دستگیری قاتل فراری در شرق تهران

دستگیری قاتل فراری در شرق تهران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری قاتل فراری در شرق تهران خبر داد.

کد خبر : ۱۳۵۰۱۳
بازدید : ۴۰

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی؛ رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: اوایل خرداد ماه سال جاری، با اقدامات اطلاعاتی کارآگاهان زبده اداره دهم پلیس آگاهی حضور یک متهم فراری (مرد حدودا ۲۸ ساله) در تهران محرز و بدین ترتیب اقدامات اولیه آغاز شد.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد، متهم به دلایل شخصی مرد جوانی را در یکی از استان‌های شمال کشور با ضربات چوب به قتل رسانده و جسد مقتول را به آتش کشیده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهم پس از ارتکاب جنایت با خودروهای عبوری آزادراه به تهران فرار کرده بود، بیان کرد: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهم را در شرق تهران شناسایی کردند و پی بردند وی قصد دارد تا به یکی از استان‌های غربی کشور برود تا به صورت غیرقانونی ایران را ترک کند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی راهی مخفیگاه متهم در شرق تهران شدند و وی را در یک عملیات منسجم بازداشت کردند.

وی افزود: متهم پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفت و به جرم خود مبنی بر قتل مرد جوان و آتش زدن جسد وی به دلیل مزاحمت متوالی مقتول برای همسرش اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جزئیات پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

منبع: تسنیم

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید