(ویدئو) تصاویر تکان‌دهنده از کشف جنین ۸ ماهه در رودخانه بابلسر

(ویدئو) تصاویر تکان‌دهنده از کشف جنین ۸ ماهه در رودخانه بابلسر

نیروهای امدادی آتش نشانی بابلسر این نوزاد را به امامزاده ابراهیم (ع) این شهر منتقل کردند تا از آنجا برای انجام ادامه فرایند، به پزشکی قانونی منتقل شود.

کد خبر : ۱۴۳۹۱۵
بازدید : ۲۰۰۰

صبح دیروز جنین حدوداً هشت ماهه در حالی که در رودخانه بابلرود روی آب شناور بود توسط شهروندانی که گفته می‌شود مشغول ماهیگیری در آن منطقه بودند، کشف و از آب بیرون کشیده شد، آنها ابتدا اقدام به دفن جنین در کنار رودخانه کردند که پس از اطلاع به آتش‌نشانی، جنین کشف شده از خاک بیرون و تحویل مراجع قضایی شد.

در این پیوند سرهنگ سید جعفر افضلی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: کشف یک نوزاد حدود ۷ ماهه با هویت نامعلوم در رودخانه بابلرود صحت دارد و پلیس کار خود را برای کشف این ماجرا آغاز کرده است.

وی بیان داشت: این نوزاد که بنابر شواهد دست و پای آن کامل و حتی موی سر آن هم شکل گرفته، ۷ ماهه است. سرهنگ افضلی افزود: چون این نوزاد داخل آب بود صورت آن کبود شده که چهره آن قابل شناسایی نیست.

فرمانده انتظامی بابلسر گفت: نیروهای امدادی آتش نشانی بابلسر این نوزاد را به امامزاده ابراهیم (ع) این شهر منتقل کردند تا از آنجا برای انجام ادامه فرایند، به پزشکی قانونی منتقل شود.

رودخانه بابلرود یکی از رودخانه‌های پر آب مازندران است که از قلب جنگل‌های هیرکانی در سوادکوه مازندران سرچشمه می‌گیرد و بعد از طی مسافت ۷۸ کیلومتری و عبور از سه شهرستان‌ سوادکوه، بابل و بابلسر به دریای خزر می‌ریزد.

منبع: بابلسر نیوز

۳
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید