(ویدئو) خدنگ بی رحم، چشمان مارمولک را وسط جاده درآورد!

(ویدئو) خدنگ بی رحم، چشمان مارمولک را وسط جاده درآورد!

در نهایت هم خدنگ موفق شد و در حرکتی تند و تیز یکی از چشمان مارمولک بی نوا را در میانه جاده بیرون کشید.

کد خبر : ۱۳۶۲۳۳
بازدید : ۱۸۸۸

فرادید| یک خدنگ تند و تیز با یک مارمولک بزرگ در میانه جاده برخورد کرد و مبارزه میان آن ها آغاز شد. در نهایت یکی از آن ها از میدان نبرد خارج شد. در حالی که رقیب را میان دندان هایش گرفته بود.

به گزارش فرادید، مایسئو مت لو که این ویدئو را به اشتراک گذاشته است، جدال میان خدنگ و مارمولک بزرگ را این گونه روایت می کند: «مدتی بود که در حال رانندگی بودیم و چیز زیادی برای دیدن وجود نداشت. چشمها به جاده خیره شده بود، به رانندگی ادامه دادم تا اینکه حرکتی توجه ام را جلب کرد. اتفاقی در جاده در حال رخ دادن بود. دوربین دوچشمی را درآوردم و نگاه کردم. روی جاده یک خدنگ با یک مارمولک بزرگ وارد جدال شده بود.

خدنگ ها حیوانات کوچکی هستند که می توانند در مکان های مختلفی مانند جنگل ها، دشت ها، کوه ها و سیستم های رودخانه ای زندگی کنند. آنها بدنی بلند، پاهای کوتاه و دمی بلند دارند. آنها در بویایی بسیار خوب هستند و می توانند حشرات، خزندگان کوچک و جوندگان را پیدا و صید کنند. همچنین خدنگ ها بسیار سریع هستند و می توانند به سرعت حرکت کنند تا طعمه خود را بگیرند. آنها بیشتر در طول روز فعال هستند و در گروه های کوچک با هم زندگی می کنند.

او ادامه می دهد:  «ما کمی نزدیکتر به جدال شدیم و سپس وسیله نقلیه را خاموش کردیم. خدنگ بسیار محکم مارمولک را در دست گرفت. البته این خزنده خیلی سریع تسلیم نشد و به مقابله پرداخت. سرانجام خدنگ تاکتیک خود را تغییر داد و تلاش کرد تا به چشمان مارمولک برسد. در نهایت هم خدنگ موفق شد و یکی از چشمان مارمولک بی نوا را در میانه جاده بیرون کشید. در چنین وضعیتی مارمولک دیگر توان جنگیدن نداشت و چشم بعدی را هم از دست داد.»

در پایان نیز خدنگ، مارمولک را به دندان گرفت و از حاشیه جاده وارد علفزارها شد.

حجم ویدیو: ۸.۰۳M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۳۷ دانلود ویدیو
۹
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید