یک ماه از گوشی هوشمند استفاده نکنید، ۱۰ هزار دلار جایزه ببرید!

یک ماه از گوشی هوشمند استفاده نکنید، ۱۰ هزار دلار جایزه ببرید!

در مسابقه‌ای که توسط یک شرکت آمریکایی برگزار می‌شود، اگر کاربران بتوانند یک ماه از گوشی هوشمند خود استفاده نکنند، ۱۰ هزار دلار جایزه می‌گیرند.

کد خبر : ۱۷۳۲۱۲
بازدید : ۷۶

یک شرکت محصولات لبنی آمریکایی که با ماست ایسلندی خود شناخته می‌شود، مسابقه‌ای ترتیب داده است تا علاقه‌مندان را به چالش بکشد. این شرکت اعلام کرده است که هرکسی بتواند به مدت یک ماه کامل از گوشی هوشمند استفاده نکند، ۱۰ هزار دلار جایزه خواهد گرفت.

 شرکت Siggi از مسابقه‌ای چالشی پرده برداشته است که در آن شرکت‌کنندگان نباید به مدت یک ماه از گوشی هوشمند خود استفاده کنند. در بیانیه این شرکت آمده است: «ما به توانایی افراد در انتخاب یک زندگی ساده‌تر با حواس‌پرتی‌های کمتر باور داریم. یکی از بزرگ‌ترین حواس‌پرتی‌های دوران ما گوشی‌هایمان است.»

5979340

شرایط شرکت در مسابقه دوری از گوشی Siggi

افراد برای شرکت در این مسابقه باید متنی را برای Siggi بفرستند و بعد کارشناسان شرکت گروه برگزیده را انتخاب خواهند کرد. سپس برای اطمینان از اینکه شرکت‌کنندگان از گوشی خود استفاده نمی‌کنند، Siggi جعبه‌ای را برای آن‌ها ارسال می‌کند تا گوشی خود را درون آن قرار دهند و درعوض باید از یک گوشی معمولی با یک سیم‌کارت یک‌ماهه استفاده کنند.

در آخر، شرکت‌کنندگانی که از این چالش سربلند بیرون بیایند، جایزه‌ای ۱۰ هزار دلاری و ۶۰ بسته ماست Siggi دریافت خواهند کرد. «کریستینا دروکیاک»، مدیر روابط‌عمومی و استراتژی‌های دیجیتال این شرکت می‌گوید مسابقه آن‌ها با الهام از ایده سم‌زدایی دیجیتالی (Digital Detox) طراحی شده است.

او توضیح می‌دهد: «ما از افزایش زمان استفاده از نمایشگرها و گوشی‌ها در جامعه و اثری که این کار به‌همراه دارد، آگاه هستیم. همین قضیه الهام‌بخش ما برای راه‌اندازی برنامه Digital Detox در سال جدید شد. هدف این مسابقه این است که فواید زندگی غیردیجیتال را به مردم نشان دهد و امیدواریم این کار آغازگر عاداتی سالم برای سال ۲۰۲۴ و پس از آن باشد.»

منبع: دیجیاتو

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید