی پرداخت کنید، باید در ساعت مقرر خود را به هتل برسانید.

هتل بام سبز رامسر در کیلومتر 5 غرب رامسر و در مجتمع تفریحی رفاهی شهر سبز واقع شده است. واحدهای این مجموعه شامل کلبه‌های جنگلی در اندازه‌های مختلف و سوئیت‌های VIP در ساختمان اصلی هتل می‌شود. سوئیت‌های VIP چشم‌اندازی زیبا رو به کوه‌های سرسبز دارند و اقامت در آن‌ها پیوند میان شما و طبیعت را مستحکم‌تر می‌کند. این واحدها چیدمانی آرامش‌بخش و دلنشین دارند و هر کدام به شکلی خاص تزئین شده‌اند.

از امکانات هتل بام سبز می‌توان به فروشگاه و غرفه، اینترنت و پارکینگ رایگان، خدمات لاندری، خدمات تور، آژانس مسافرتی و تفریحاتی همچون بیلیارد و فوتبال دستی اشاره کرد. همچنین صبحانه هتل برای مهمانان رایگان است که بین ساعت 8 تا 10 صبح در رستوران ایل میلی سرو می‌شود. این رستوران در طبقه دوم واقع شده و برای وعده‌های ناهار و شام نیز در خدمت مهمانان است.

170000

بهترین هتل های 3 ستاره رامسر

اگر به دنبال گزینه‌های اقتصادی‌تر برای اقامت در رامسر می‌گردید، هتل‌های 3 ستاره انتخاب خوبی برایتان به شمار می‌روند. با این که این هتل‌ها را از نظر امکانات نمی‌توان در حد بهترین هتل های 5 ستاره رامسر دانست؛ اما قیمت و امکانات مناسب سبب شده که بسیاری از مسافران آن‌ها را برای اقامت در این شهر رزرو کنند.

1- هتل کیمیا رامسر

هتل کیمیا یکی از هتل‌های نوساز رامسر است که در سال 1396 در بلوار باهنر به بهره‌برداری رسیده است. این هتل 3 ستاره ساختمانی 7 طبقه دارد که 36 واحد اقامتی طبقات چهارم تا هفتم آن پراکنده شده‌اند.

پارکینگ، اینترنت و صبحانه رایگان، آسانسور، تاکسی سرویس، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی، صندوق امانات و رستوران و کافه برخی از امکانات هتل کیمیا رامسر است. واحدهای اقامتی این هتل چیدمانی ساده و دلنشین دارند و با تجهیزات مدرن پر شده‌اند. مهم‌ترین مزایای هتل کیمیا رامسر رفتار محترمانه پرسنل، پارکینگ سرپوشیده، ویوی عالی از تراس، موقعیت مکانی و وجود دو آسانسور در هتل است.

2- هتل کوثر رامسر

هتل کوثر یکی از هتل‌های باسابقه رامسر است که آغاز فعالیت آن به سال 1378 برمی‌گردد. این هتل در سه راه سادات شهر واقع شده و در طول فعالیت خود به منظور ارتقای خدمات بازسازی شده است.

هتل کوثر رامسر ساختمانی 3 طبقه دارد و دارای واحدهای اقامتی متنوع است. در این هتل 12 اتاق دو نفره، 60 اتاق ویژه سه نفره، 67 سوئیت و 4 ویلا برای اقامت وجود دارد. در میان سوئیت‌های موجود در هتل کوثر 50 سوئیت دو خوابه معمولی، 7 سوئیت رویال و 6 سوئیت ویژه معلولین دیده می‌شود.

هتل کوثر رامسر در منطقه‌ای ساحلی قرار گرفته و چشم‌اندازی رو به جنگل و دریا دارد. این هتل 3 ستاره تا فرودگاه رامسر نیز فاصله چندانی ندارد و در 4 کیلومتری آن واقع شده است.

هتل کوثر رامسر دسترسی خوبی به جاذبه‌های دیدنی شهر دارد و امکانات خوبی برای مهمانان تدارک دیده است. کافه ساحلی، غرفه و فروشگاه، پارکینگ سرپوشیده، پارک بازی کودکان، ساحل اختصاصی با امکانات ورزشی مانند قایق‌سواری و جت اسکی برخی از امکانات این هتل رامسر است.

180000

3- هتل لیدو رامسر

هتل سه ستاره لیدو در سال 1398 در بلوار باهنر، نبش ساحل 11 به بهره‌برداری رسیده است. این هتل نوساز دارای ساختمانی 13 طبقه است که 60 واحد اقامتی را در خود جای داده است.

واحدهای هتل لیدو شامل اتاق‌های دو تخته، اتاق‌های سه تخته آسایش، اتاق‌های چهار تخته و سوئیت‌های کانکت 5 تخته می‌شود. این واحدها فضایی دلباز دارند و از امکانات خوبی برخوردارند. شما می‌توانید بسته به شرایط خود یکی از اتاق‌های هتل لیدو را انتخابی کنید و اقامتی راحت را در آن‌ها تجربه کنید.

قیمت هتل لیدو رامسر متوسط رو به بالا است و متناسب با امکانات هتل در نظر گرفته شده است. از امکانات این هتل می‌توان به فروشگاه و غرفه، سالن کنفرانس، پارکینگ و اینترنت رایگان، تاکسی سرویس و آژانس مسافرتی اشاره کرد.

همچنین یک رستوران با ظرفیت 100 نفر در طبقه سوم هتل قرار دارد که بین ساعت 8 تا 10 صبحانه، از ساعت 12 تا 15 ناهار و ساعت 19 تا 23 وعده شام در آن سرو می‌شود. همچنین یک کافه دنج نیز در طبقه همکف قرار گرفته که بین ساعت 12 تا 24 با انواع نوشیدنی و کیک در خدمت مهمانان گرامی است.

هتل لیدو در خیابان شهید باهنر قرار دارد و فاصله آن تا دریا تنها 900 متر است. از جاهای دیدنی نزدیک این هتل 3 ستاره می‌توان به موزه مردم‌شناسی، تله‌کابین، بوستان جنگلی صفارود و قلعه مارکوه اشاره کرد. همچنین فاصله هتل لیدو تا فرودگاه و پایانه مسافربری تقریباً 5 کیلومتر است.

بهترین هتل آپارتمان های رامسر

اگرچه نمی‌توان بهترین هتل های 5 ستاره رامسر را از نظر امکانات با هتل آپارتمان‌ها مقایسه کرد؛ اما باید بگوییم در این شهر هتل آپارتمان‌های متعددی فعالیت دارند که امتیاز بالایی را از مهمانان خود دریافت کرده‌اند.

این اقامتگاه‌ها نه‌تنها امکانات خوبی برای پذیرایی از مهمانان تدارک دیده‌اند، بلکه قیمت نسبتاً مناسبی نیز دارند. انتخاب هتل آپارتمان‌ های رامسر برای افرادی که تعدادشان زیاد است و قصد دارند طولانی مدت در این شهر بمانند، بهترین گزینه است. لیستی از بهترین هتل آپارتمان‌‌های رامسر را در زیر می‌توانید مشاهده کنید.

  • هتل آپارتمان 3 ستاره ترنج متین رامسر: ترنج متین از بهترین هتل های رامسر در بلوار باهنر است. این هتل 3 ستاره فعالیت خود را در سال 1396 آغاز کرده و دارای 25 واحد اقامتی 100 تا 300 متری است.
  • هتل آپارتمان 3 ستاره اسکان رامسر: هتل آپارتمان اسکان در فاصله 350 متری از دریا واقع شده و فضایی دنج و آرام دارد. این هتل در بلوار ساحلی لیدو قرار گرفته و دسترسی خوبی به تله‌کابین، کاخ شاه و بازار بین‌المللی آرامش دارد.
  • هتل آپارتمان 2 ستاره باروژ رامسر: هتل آپارتمان باروژ در کیلومتر 7 جاده رامسر به تنکابن واقع شده و در سال 1395 به بهره‌برداری رسیده است. این هتل دارای 5 واحد اقامتی است که در 8 بلوک پراکنده شده‌اند. باروژ به واسطه نزدیکی به دریا و امکانات مناسبش توانسته امتیاز بالایی را از مسافران دریافت کند.
  • هتل آپارتمان نیستان رامسر: هتل آپارتمان نیستان در سال 1391 در شهرک 400 دستگاه به بهره‌برداری رسیده است. این هتل دارای 2 طبقه و 23 واحد اقامتی است و در فاصله 2 کیلومتری از دریا قرار دارد.
  • هتل آپارتمان 1 ستاره کارن رامسر: این هتل در سال 1393 در پلاژ شهرداری افتتاح شد و دارای 5 طبقه و 18 واحد اقامتی است. هتل کارن هتلی متوسط با امکاناتی مناسب و کارکنانی خوش‌برخورد است.

1900000

رزرو بهترین هتل های رامسر

در این مقاله لیستی از بهترین هتل های رامسر را در اختیارتان قرار دادیم تا در سفر خود به این شهر دوست‌داشتنی، اقامتگاهی راحت برای خود رزرو کنید. انتخاب شما برای اقامت در رامسر کدام هتل است؟ آیا تا به حال مهمان هیچ کدام از هتل های رامسر بوده‌اید؟

برای رزرو هتل های رامسر کافی است به سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید و پس از مشاهده مشخصات و قیمت هتل، بهترین گزینه را متناسب با شرایط خود انتخاب کنید. این سایت معتبر مرجعی قابل‌اطمینان برای رزرو هتل در کشور است که در طول سفر همراه شما خواهد ماند. اگرچه خبری از بهترین هتل های 5 ستاره رامسر در این شهر زیبا نیست، اما هتل‌های چند هتل مجهز و لوکس در آن وجود دارد که اقامتی خوش را در آن‌ها تجربه کنید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرادید هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید