این گزارش بروزرسانی می شود...

(ویدئو + تصویر) جزئیات جدید از حادثه سقوط بالگرد رئیسی در آذربایجان شرقی

(ویدئو + تصویر) جزئیات جدید از حادثه سقوط بالگرد رئیسی در آذربایجان شرقی

خبرها از وقوع سانحه برای بالگرد حامل رئیس جمهور در "جنگل دیزمار" مرکزی بین روستای برازین و اردشیری استان آذربایجان شرقی حکایت دارد.

کد خبر : ۱۸۹۳۵۱
بازدید : ۴۲۷۴

برخی اخبار از بروز سانحه فرود سخت برای بالگرد حامل رئیس جمهور حکایت دارد. رئیسی، حجت الاسلام آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، خلبان، کمک خلبان، کروچیف(دستیار خدمه پرواز، سر تیم حفاظت و یکی از محافظین و چند تن دیگر از همراهان از جمله سرنشینان این بالگرد بودند. 

شرایط سخت آب و هوایی و مه سنگین تلاش گروه‌های امدادی را با سختی روبرو کرده است.

طبق اطلاعاتی که خبرنگار ایرنا کسب کرده حدود یک ساعت بعد از زمان اعلام وقوع سانحه به امدادگران، تیم های امدادی به محل اعلام شده رسیدند و جست و جوها آغاز شده است.

۱۶ تیم امدادی به منطقه اعزام شده اند اما به دلیل صعب العبور بودن منطقه و شرایط آب و هوایی نامناسب بویژه مه شدید، عملیات جست و جو و نجات زمانبر خواهد بود.

 رئیسی صبح امروز برای افتتاح سد مشترک قیزقلعه‌سی بر روی رودخانه مرزی ارس به استان آذربایجان شرقی سفر کرده است.

توضیحات وزیر کشور درباره حادثه فرود سخت بالگرد حامل رییس جمهور

احمد وحیدی وزیر کشور در ارتباط تلفنی با پخش زنده شبکه خبر در توضیحاتی پیرامون حادثه فرود سخت بالگرد رییس جمهور، گفت: رییس محترم جمهور به همراه همراهان در مسیر بازگشت با چند بالگرد باز می گشتند که یکی از بالگرد ها مجبور به فرود سخت می شود به دلیل وضعیت آب و هوا وشرایط سختی که در منطقه بوده یکی از بالگردها مجبور به فرود اضطراری شده است.

وی ادامه داد: الان گروه های امدادی به سمت منطقه در حال حرکت هستند، اما به دلیل وضعیت آب و هوایی تلاش ها و اقدامات با سختی مواجه است.

وحیدی درخصوص برقراری ارتباط با سرنشینان هلی کوپتر عنوان کرد: ارتباط و تماس بوده اما با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه برقراری ارتباط سخت است.

تیم امدادی به محل حادثه وقوع سانحه برای بالگرد تیم ریاست جمهوری رسیدند

به گزارش ایرنا، حدود یک ساعت بعد از زمان اعلام وقوع سانحه به امدادگران، تیم های امدادی به منطقه عمومی ورزقان که حادثه در آنجا روی داده، رسیدند و جست و جوها آغاز شده است.

۲۰ تیم امدادی و پهپادی از استان‌های آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان به منطقه اعزام شده اند اما به دلیل صعب العبور بودن منطقه، شرایط کوهستانی و جنگلی آن و همچنین شرایط آب و هوایی نامناسب بویژه مه شدید، عملیات جست و جو و نجات زمانبر خواهد بود.

آخرین عکس از رئیسی در سایت ریاست‌جمهوری

2043131_924

فیلمی از رئیس جمهور در حال پرواز یک ساعت قبل از فرود سخت

استوری معاون هلال احمر

2043148_449

جلسه تجسس و نجات بالگرد سانحه دیده حامل رئیس‌جمهور

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، هم اکنون، جلسه تجسس و نجات بالگرد سانحه دیده حامل رئیس‌جمهور، با حضور مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و متخصصان ذی‌ربط در فرودگاه تبریز درحال برگزاری است. 

2043148_449

 قرائت دعای توسل توسط زائران حرم امام رضا برای سلامتی رئیسی و همراهان

آخرین تصاویر از عملیات جست و جوی هلال احمر برای پیدا کردن بالگرد رئیس جمهور

استوری جدید معاون هلال احمر

photo_2024-05-19_18-42-03

صدا و سیما: جستجوی میدان نشان می دهد تا ۲ یا ۳ ساعت آینده به خبر قطعی می رسیم

کبادی، معاون عملیات امداد و نجات: مختصات اولیه جغرافیایی از محل حادثه اعلام شد

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر: امیدواریم تا دقایقی دیگر، خبر خوبی دریافت کنیم

۳
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید