همه چیز درباره سریال نیوکمپ؛ از بازیگران و داستان تا تعداد قسمت ها

همه چیز درباره سریال نیوکمپ؛ از بازیگران و داستان تا تعداد قسمت ها

منوچهر هادی در سریال نیوکمپ از بازیگرانی همچون بهاره افشاری، حامد آهنگی، لادن ژافه‌وند، ایمان صفا، گیتی قاسمی، حسن معجونی، بهشاد شریفیان، سعید نعمتی، صفر کشکولی، کریم قربانی، یوسف کرمی، شیرین منجمی، معین محمودزاده، پیمان قربانی‌صفا، امیرحسین موسوی و افشین حیدری‌سروستانی بازی گرفته است.

کد خبر : ۱۳۳۲۰۰
بازدید : ۱۰۶۳

فرادید| نیوکمپ سریال جدید منوچهر هادی است. یک مجموعه نمایش خانگی در ژانر کمدی که فعلا دو قسمت آن منتشر شده است. اما فعلا نتوانسته رضایت مخاطبان پرتعداد شبکه نمایش خانگی را جلب کند.

به گزارش فرادید، منوچهر هادی پیش از این هم سریال های نیسان آبی، گیسو، دل و عاشقانه را در شبکه نمایش خانگی داشت، که برای او اعتباری به همراه نداشت. البته در دل و عاشقانه آنقدر انتقادها زیاد بود که جدالی میان بازیگران مطرح این سریال ها و کارگردان درگرفت.

با این حال هادی با نیوکمپ می خواهد نظر مخاطب و منتقد را با هم جلب کند.

درباره تعداد قسمت ها نیز سازندگان این سریال می گویند که نیوکمپ قرار است در 15 قسمت و در روزهای یکشنبه 8 صبح منتشر شود. بنابراین تا پایان مرداد ماه نیوکمپ مهمان شبکه نمایش خانگی است.

Newcamp-Main-Poster2

بازیگران سریال نیوکمپ؛ از اکبر عبدی و حامد آهنگی تا فرزاد فرزین

منوچهر هادی در این سریال از بازیگرانی همچون بهاره افشاری، حامد آهنگی، لادن ژافه‌وند، ایمان صفا، گیتی قاسمی، حسن معجونی، بهشاد شریفیان، سعید نعمتی، صفر کشکولی، کریم قربانی، یوسف کرمی، شیرین منجمی، معین محمودزاده، پیمان قربانی‌صفا، امیرحسین موسوی و افشین حیدری‌سروستانی بازی گرفته است.

البته اکبر عبدی هم به عنوان بازیگر افتخاری حضور دارد و در تیتراژ نیز چهره او دیده می شود. به نظر می رسد که حضور اکبر عبدی بیشتر برای جلب اعتماد مخاطب است تا بیاید و بار دیگر به سریال منوچهر هادی اعتماد کند.

علاوه بر این لیست، نام لیلا اوتادی، فرزاد فرزین، ملیکا شریفی نیا، ساناز سعیدی، الهه منصوریان و سهیلا منصوریان هم دیده می شود. آن ها شاید بازیگر نباشند، اما حضورشان در نیوکمپ توجه بخشی از طرفداران حوزه موسیقی و ورزش را جلب می کند.

نیوکمپ۲

داستان نیوکمپ در مورد چیست؟

نیوکمپ قصه یک خانواده از قشر ضعیف جامعه را روایت می کند. داستان هم از جایی شروع می شود که پدربزرگ خانواده هنگام پخش مسابقه فوتبال ایران و آرژانتین و پس از گل زدن لیونل مسی به ایران جان اش را از دست می دهد. به این دلیل که فرزندش شرط بندی کند و زندگی اش را پای این شرط بگذارد.

نیوکمپ۳

بعد هم دختر خانواده ویدئویی از مراسم خاکسپاری در فضای مجازی منتش می کند که باعث می شود مسی در صفحه اینستاگرام «مریم» کامنت بگذارد و عذرخواهی کند. این کامنت هم باعث مشهور شدن آن ها می شود.

البته این شهرت برای آن ها چالش هایی را رقم می زند که داستان باقی قسمت ها بر بستر آن شکل گرفته است.

Newcamp-0

سریال نیوکمپ ارزش دیدن دارد؟

بخشی از تماشاگران نیوکمپ با ابراز رضایت از دو قسمت ابتدایی، در انتظار پخش دیگر قسمت ها نشسته اند. اما منتقدان سینما و تلویزیون معتقدند که نیوکمپ در دو قسمت پخش شده چیزی برای دفاع از خود نداشته است.

مثلا مائده کاشیان در آخرین خبر نوشته است که نیوکمپ نه چندان بامزه شروع شد و برخی اتفاقات قصه با منطق کمدی چندان جور درنمی‌آید. همچنین ترکیب حامد آهنگ و ایمان صفا برای بر دوش گرفتن بار کمدی سریال بی نتیجه بوده است.

اما با این حال باید منتظر پخش قسمت های دیگر نیوکمپ نشست و دید که آیا در ادامه روند روایت قصه بهبود می یابد یا خیر.

حجم ویدیو: ۵.۷۰M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۰۱ دانلود ویدیو
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید