دوقلوهایی که هزاران دلار خرج کردند تا شبیه باربی شوند

دوقلوهایی که هزاران دلار خرج کردند تا شبیه باربی شوند

ما در کودکی عاشق بازی با عروسک های باربی برتز بودیم و بعد از آن در دهه ۲۰۰۰ وقتی بزرگتر شدیم، شیفته مدل های پلی بوی بودیم.

کد خبر : ۱۴۷۰۷۲
بازدید : ۵۳۲۲۱

خواهران دوقلویی که هزاران دلار خرج کرده اند تا شبیه عروسک باربی شوند، می گویند که عاشق تغییرات خود هستند. دالی و دیزی سیمپسون ۲۶ ساله، بیش از ۲۰۰,۰۰۰ دلار برای جراحی های پلاستیک و سایر عمل های زیبایی خرج کرده اند تا شبیه عروسک های باربی شوند. جراحی‌های آن‌ها شامل عمل‌های مشابه بینی، فیلر گونه، فک، لب و چانه است.

آنها دوست دارند همچنان شبیه هم باشند. دالی می‌گوید: «قبل از اینکه عمل‌ها را شروع کنیم، نسبت به ظاهر خود اعتماد به نفس نداشتیم. ما همیشه ظاهر دختران بلوند با پوستی برنزه‌ و سینه‌های بزرگ را دوست داشتیم درست مانند عروسک های باربی و از آن زمان ما آرزو داریم که شبیه آنها به نظر برسیم.»

دالی در ادامه می گوید: «با این حال، بدیهی است که وقتی بچه بودیم، نمی دانستیم چگونه می توانیم آرزوی خود را محقق کنیم، زیرا از عمل جراحی آگاه نبودیم، اما وقتی بزرگ شدیم و با روش های زیبایی آشنا شدیم، منتظر بودیم که از آنها استفاده کنیم.»

دوقلوهایی که هزاران دلار خرج کردند تا شبیه باربی شوند

وی افزود: «ما در کودکی عاشق بازی با عروسک های باربی برتز بودیم و بعد از آن در دهه ۲۰۰۰ وقتی بزرگتر شدیم، شیفته مدل های پلی بوی بودیم. من اولین جراحی پلاستیک خود را در سال ۲۰۲۰ انجام دادم که یک لابیاپلاستی در رومانی بود. دیزی می‌خواست همان جراحی را انجام دهد، زیرا ما دوست داریم همه چیزمان شبیه هم باشد، بنابراین ما هنوز هم یکسان به نظر می رسیم.»

دوقلوهایی که هزاران دلار خرج کردند تا شبیه باربی شوند

«دور بعدی جراحی پلاستیک ما زمانی بود که سینه هایمان را در آگوست ۲۰۲۰ عمل کردیم. من یک لیفت سینه و ایمپلنت انجام دادم و دیزی ایمپلنت انجام داد. سال بعد، هر دوی ما عمل بینی انجام دادیم. ما درخواست کردیم که این عمل برای هر دوی ما یکسان انجام شود، اما احساس نمی کنیم که آنها دقیقاً یکسان هستند. از آن زمان به بعد، هر دوی ما با روش های زیبایی خود که واقعاً به ما کمک می کند ظاهری شبیه عروسک داشته باشیم، درگیر هستیم. ما به گونه ها، فک، لب ها، بینی ها و چانه هایمان فیلر زدیم و همچنین بوتاکس پوست ما را تا حد ممکن صاف و بدون خط نگه می دارد.

دوقلوهایی که هزاران دلار خرج کردند تا شبیه باربی شوند

دالی همچنین سال گذشته در سفری به ترکیه، لیفت باسن برزیلی انجام داد، اما گفت خواهرش ترجیح می‌دهد جراحی مشابهی را در بریتانیا انجام دهد. یک پزشک قانونی قبلاً از جراحان خواسته بود که پس از مرگ غم انگیز مادر سه فرزند در مورد انجام لیفت باسن برزیلی تجدید نظر کنند.

دوقلوهایی که هزاران دلار خرج کردند تا شبیه باربی شوند

سرویس سلامت ملی بریتانیا اعلام کرد که عمل های لیفت باسن برزیلی، منجر به مرگ برخی افراد شده است: «خطر مرگ برای جراحی لیفت باسن برزیلی، حداقل ۱۰ برابر بیشتر از بسیاری از عمل های زیبایی دیگر است و بالاترین میزان مرگ و میر را در بین تمام عمل های زیبایی دارد. نگرانی اصلی این است که چربی تزریق شده می تواند باعث انسداد یک رگ خونی شود و آمبولی ریه به وجود آید که می تواند کشنده باشد. این مقاله می افزاید: «آخرین شواهد نشان می دهد که چربی باید فقط به بافت زیر پوست (زیر جلدی) تزریق شود و هرگز مستقیماً به ماهیچه پایینی تزریق نشود. اما انجمن جراحان پلاستیک زیبایی بریتانیا (BAAPS) به اعضای خود توصیه کرده است که این کار را انجام ندهند.»

منبع: روزیاتو

۶۹
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید