واقعیت ماجرای پدری که به خاطر خالکوبی‌هایش در فضای مجازی قضاوت می‌شود

واقعیت ماجرای پدری که به خاطر خالکوبی‌هایش در فضای مجازی قضاوت می‌شود

ریچارد هاف ۵۱ ساله که خود را معتاد به خالکوبی می‌داند و بیش از ۲۴۰ خالکوبی دارد، به دلیل خالکوبی هایش توسط ترول‌های فضای مجازی مدام «پدر بد» و یا «هیولا» نامیده می شود.

کد خبر : ۱۴۹۶۹۲
بازدید : ۱۰۸

اگرچه خالکوبی در بسیاری مواقع باعث جلب توجه می شود و به عنوان یک بیان هنری درنظرگرفته می شود، اما گاهی ممکن است با هنجارهای جامعه هم خوانی نداشته باشد و ان زمان است که روی تاریک جامعه، مخصوصا در فضای مجازی خود را نشان می دهد.

ریچارد هاف ۵۱ ساله که خود را معتاد به خالکوبی می‌داند و بیش از ۲۴۰ خالکوبی دارد، به دلیل خالکوبی هایش توسط ترول‌های فضای مجازی مدام «پدر بد» و یا «هیولا» نامیده می شود.

با ریچارد هاف، یک معتاد به خالکوبی بیشتر آشنا شوید.

211

ریچارد هاف، پدری ۵۱ ساله که از خود به عنوان معتاد به خالکوبی یاد می کند. او اخیراً در مورد واکنش های منفی مردم، صحبت کرده است. هاف و همسرش ماریتا در مجموع والدین هفت فرزند هستند و می گویند که آنها هیچ تفاوتی با خانواده های دیگر ندارند. با این حال، ریچارد که بدنش با خالکوبی های متعدد پوشیده شده است، می گوید که غریبه ها به دلیل ظاهرش دائماً آنها را مسخره می کنند.

212

ریچارد اولین خالکوبی خود را در سن ۱۷ سالگی انجام داد. اکنون حدود ۸۵ درصد از بدن او با طرح و نقش پوشانده شده است. ریچارد گفت: «من می خواهم ۱۰۰٪  بدنم را خالکوبی کنم و احتمالا در چهار سال آینده این خواسته ام محقق می شود.»

خالکوبی های او باعث شده است که دوستان فرزندانش او را «ترسناک» خطاب کنند.

213

ریچارد می گوید که هم کلاسی های فرزندانش، اغلب از او می ترسند. دخترش گفت: «من به آنها می گویم که پدرم ترسناک نیست»

ماریتا هم اعتراف کرد که او هم در ابتدا از ظاهر همسرش می‌ترسید: «من در ابتدا بر اساس ظاهر ریچارد قضاوت کردم، اما وقتی کمی او را شناختم، به مهربانی او پی بردم.»

214

ریچارد می‌گوید که اجازه نداده است واکنش‌های منفی به ظاهرش، مانع از این شود که پدر خوبی برای فرزندانش باشد. او گفت: «من در انجمن اولیا و مربیان شرکت می‌کنم، در تمام فعالیت‌های بچه‌هایم حضور دارم.»

نظرات بی رحمانه در فضای مجازی تصمیم ریچارد را مورد انتقاد قرار می دهدند. یکی از این کاربران گفت: «من مخالف خالکوبی نیستم، اما صادقانه بگویم، آیا او واقعاً به چنین خالکوبی روی صورتش نیاز دارد؟»

اما بسیاری دیگر از ریچارد دفاع کردند: «همه مدام در مورد خالکوبی صورت او صحبت می‌کنند. اما این چیزی است که او دوست دارد. او پدر خوبی است؛ بگذارید خودش باشد.»

واکنش های منفی ریچارد را نا امید نمی کند

215

ریچارد می‌گوید: «اگر کسی می‌تواند چنین نظرات منفی ای بدهد، مشکل از خودش است. ما همین هستیم و خوشحالیم. ما شش سال است که با هم زندگی می کنیم، بچه های ما خوشحال هستند و برای ما، این تنها چیزی است که اهمیت دارد.»

ریچارد می‌گوید که اگرچه برخی نظرات بی‌رحمانه آنلاین بسیار تند هستند، اما عشق او را به خانواده‌اش تغییر نمی‌دهد: «خالکوبی بچه‌هایم را نمی‌ترساند، از من پدر بدی نمی‌سازد، باعث می‌شود بچه‌هایم دیدگاه متفاوتی نسبت به زندگی پیدا کنند.»

منبع: روزیاتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید