(ویدیو) وقتی حاکم دبی با یک دانش آموز رتبه ممتاز تماس می گیرد و به او تبریک می گوید

(ویدیو) وقتی حاکم دبی با یک دانش آموز رتبه ممتاز تماس می گیرد و به او تبریک می گوید

شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، معاون رئیس کشور و نخست وزیر امارات و حاکم دبی، امروز به دانش‌آموزان برتر دبیرستان در سال تحصیلی جاری تبریک گفت.

کد خبر : ۱۳۹۰۶۳
بازدید : ۲۴۱۵

پارسینه نوشت: شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، معاون رئیس کشور و نخست وزیر امارات و حاکم دبی، امروز به دانش‌آموزان برتر دبیرستان در سال تحصیلی جاری تبریک گفت.

او با یاسمین محمود عبدالله تماس گرفت و کسب مقام اول در رتبه‌بندی نخبگان در دبیرستان را به او تبریک گفته، و همچنین به تمامی فارغ التحصیلان دبیرستان تبریک گفت. شیخ محمد از این فرصت استفاده کرد و به والدین افراد برتر نیز تبریک گفت.

شیخ محمد با به اشتراک گذاشتن صدای ضبط شده تماس با یاسمین در صفحه توییتر خود نوشت: «من با یاسمین محمود عبدالله صحبت کردم و به او برای کسب مقام اول در جریان نخبگان در دبیرستان تبریک گفتم. ما به همه فارغ‌التحصیلان و والدین آن‌ها تبریک می‌گوییم. فارغ التحصیلی گروه جدیدی از پسران و دختران را به ملت تبریک می‌گوییم. از خداوند می‌خواهیم که به همه توفیق عنایت کند و از پسران و دختران ما محافظت کند و کشورشان را برای آن‌ها حفظ کند.»

شیخ محمد با قدردانی از معلمان و مسئولان وزارت معارف افزود: «ما همچنین از معلمان و همه مسئولین بخش معارف به خاطر فداکاری خود در طول سال تحصیلی تشکر می‌کنیم. به امید خدا به سال تحصیلی بهتر و زیباتر در آینده خوشبین هستیم.»

حجم ویدیو: ۲.۰۳M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۵۰ دانلود ویدیو
۱۳
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید