(ویدئو) حملات بچه گوزن تازه متولد شده به یک پلنگ!

(ویدئو) حملات بچه گوزن تازه متولد شده به یک پلنگ!

غریزه بقای گوزن کوچولو شروع شد و سعی کرد با چیز‌های اجتناب ناپذیر مبارزه کند. به امید فرار چندین بار به پلنگ ضربه سر زد. اما پلنگ فرصتی به آن نداد و با پنجه زدن به حیوان کوچک ادامه داد و آن را از این طرف به آن سو فشار داد. بچه گوزن فریاد زد و کمک خواست

کد خبر : ۱۳۹۸۰۷
بازدید : ۵۵۴

فرارو نوشت: یک گوزن تازه متولد شده شجاع، وقتی متوجه می‌شود که مادرش او را تنها گذاشته، در نبردی برای جانش، با پلنگ به مبارزه پرداخت.

یوهان سیکلز که لحظاتی از این اتفاق دلخراش را ثبت کرده می‌گوید: ما در جاده اصلی به سمت کمپ استراحت ساتارا در حال حرکت بودیم، چندان امیدوار به چیز خاصی نبودیم، زیرا صبح تقریباً دیر شده بود.

منطقه اطراف کمپ استراحت ساتارا عمدتاً دشت‌های باز با بوته‌های کوچک پراکنده در سرتاسر آن است. وقتی داشتیم به انبوهی کوچک در کنار جاده نزدیک می‌شدیم، تلاطمی از حرکت توجهم را جلب کرد.

در حال کند شدن برای بررسی حرکت، پلنگ جوانی را دیدم! نمی‌توانستم باور کنم. درست در آن زمان، کمی حرکت بیشتر در پشت بوته‌ها توجه من را به خود جلب کرد و آن یک بچه گوزن بود.

گوزن متولد شده شبیه یک غزالک بود و هنوز زنده بود. تئوری من این است که مادر این حیوان را در بوته انبوه پنهان کرده بود و پلنگ آن را پیدا کرد.

در آن زمان بود که دلخراش‌ترین اتفاق افتاد. غریزه بقای گوزن کوچولو شروع شد و سعی کرد با چیز‌های اجتناب ناپذیر مبارزه کند. به امید فرار چندین بار به پلنگ ضربه سر زد. اما پلنگ فرصتی به آن نداد و با پنجه زدن به حیوان کوچک ادامه داد و آن را از این طرف به آن سو فشار داد. بچه گوزن فریاد زد و کمک خواست.

سرانجام حیوان نگون‌بخت توسط پلنگ جوان کشته شد. او شکار را برداشت و با آن حرکت کرد. داخل بوته‌زار بلندتر رفت و ما نتوانستیم پایان را ببینیم. اما قطعی بود که پلنگ تنها برنده این روز بود.

پلنگ‌های مادر به توله‌های خود شکار را آموزش می‌دهند. آن‌ها به توله‌ها نشان می‌دهند که چگونه هنگام شکار استتار کنند و صبور باشند. در ابتدا، توله‌ها مادر خود را از نزدیک تماشا می‌کنند و از او تقلید می‌کنند.

همانطور که رشد می‌کنند، مادر به آن‌ها اجازه می‌دهد با طعمه‌های کوچک تمرین کنند. او آن‌ها را به آرامی راهنمایی می‌کند و به آن‌ها یاد می‌دهد که مراقب و دقیق باشند. این به توله‌ها کمک می‌کند تا به تنهایی شکار کنند و در طبیعت زنده بمانند.

حجم ویدیو: ۲۵.۲۶M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۴۰ دانلود ویدیو
۳
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید