(ویدئو) گورخر مادر با یک لگد مرگبار بچه اش را از دهان شیر نجات داد

(ویدئو) گورخر مادر با یک لگد مرگبار بچه اش را از دهان شیر نجات داد

در کوتاه ترین زمان، ما می بینیم که این مادر گورخر وارد می شود و سر این شیر را در تلاش برای نجات جان نوزادش هدف می گیرد.

کد خبر : ۱۵۰۷۷۴
بازدید : ۱۶۴۸

ساناپرس نوشت: اصطلاح “خرس مادر” فقط به خرس های معروفی که در طبیعت می بینیم نمی چسبد. دلیل اینکه این اصطلاح به خرس ها چسبیده به خاطر محافظت وحشیانه آنها از بچه هایشان است. به همین دلیل است که وقتی با توله‌های خرس روبرو می‌شویم، بسیاری از کسانی که رفتار خرس‌ها را مطالعه می‌کنند به ما هشدار می‌دهند که به توله‌هایشان نزدیک نشوند. یک خرس مادر تمام تلاش خود را می کند تا از توله هایش محافظت کند.

خوب، لقب “خرس مادر“ محافظ فقط برای خرس ها نیست. در این ویدیوی دیوانه وار که در بالا نشان داده شده است، ماما گورخری را می بینیم که تمام تلاش خود را می کند تا بچه خود را از چنگال شیر محافظت کند. با دیدن این ویدیوی دیدنی این تعقیب و گریز باورنکردنی در دشت های باز در آفریقا غوطه ور می شویم.

گورخرها چقدر بزرگ هستند؟

گورخرها (Equus zebra، Equus quagga، Equus grevyi) پستانداران بزرگی هستند که منحصراً در آفریقا یافت می شوند. وزن آنها می تواند به 175-450 کیلوگرم (386-992 پوند) برسد. و طول آنها به 2-2.75 متر (6.6-9 فوت) می رسد.

اکنون به بررسی این ویدیوی ارسال شده در بالا می پردازیم. از سال 2022، این ویدیو به بیش از 167000 بازدید رسیده است. دشتی باز از گورخرها و گوزن یالدار وجود دارد که با هم چرا می کنند. می بینیم که همه این حیوانات با چه سرعتی پراکنده می شوند. علت این آشفتگی شیری است که راه خود را به این گله باز می کند تا یکی را قطع کند و غذای آسانی برای خود بیابد.

او بر روی یک بچه گورخر فرود می آید. در حالی که این غذا لزوما او را سیر نمی کند، برای نیاز آنی او کافی است. با این حال، در کوتاه ترین زمان، ما می بینیم که این مادر گورخر وارد می شود و سر این شیر را در تلاش برای نجات جان نوزادش هدف می گیرد.

 

حجم ویدیو: ۱.۰۴M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۳۵ دانلود ویدیو
۸
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید