اسارت 4 ساله مرد معلول به دست همسر و پرستارش

اسارت 4 ساله مرد معلول به دست همسر و پرستارش

سارا به بهانه اینکه به تنهایی نمی‌تواند از تام مراقبت کند، پرستاری را استخدام کرد. اما بعد از مدتی که جورج به سارا پیشنهاد دوستی داد و از او خواست که با هم زندگی کنند و تام را در اتاق خوابش نگه دارند.

کد خبر : ۱۵۱۰۰۷
بازدید : ۴۵۴

همسرو پرستار مرد 40 ساله معلولی که او را 4 سال او را در خانه زندانی کرده بودند، به 11 سال زندان محکوم شدند.

به گزارش میرر، تام سامرست هاو 40 ساله نیمه بینا که فلج مغزی دارد توسط توسط همسرش سارا سامرست هاو 49 ساله و پرستارش جورج وب 50 ساله4 سال در اتاق زندانی شد.

سارا که به خاطر ثروت خانوادگی تام حاضر شده بود، با وجود معلولیتی که دارد و 10 سال از او کوچکتر است با او ازدواج کند، در میانه راه زندگی تصمیم دیگری برای همسر معلولش گرفت. سارا به بهانه اینکه به تنهایی نمی‌تواند از تام مراقبت کند، پرستاری را استخدام کرد. اما بعد از مدتی که جورج به سارا پیشنهاد دوستی داد و از او خواست که با هم زندگی کنند و تام را در اتاق خوابش نگه دارند.

اسارت 4 ساله مرد معلول به دست همسر و پرستارش

اسارت 4 ساله مرد معلول به دست همسر و پرستارش

سارا نیز این پیشنهاد شیطانی را پذیرفت و 4 سال تام را در اتاقش نگه داشت. این در شرایطی بود که مدتهای طولانی در بستر کثیف خود می‌گذراند و فقط هفته‌ای یکبار حمام می‌شد و تا از مسواک زدن محروم بود.  آنها او را در خانه خود زندانی کرده بودند و برای اینکه نقشه آنها لو از سوی خانواده تام لو نرود در جشن کریسمس و تولدها او را تمیز می‌کردند و نزد خانواده‌اش می‌بردند اما او را تهدید کرده بودند تا از این ماجرا به کسی چیزی نگوید. 

اما تام بعد از 4 سال که برده همسر و پرستارش شده بود، دیگر نمی توانست شرایط این شرایط اسفناک را تحمل کند. در نهایت زنگ خطری که در مواقع گروگان‌گیری مورد استفاده قرار می‌گیرد را به صدا درآورد. با شنیدن زنگ از سوی پلیس، یک عملیات نجات انجام شد.

با حضور پلیس در محل، مشخص شد که تام در اتاق و بستر کثیفش زندانی شده است. بلافاصله پلیس همسر و پرستارش را دستگیر کرد و با اطلاع دادن به خانواده تام او را از این شرایط نجات دادند.

تام در دادگاهی که برای محاکمه سارا و جورج تشکیل شده بود، گفت:  روزهای بسیار بدی را میگذارندم، این ماجرا چیزی شبیه برده‌داری بود. من برده آنها بودم و چون برایشان منفعت مالی داشتم من را نگه داشته بودند. در واقع من زندانی آنها بودم. در این شرایط بارها می‌خواستم که خود را بکشم و از این شرایط نجات دهم اما بدون کمک این کار برایم شدنی نبود. آنها به اندازه‌ای به من غذا می‌دادند تا من فقط زنده بمانم.

اسارت 4 ساله مرد معلول به دست همسر و پرستارش

در طول محاکمه، وکلای این زوج تلاش کرد تا اتهامات را رد کند اما مدارک و شواهد کاملا نشان دهند این بود که آنها مقصرند. پل کاوین کی سی، قاضی دادگاه گفت: شواهد نشان می‌دهد که با تام به اندازه نگهداری از یک حیوان خانگی هم رفتار نشده بود. آثار برده داری و سلب کردن استقلال از او کاملا مشخص است.

به این ترتیب قاضی کی سی، سارا و جورج این این زوج بی رحم به 11 سال زندان محکوم کرد.

منبع: همشهری آنلاین

۳
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید