رفع سد معبر دستفروشان بیشترین تماس شهرواندان با شهرداری
رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: بیشترین درخواست شهروندان در نیمه دوم سال ۹۷ در سامانه ۱۳۷، رفع سد معبر دستفروشان بوده است.
کد خبر :
۵۳۷۲۵
بازدید :
۱۱۹۵
محمد جواد شیرازی گفت: در شش ماهه دوم سال ۹۶ بیش از ۲۳۱ هزار تماس با سامانه ۱۸۸۸ شهرداری تهران برقرار شده است. از این تعداد پیام ۸۰ درصد به حوزههای اجرایی ارسال شده و ۲۰ درصد آنها به دلایلی نظیر عدم صحت خبر یا احراز هویت قابلیت ارجاع نداشت.
وی افزود: درصد پیامهای دریافتی این سامانه در قالب انتقاد و شکایت و ۵ درصد در قالب تقدیر و تشکر بوده است.
شیرازی تاکید کرد: بیشترین درخواست شهروندان در نیمه دوم امسال در سامانه ۱۳۷، رفع سد معبر دستفروشان با ۶ درصد درخواست، آلودگی صوتی ناشی از ساختمان سازی با ۴.۲ درصد، نظافت معابر شهری، ۳.۴۷ درصد، نگهداشت فضای سبز با ۳.۳۷ درصد و رفع خطر درختان شکسته با ۳.۲۵ درصد بوده است.
وی افزود: درصد پیامهای دریافتی این سامانه در قالب انتقاد و شکایت و ۵ درصد در قالب تقدیر و تشکر بوده است.
شیرازی تاکید کرد: بیشترین درخواست شهروندان در نیمه دوم امسال در سامانه ۱۳۷، رفع سد معبر دستفروشان با ۶ درصد درخواست، آلودگی صوتی ناشی از ساختمان سازی با ۴.۲ درصد، نظافت معابر شهری، ۳.۴۷ درصد، نگهداشت فضای سبز با ۳.۳۷ درصد و رفع خطر درختان شکسته با ۳.۲۵ درصد بوده است.
از مجموع تماسهای شهروندان با این سامانه نزدیک به ۶۰۰ هزار درخواست ثبت و به واحدهای اجرائی شهرداری تهران ارجاع شده است که نسبت به نیمه نخست سال گذشته حدود ۱۳.۹ درصد کاهش داشته است.
۰