(ویدئو) ببر بنگال، گراز بخت برگشته را در خواب به دام انداخت

(ویدئو) ببر بنگال، گراز بخت برگشته را در خواب به دام انداخت

در این ویدئو نیز می بینیم که ببر بنگال از خواب بودن گراز استفاده می کند و به یک متری طعمه می رسد.

کد خبر : ۱۳۵۱۴۳
بازدید : ۳۷۶۰۳

فرادید| ببر بنگال یکی از بزرگ‌ترین و قدرتمندترین گربه‌سان‌هاست و معمولاً در جنگل‌های بنگال و هند زندگی می‌کند. آن‌ها دارای تنه بلند، عضلانی و توانمند، دندان‌های بلند و تیز، پوستی ضخیم و چربی زیاد در زیر پوست هستند. ویژگی هایی که آن‌ها را در مقابل حملات دشمنان محافظت می‌کند.

به گزارش فرادید، همچنین ببرهای بنگال دارای حس بینایی و شنوایی بسیار حساسی هستند. آن ها معمولاً با سرعت بالا حرکت می‌کنند و به راحتی می‌توانند شکار خود را انجام دهند.

در مقابل، گزار نیز یکی از بزرگ‌ترین و پرقدرت‌ترین پستانداران زمین است که در مناطق مختلفی از جهان زندگی می‌کند. آن‌ها دارای تنه بلند، قوی و با شانه‌های بزرگ هستند که به آن‌ها قدرت و توانایی بالایی می‌بخشد.

علاوه بر این گزارهای بالغ دارای دندان‌های بلند و تیزی است که برای شکار و دفاع از خود استفاده می‌کند. همچنین، آن‌ها دارای چشمان بزرگ و حساسیت بالایی در شناسایی شکارچی ها و اطراف خود دارند.

نکته دیگر هم این است که گرازهای بالغ دارای سرعت و توانایی بالایی در حرکت هستند.

ببر قدرتمندتر است یا گزار؟

ببر و گراز، هر دو حیوان قدرتمندی هستند، اما نمی‌توان به راحتی در مورد قدرت برتری هر یک از آن‌ها نسبت به دیگری صحبت کرد. زیرا قدرت و توانایی هر حیوان بستگی به شرایط خاصی دارد که در آن برای شکار یا دفاع از خود قرار دارند.

به عنوان مثال، اگر ببر بنگال با گزار بالغ در محیطی با جنگل و پوشش گیاهی فراوان مواجه شود، ببر بنگال به دلیل سرعت و توانایی حرکت بیشترش ممکن است در شکار موفق‌تر باشد.

اما اگر در محیطی باز و صاف قرار بگیرند، گزار بالغ به دلیل توانایی اجرای حملات شدید با قوی‌ترین دندان‌های خود ممکن است در مقابل ببر بنگال برتری داشته باشد.

در هر صورت، در طبیعت، حیوانات به دنبال بقا و شکار برای زنده ماندن هستند و بستگی به شرایط و محیط موجود، هر یک از آن‌ها ممکن است در موقعیت های خاص برتری داشته باشد.

در این ویدئو نیز می بینیم که ببر بنگال از خواب بودن گراز استفاده می کند و به یک متری طعمه می رسد. البته در لحظه حمله گراز متوجه ببر می شود و پا به فرار می گذارد. اما چند متر ان طرف تر ببر، گراز بی نوا را شکار می کند.

حجم ویدیو: ۵۳.۴۴M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۴:۰۴ دانلود ویدیو
۲۰۹
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    گراز

تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید