(ویدئو) شیر ، نیالای گرفتار در چنگال سگ وحشی را نجات داد

(ویدئو) شیر ، نیالای گرفتار در چنگال سگ وحشی را نجات داد

نیالا و بسیاری از انواع گونه از سرده بزآهو فاقد توانایی شنا هستند. اگرچه ممکن است از میان آب‌های کم عمق عبور کنند و در جریان‌های کوچک حرکت کنند، اما برای شنا در مسافت‌های طولانی یا در آب‌های عمیق سازگاری ندارند.

کد خبر : ۱۴۶۱۶۹
بازدید : ۶۱۶۳

یک نیالا پس از گرفتار شدن توسط یک سگ وحشی سعی می‌کند با رفتن به داخل آب فرار کند. فریاد‌های نیالا باعث جذب شیر‌هایی می‌شود که به طور غیرمستقیم او را نجات می‌دهند!همه چیز با یک سگ وحشی تنها شروع شد که یک نیالای ماده را تعقیب می‌کرد. با این حال، نیالا حاضر تسلیم شدن نبود و به سرعت از سگ پیشی گرفت. او فریاد‌های بلند سر می‌داد و به هر زحمتی که بود به داخل حوضچه پر از آب رفت و سگ وحشی کمی بعد نیالا را رها کرد و از آب خارج شد.

سگ‌های وحشی شکارچیانی فوق العاده ماهر و کارآمد هستند. آن‌ها حیواناتی بسیار اجتماعی هستند که در دسته‌هایی با یک سلسله مراتب ساختاریافته زندگی می‌کنند. این کارِ گروهی رمز موفقیت آن‌ها در شکار است. آن‌ها نرخ موفقیت چشمگیری دارند و تخمین‌ها حاکی از آن است که در حدود ۸۰ درصد از شکار‌های خود موفق هستند.سگ وحشی در لبه آب ایستاد و نیالا را مجبور کرد تا عمیق‌تر برود. وقتی نیالا به عمق آب می‌رفت شروع به مبارزه برای سرپا ماندن کرد. در حالی که او تلاش می‌کرد وضعیتش ناامید کننده به نظر می‌رسید.

نیالا و بسیاری از انواع گونه از سرده بزآهو فاقد توانایی شنا هستند. اگرچه ممکن است از میان آب‌های کم عمق عبور کنند و در جریان‌های کوچک حرکت کنند، اما برای شنا در مسافت‌های طولانی یا در آب‌های عمیق سازگاری ندارند. بدن آن‌ها چابکی در خشکی را به جای آب در اولویت قرار می‌دهد.

درست زمانی که به نظر می‌رسید همه امید‌ها از بین رفته است، یک قهرمان غیرمنتظره به صحنه آمد، یک شیر که به طور تصادفی از طرف مقابل آبگیر راه می‌رفت. در بحبوحه این همه هیاهو، او برای بررسی نزدیکتر آمد.

منبع: فرارو
۲۸
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید