داستان صدراعظم آلمان و یک کیف 40 ساله

داستان صدراعظم آلمان و یک کیف 40 ساله

صدراعظم آلمان یک کیف دستی قدیمی دارد که از 40 سال پیش او را همراهی می‌کند، این کیف چرمی معمولاً حاوی یک سررسید، عینک مطالعه، پرونده‌های حزب و یک یا چند کتاب برای مطالعه است.

کد خبر : ۱۳۶۷۲۷
بازدید : ۳۰

 

یک موزه تاریخی در آلمان خواهان خرید کیف قدیمی اولاف شولتس صدر اعظم آلمان شده است.

روزنامه تایمز اعلام کرد، صدراعظم آلمان یک کیف دستی قدیمی دارد که از 40 سال پیش او را همراهی می‌کند، این کیف چرمی معمولاً حاوی یک سررسید، عینک مطالعه، پرونده‌های حزب و یک یا چند کتاب برای مطالعه است.

به نوشته این رسانه، شولتس بعد از صدراعظم شدن، همواره این کیف قدیمی و رنگ و رو رفته را همراه خود دارد و حتی در سفرهایش به کی‌یف، واشینگتن و توکیو نیز آن را به همراه خود داشت.

در ادامه گزارش هم آمده است، برای مردی که بیشتر متمایل به حفظ حریم خصوصی و ظاهرش ساده است، این کیف به سمبول سیاستمداری که به دنبال روتین و رفتارهای حرفه‌ایست تبدیل شده.

این کیف به حدی شهرت پیدا کرده است که دو موسسه در حال حاضر به منظور حفظ آن برای نسل‌های آینده، با یکدیگر در رقابت‌اند.

موزه تاریخ بن که تاریخ بعد از جنگ جهانی دوم آلمان در آن نگهداری می‌شود اعلام کرده است، قصد دارد این کیف را به مجموعه‌ای از جمله کاناپه‌های هلموت کول و تلفن زیمنس اس 55 آنگلا مرکل بیفزاید.

موسسه فردریش ایبرت هم که یک موسسه فکری است و خدمات دیپلماتیک به حزب تحت رهبری شولتس ارائه می‌کند اعلام کرده، قصد دارد این کیف را خریداری و نگهداری کند.

 

منبع: اعتمادآنلاین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید