(ویدئو) دوستی باورنکردنی ببر، خرس و شیر با هم!

(ویدئو) دوستی باورنکردنی ببر، خرس و شیر با هم!

در داستانی خارق‌العاده از دوستی، یک شیر آفریقایی بازیگوش، یک ببر بنگال با شکوه و یک خرس آمریکایی مهربان بیش از یک دهه است که با هم زندگی می‌کنند.

کد خبر : ۱۵۰۶۷۰
بازدید : ۱۴۸۶

این پیوند باورنکردنی که در غیر محتمل‌ترین شرایط شکل گرفت، قلب بسیاری را تسخیر کرد و نام مستعار محبت آمیز را برای آنها به ارمغان آورد: سه گانه BLT.

یک شروع سرنوشت ساز

داستان آنها در سال 2001 در جریان یک حمله مواد مخدر در آتلانتا آغاز شد. در زیرزمین، پلیس سه حیوان شامل یک خرس، یک شیر و یک ببر  را کشف کرد که در شرایط اسفناکی نگهداری می شدند. توله های جوان دچار سوءتغذیه و آلوده به انگل بودند.

میله‌های قفس تنگ شیر در دهانش فرو رفته بود و افسار خرس سیاه آمریکایی  به قدری در گوشتش فرو رفته بود که جراحان مجبور شدند با جراحی آن را خارج کنند. این جراحی تنها باری بود که کسی این سه نفر را از هم جدا کرد.

خانه ای جدید در پناهگاه کشتی نوح

اداره منابع طبیعی جورجیا این سه توله را نجات داد و آنها را برای مراقبت های پزشکی فوری به پناهگاه کشتی نوح (NAAS) آورد. آنها بهبودی کامل پیدا کردند و خانه ای دائمی در پناهگاه پیدا کردند.  علیرغم تفاوت های آشکار آنها، این سه حیوان با یکدیگر رابطه خوبی داشتند. آنها با هم غذا می خوردند، می خوابیدند و بازی می کردند. شیرخان، ببر بداخلاق، همیشه به بازیگوشی علاقه داشت و اغلب به بالو و لئو هجوم می‌آورد. لئو، شیر، اگرچه معمولاً بی حال بود، اما همیشه برای بازی آماده بود. بالو، خرس مطمئن و آرام، رفتار همتای خیالی خود را منعکس می کرد.

پناهگاه گزارش داد که ماه های اولیه آسیب زا آنها این سه را به هم پیوند داده و آنها را جدایی ناپذیر ساخته است. پیوند آنها به قدری قوی بود که وقتی لئو در آگوست 2016 درگذشت. به دلیل وجود توده غیرقابل عمل در کبدش، بالو در حال مالیدن و لیسیدن مجسمه روی قبر لئو دیده شد. عملی یادآور سال های زیادی که با هم گذرانده اند.


 

حجم ویدیو: ۶.۰۵M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۳:۳۰ دانلود ویدیو
۲۳
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید