(ویدئو) تلاش نافرجام بچه ایمپالا برای فرار از مار پیتون و کفتار

(ویدئو) تلاش نافرجام بچه ایمپالا برای فرار از مار پیتون و کفتار

مار پیتون آرواره هایش را در اطراف پای ایمپالا قرار داد و بلافاصله شروع به منقبض کردن بره ایمپالا کرد. بدن قوی‌اش را به دور حیوان جوان می‌پیچد و زندگی را در مقابلش چشمانش تیره و تار می کند.

کد خبر : ۱۵۱۹۵۴
بازدید : ۱۰۵۷

این لحظه باورنکردنی است که یک بره ایمپالا توسط یک مار پیتون شکار شد و سپس توسط یک کفتار فرصت طلب در دلتای اوکاوانگو به سرقت رفت.

ساناپرس نوشت: این مشاهده غیرمنتظره توسط مایک ساترلند، بنیانگذار 34 ساله شرکت Escape Safari، در حالی که در حال رانندگی در کمپ مومبو، دلتای اوکاوانگو، بوتسوانا بود، ثبت شد. در حین تماشای یک بره زیبای ایمپالا، وقایعی که در پی آن رخ داد، بازدیدکنندگان سافاری را در شوک فرو برد.

مایک در مورد این داستان گفت: «در طول سال در یک رانندگی صبحگاهی بودیم که بسیاری از حیوانات مانند تاگ‌ها، ایمپالا و وحشی بچه دار می شوند. همانطور که در اطراف رانندگی می‌کردیم، تعداد زیادی بچه ایمپالا را دیدیم که بعضی روزها و بقیه فقط چند ساعت بودند بدنیا آمده بودند.

«یک گله بزرگ ایمپالا در لبه دشت سیلابی خشک و یک کفتار در دوردست راه می‌رفت. یک مار پیتون از درخت بید بزرگ و میوه دار به پایین سر خورده بود و خود را در بستر برگ استتار کرده بود. یک بره جوان بدشانس درست روی مار قدم گذاشت و در یک لحظه او را گرفتار کردند. صدای ناله بره، صدای ناراحتی را شنیدیم و سریع به آن سمت چرخیدیم تا ببینیم چه اتفاقی افتاده است، کفتار هم همین کار را کرد.»

مار پیتون آرواره هایش را در اطراف پای ایمپالا قرار داد و بلافاصله شروع به منقبض کردن بره ایمپالا کرد. بدن قوی‌اش را به دور حیوان جوان می‌پیچد و زندگی را در مقابلش چشمانش تیره و تار می کند. این فعل و انفعال توجه کفتار را به خود جلب کرد که سپس برای استفاده از صحنه به سرعت وارد شد. در ابتدا، سعی کرد ایمپالا را از پایتون بگیرد، اما بدون شانس، و سپس بازی موش و گربه شروع شد.

کفتار صبور بود و سعی می‌کرد مار پیتون را گاز بگیرد تا او را رها کند، اما در نهایت تصمیم گرفت هم پیتون و هم ایمپالا را در آرواره‌هایش بگیرد و 10 یا 15 متر قبل از انداختن آنها را حمل کرد. آزار و اذیت بیشتر منجر به تسلیم شدن مار پیتون در برابر فشار کفتار شد و در نهایت تسلیم شد. کفتار در عرض چند دقیقه بره ایمپالا را بلعید در حالی که ایمپالای مادر با عذاب این صحنه را نگاه می کرد.

حجم ویدیو: ۴.۱۸M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۴۳ دانلود ویدیو
۵
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید