(ویدئو) مبارزه یک گاومیش با ۱۵ شیر و ۳ اسب آبی!

(ویدئو) مبارزه یک گاومیش با ۱۵ شیر و ۳ اسب آبی!

گاومیش آفریقایی همیشه هوشیار به مجموعه‌ای از ویژگی‌های محافظ مجهز است. حس بویایی حاد آن‌ها به گاومیش‌ها اجازه می‌دهد تا خطرات احتمالی را خیلی قبل از دیده شدن حس کنند، و عادت عجیبی است که فقط یک ساعت در روز نمی‌خوابند.

کد خبر : ۱۴۲۶۶۴
بازدید : ۳۱۸۴

گاومیش آفریقایی یا بوفالوی آفریقایی موجودی انعطاف پذیر است که در چندین منطقه آفریقا زندگی می‌کند. گاومیش آفریقایی به دلیل اندازه، شاخ‌های منحنی بزرگ و طبیعت غیرقابل پیش بینی‌اش شناخته شده است.

در این ویدئو می‌توانیم شجاعت و قدرت افسارگسیخته‌ای را که یک گاومیش حتی در شرایط سخت از خود نشان می‌دهد، ببینیم. بیایید کمی بیشتر در مورد این غول‌های ساوانا و توانایی‌های آن‌ها بدانیم.

گاومیش آفریقایی همیشه هوشیار به مجموعه‌ای از ویژگی‌های محافظ مجهز است. حس بویایی حاد آن‌ها به گاومیش‌ها اجازه می‌دهد تا خطرات احتمالی را خیلی قبل از دیده شدن حس کنند، و عادت عجیبی است که فقط یک ساعت در روز نمی‌خوابند. به وضوح شکا کردن این جانوران سخت است!

گاومیش‌های آفریقایی که می‌توانند تا ۹۰۰ کیلوگرم وزن داشته باشند، قطعا سبک وزن نیستند. این حیوانات وحشی با استفاده از بدن عظیم خود و شاخ‌های بزرگ برای دفاع از مهاجمان احتمالی خطرناک هستند.

شیر‌ها معمولاً گاومیش‌ها را علیرغم خطرات هدف قرار می‌دهند. همانطور که در این ویدئو می‌بینیم، آن‌ها گروه شکار قابل توجهی را برای مقابله با چنین جایزه ارزشمندی اختصاص می‌دهند. حیوانات دیگری مانند کفتار‌ها ممکن است سعی کنند این موجودات عظیم را از بین ببرند، اما شانس موفقیت کمتری دارند.

گاومیش‌های آفریقایی یکی از پرطرفدارترین گونه‌ها در آفریقا هستند. این حیوانات در ابتدا در بیشتر آفریقا و در جنوب بیابان بزرگ آفریقا یافت می‌شدند، اما در پی شکار آن به طور وسیع و تبدیل زیستگاه‌های آن به زمین کشاورزی امروزه تنها به شکل جمعیت‌های کوچک پراکنده یافت می‌شود و از بسیاری از زیستگاه‌های اولیه‌اش رانده شده است.

منبع: فرارو

۱۹
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید