دستمزد ناچیز اورلاندو بلوم برای بازی در فرنچایز «ارباب حلقه ها»

دستمزد ناچیز اورلاندو بلوم برای بازی در فرنچایز «ارباب حلقه ها»

ین قرارداد با چک حقوقی هنگفتی برای بلوم همراه نبود. در واقع، این دستمزد آنقدر ناچیز بود که هاوارد استرن که به تازگی میزبان یک گفتگو با اورلاندو بلوم بود و خود او نتوانستند جلوی خنده‌شان را بگیرند.

کد خبر : ۱۳۲۷۲۱
بازدید : ۲۳

اورلاندرو بلوم (Orlando Bloom)، ستاره مجموعه فیلم های ارباب حلقه ها و هابیت، به تازگی دستمزد کم خود برای بازی در فرنچایزهای The Lord of the Rings را فاش کرد که با توجه به موفقیت این فیلم‌ها در گیشه، بسیار ناچیز می‌نماید.

وقتی به فرنچایزهای بزرگی مانند هری پاتر، ارباب حلقه ها یا جنگ ستارگان فکر می‌کنیم، تصویر بسیار پر زرق و برقی از زندگی بازیگران در ذهن خود ترسیم می‌کنیم. مطمئنا با توجه به موفقیت جهانی این فیلم‌ها، همه دست اندرکاران ساخت آن‌ها باید عادلانه دستمزد دریافت کنند.

65

اما متأسفانه، همیشه اینطور نیست. این صنعت می‌تواند برای برخی بازیگران سخت باشد، به خصوص اگر هنوز نام بزرگی برای خود دست و پا نکرده باشند.

 

 

همچنین، درست مانند هر فیلم دیگری، هر فرنچایز با چیزی شروع می‌شود و قبل از سرمایه گذاری هنگفت با ریسک از دست دادن پول، باید با تماشاگران به آزمایش گذاشته شود و دید که آیا مورد استقبال آنها قرار خواهد گرفت یا نه.

نقش لگولاس مطمئنا برای اورلاندو بلوم موفقیت‌آمیز بود و او را تبدیل به یک ستاره در حال ظهور در میان بازیگران جوان هالیوود کرد.

اگرچه این بازیگر در ابتدا برای نقش دیگری به نام فارامیر که تنها در فیلم دوم ارباب حلقه ها ظاهر می‌شود مورد آزمایش قرار گرفت، اما همه چیز بهتر از حد انتظار انجام شد و به لطف پیتر جکسون کارگردان، او در نهایت نقش بسیار بزرگتری را به دست آورد.

66

با این حال، این قرارداد با چک حقوقی هنگفتی برای بلوم همراه نبود. در واقع، این دستمزد آنقدر ناچیز بود که هاوارد استرن که  به تازگی میزبان یک گفتگو با اورلاندو بلوم بود و خود او نتوانستند جلوی خنده‌شان را بگیرند.

بلوم فاش کرد که برای این سه فیلم مجموعا ۱۷۵ هزار دلار دستمزد گرفته است. شاید اگر به تنهایی به آن نگاه کنید، رقم دیوانه کننده‌ای باشد، اما وقتی بدانید که این سه گانه در مجموع حدود ۳ میلیارد دلار فروش داشته است، دیگر این‌طور نخواهد بود.

67

با این حال، به نظر می‌رسد که بلوم چندان به جنبه‌های مالی این پروژه اهمیت نمی‌دهد، زیرا ساخت ارباب حلقه‌ها اتفاقات بسیار بهتری نسبت به پول برای زندگی حرفه‌ای و شخصی او رقم زده است.

او با شناخته شدن استعدادش توانست به صدر فهرست‌های هالیوودی راه پیدا کند و اثر خود را برای همیشه در صنعت سرگرمی به جای بگذارد.

منبع: روزیاتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید