(ویدئو) روش هوشمندانه و دیده نشده از ببرها برای شکار گراز

(ویدئو) روش هوشمندانه و دیده نشده از ببرها برای شکار گراز

در این ویدئو نیز تکنیک و نقشه هوشمندانه چند ببر بنگال را می بینیم که با روش منحصر به فرد خود گراز بی نوا را شکار می کنند.

کد خبر : ۱۳۶۷۴۶
بازدید : ۱۰۶۳۱

فرادید| ببرها شکار خود را با استفاده از تکنیک های مختلفی انجام می دهند. یکی از مهمترین تکنیک ها کمین و کمی صبر است. ببرها به طور معمول در حالت سکوت و نیمه خفته قرار می گیرند و منتظر فرصتی مناسب برای شکار می مانند.

به گزارش فرادید، این حیوانات شکارچی معمولاً به صورت گروهی شکار می کنند و اغلب در گروه های کوچک زندگی می کنند. در این گروه ها، ببر نر فرمانده است و باقی اعضا را ماده ها و فرزندان آن ها تشکیل می دهند.

جالب است بدانید که ببرها بعضی اوقات برای شکار از تکنیک های هماهنگی و نقشه های هوشمندانه استفاده می کنند تا شانس موفقیت خود را بیشتر کنند.

در این ویدئو نیز تکنیک و نقشه هوشمندانه چند ببر بنگال را می بینیم که با روش منحصر به فرد خود گراز بی نوا را شکار می کنند. در حقیقت یکی از ببرها وارد موضع حمله می شود تا گراز فرار کند و دیگر ببرها از چند جهت محاصره اش می کنند. البته ما لحظه شکار شدن گراز را در این ویدئو نمی بینیم. اما صدای فریادهای گراز به گوش می رسد و می توان فهمید که این حیوان نگون بخت توسط ببرها شکار شده است.

حجم ویدیو: ۷.۵۱M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۴۴ دانلود ویدیو
۲۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید