فروش الماس های ۱۶ هزار دلاری ساخته شده از چمن نیوکمپ توسط باشگاه بارسلونا

فروش الماس های ۱۶ هزار دلاری ساخته شده از چمن نیوکمپ توسط باشگاه بارسلونا

برای ساخت این الماس‌ها، کربن از چمن استخراج شده و سپس در فرآیندی متبلور شده که ادعا می‌شود کاملاً پایدار بوده و تأثیر زیست‌محیطی مخربی ندارد.

کد خبر : ۱۶۰۵۱۸
بازدید : ۱۱۰

بارسلونا، به روند خود برای یافتن راه‌های مالی خلاقانه جهت مهار مشکلات مالی فعلی‌اش با فروش الماس‌های ساخته‌شده از چمن نیوکمپ ادامه داده است.

قهرمانان لالیگا، در ماه مرداد اجاره ۲۴ ماهه ورزشگاه المپیک (Olympic) را آغاز کردند؛ زیرا نیوکمپ تحت یک پروژه بازسازی ۱.۶ میلیارد دلاری قرار دارد.

201

این هزینه هنگفت، در بحبوحه وضعیت مالی نامطمئن باشگاه و تلاش‌های عجیب آن برای دور زدن قوانین لیگ و جذب و ثبت نام بازیکنان صورت می‌گیرد.

بنابراین، جای تعجب ندارد که غول‌های کاتالونیایی برای کاهش مشکلات مالی و پاسداشت زمین معروف خود، یک سرمایه‌گذاری جدید و درآمدزا ایجاد کرده‌اند.

202

در روز دوشنبه، مجموعه‌ای از محصولات جدید در وب‌سایت این باشگاه منتشر شده که شامل بخشی از تور دروازه با قیمت ۸۵ دلار، یک مربع قاب‌شده از چمن ورزشگاه به قیمت ۴۴۸ دلار، یک سنجاق نیوکمپ طلا به قیمت ۷۴۷ دلار و یک گردنبند طلایی نیوکمپ به قیمت هزار دلار است.

اما چشم‌نوازترین اقلام موجود برای فروش، الماس‌هایی هستند که با کربن چمن نیوکمپ تولید شده‌اند.

الماس‌های نیم قیراطی ۷۰۰,۲ دلار و الماس‌های ۱ قیراطی حدود ۱۶ هزار دلار قیمت دارند.

برای ساخت این الماس‌ها، کربن از چمن استخراج شده و سپس در فرآیندی متبلور شده که ادعا می‌شود کاملاً پایدار بوده و تأثیر زیست‌محیطی مخربی ندارد.

203

خریداران این الماس‌ها، گواهی از مؤسسه بین‌المللی گوهرشناسی دریافت خواهند کرد که تأیید می‌کند الماس در آزمایشگاه ساخته شده است.

پیش از تخریب نیوکمپ، از طرفداران استقبال شد تا مجموعه‌ای از وسایل، از جمله صندلی‌ها و تابلو‌ها را خریداری کنند.

بازسازی بارسلونا، شامل اضافه کردن سقف و تغییر نام ورزشگاه به اسپاتیفای نیوکمپ خواهد بود. ظرفیت نیز از ۹۹ هزار به ۱۰۵ هزار نفر افزایش خواهد یافت.

همچنین، بلوگرانا امکانات بیشتری را برای هواداران ایجاد خواهد کرد؛ از جمله جایگاه‌های VIP جدید و بزرگ‌تر کردن صندلی‌های داخل ورزشگاه.

204

آن‌ها در ابتدا امیدوار بودند که این ورزشگاه را در ۱۲۵ سالگی آن در سال ۲۰۲۴ بازگشایی کنند؛ اما اکنون انتظار می‌رود که پروژه در سال ۲۰۲۵ تکمیل شود.

قرار است که این ورزشگاه پس از تکمیل، سالانه ۳۰ میلیون دلار اضافی برای باشگاه به ارمغان بیاورد.

منبع: روزیاتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید