(ویدئو) اژدهای کومودو یک بچه گراز را از مادرش دزدید!

(ویدئو) اژدهای کومودو یک بچه گراز را از مادرش دزدید!

این ویدئو هم که در اندونزی ضبط شده ، یک اژدهای کومودو را می بینیم که با سرعت عمل خود یک بچه گراز را می دزد. یک دقیقه بعد هم می بینیم که بچه گراز به کام مرگ می رود.

کد خبر : ۱۳۴۱۴۲
بازدید : ۱۳۶۹

فرادید| اژدهای کومودو یک گونه از مارمولک های بزرگ است که در جزایر اندونزی زندگی می‌کند. بررسی ها نشان می دهد که کومودوها می توانند در حداکثر حالت به ۳ متر طول و ۱۴۰ کیلوگرم وز برسند. 

به گزارش فرادید، همچنین کومودوها دارای پوستی سخت و ضخیم هستند که باعث مقاومت این مارمولک های بزرگ در برابر ضربات می‌شود. اژدهای کومودو از دهان بزرگ و دندان‌های تیز و قوی برای شکار استفاده می‌کنند. غذای آن ها نیز شامل حیوانات کوچک و بزرگی مانند خرگوش، گراز، پرندگان، سگ‌های وحشی و حتی گاو و گوسفند می شود.

اژدهای کومودو یکی از خطرناک‌ترین حیوانات جهان محسوب می شود و به دلیل شکار غیرقانونی و از دست رفتن قلمرو خود، در فهرست قرمز حیوانات در معرض انقراض قرار دارند.

این ویدئو هم که در اندونزی ضبط شده ، یک اژدهای کومودو را می بینیم که با سرعت عمل خود یک بچه گراز را می دزد. یک دقیقه بعد هم می بینیم که بچه گراز به کام مرگ می رود. اما لحظه بلعیده شدن این حیوان نگون بخت دیده نمی شود.

 

حجم ویدیو: ۲۳.۵۶M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۰۴ دانلود ویدیو
۴
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید