( ویدیو) حمله شیرها به کروکدیل حین قدم زدن در خشکی

( ویدیو) حمله شیرها به کروکدیل حین قدم زدن در خشکی

طول یک تمساح کاملاً رشد یافته به 7 متر (22.9 فوت) و وزن آن به 1 تن (2204 پوند) می رسد. برخلاف یک شیر کاملاً رشد یافته که تنها تا 270 کیلوگرم (595 پوند) وزن دارد.

کد خبر : ۱۵۱۲۲۴
بازدید : ۸۷۰

سانا نوشت: این لحظه غیرقابل تصوری بود که یک گله شیر در حمله به یک تمساح عظیم الجثه که در حال قدم زدن در خشکی بود تردید نکرد!

شیرها به خاطر طبیعت پر جنب و جوش و خشن خود شناخته می شوند، اما گرفتن کروکدیل کاملاً متفاوت است. البته، بیشتر بودن تعداد کروکدیل ها می تواند به نفع آنها باشد.

طول یک تمساح کاملاً رشد یافته به 7 متر (22.9 فوت) و وزن آن به 1 تن (2204 پوند) می رسد. برخلاف یک شیر کاملاً رشد یافته که تنها تا 270 کیلوگرم (595 پوند) وزن دارد.

به طور طبیعی، این دو گونه هر دو شکارچی باورنکردنی هستند و به خاطر تاکتیک‌های شگفت‌انگیز خود در هنگام از بین بردن طعمه شناخته می‌شوند.

اما تمساح ها نیروی گاز گرفتن بسیار زیادی دارند و می توانند با توجه به این فرصت، شیر را به شدت زخمی کنند. این شیرها می‌دانستند که گروهی محاصره کردن با این خزنده بیچاره قطعاً به نفع آنها خواهد بود.

دانش‌آموز 15 ساله کانر داوز و خانواده‌اش از دیدن این منظره باورنکردنی در منطقه حفاظت‌شده Entabeni در واتربرگ لذت بردند. کانر این داستان هیجان انگیز را با به اشتراک گذاشت: «ما شیر نر را تماشا کردیم که در جاده خاکی در امتداد سد راه می‌رفت.

شیر نر با چند جوان برخورد کرد و همه به راه رفتن در جاده ادامه دادند. آنها به جایی رسیدند که کروکدیل در آفتاب غرق شده بود. ناگهان شیر نر به کروکدیل حمله کرد. من شوکه شدم که یک شیر حتی به فکر خوردن یک کروکدیل می افتد. من واقعاً برای تمساح نگران نبودم – این تا زمانی بود که شیر پای عقبش را گرفت و آن را از آب دور کرد. بقیه گله هم پیوستند و به تحریک و حمله به کروکدیل ادامه دادند.»

کانر افزود: « در نهایت، کروکدیل موفق به فرار شد و من خیالم راحت شد که نمی‌بینیم که شیر کروکدیل را می‌کشد. تمساح شنا کرد و شیرها حرکت کردند و طوری دراز کشیدند که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده است. تا به حال همچین چیزی ندیده ام.

حتی رنجر ما گفت که هرگز چنین چیزی را ندیده و نشنیده است. ما تمساح را روز بعد در حال شنا در سد دیدیم و دوستانی که دو هفته بعد از آن بازدید کردند نیز تأیید کردند که تمساح هنوز خوب است.»

حجم ویدیو: ۴.۴۰M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۴۳ دانلود ویدیو
۴
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید