بهترین سریال‌های کره‌ای سال 2023 تا امروز

بهترین سریال‌های کره‌ای سال 2023 تا امروز

در این جا فهرستی از هشت سریال کره‌ای را ملاحظه می‌کنید که می‌توان آن‌ها را در ردیف بهترین‌های سریال‌های جدید سال 2023 قرار داد.

کد خبر : ۱۶۰۳۴۱
بازدید : ۳۳۳۸۲

فرادید| در انتخاب بهترین سریال‌های سال، هیچوقت نمی‌شود یک فهرست قطعی ارائه کرد که همۀ مخاطبان از آن راضی باشند. این در نهایت موضوعی سلیقه‌ای است. اما بالاخره بر اساس امتیازها، بازخوردهای منتقدان و تعداد مخاطبان می‌توان برخی سریال‌ها را در یک ردیف برتر نسبت به سایرین قرار داد.

به گزارش فرادید؛ در اینجا فهرستی از 8 سریال کره‌ای را ملاحظه می‌کنید که می‌توان آن‌ها را در ردیف بهترین‌های امسال به حساب آورد؛ با این توضیح که سریال‌های خوب امسال قطعا محدود به این فهرست نیستند.

1. دختر نقابدار

دختر+نقابدار

داستان این سریال که شبکۀ نتفلیکس آن را بر اساس یک وبتون تهیه کرده، دربارۀ زنی به نام کیم مو می است که به خاطر ظاهرش احساس شرم می‌کند؛ تنها وسیله‌ای که به او در زندگی روزمره‌اش آرامش می‌دهد، فعالیت او به عنوان یک اینفلوئنسر آنلاین است؛ جایی که او در آن خودش را پشت یک نقاب پنهان می‌کند. از طرف دیگر یکی از همکارانش به او علاقمند شده اما اعتماد به نفس کافی برای بیان احساسش را ندارد. اما وارد شدن آن‌ها در یک ماجرای خاص به تدریج رابطۀ نزدیکی بین آن‌ها پدید می‌آورد.

2. سگ‌های شکاری

1

این سریال جنایی و اکشن داستان جوان بوکسوری است که به خاطر بدهی‌های مادرش به یک نزولخوار بانفوذ و قدرتمند، ورزش را کنار می‌گذارد و به همراه دو جوان دیگر مشغول کار برای مرد ثروتمندی به اسم رئیس چوی می‌شود. این مسیری است که این سه جوان را به درگیری‌هایی مرگبار و خطرناک در دل باندهای نزول و قمار می‌کشاند. صحنه‌های مبارزه و اکشن این سریال بی‌اندازه خشن و هیجان‌انگیز به نظر می‌رسند.

3. ملکه‌ساز

Queenmaker_reviewb

این سریال سیاسی و جذاب که نتفلیکس آن را تهیه کرده است، داستان نزاع سیاسی بین یک وکیل حقوق بشر و اشراف بانفوذ سئول است. در این مسیر یک زن ثروتمند به اسم هوانگ دو هی که قبلا استراتژیست یک شرکت بزرگ بوده، تلاش می‌کند تا وکیل اوه سئونگ سوک را قانع کند که در انتخابات شهرداری سئول شرکت کند. این دو در کنار هم می‌خواهند در مقابل قدرتمندان بایستند و از مردم ضعیف و فقیر کره حمایت کنند.

4. شین، وکیل طلاق

ط

شین سونگ هان موسیقیدانی است که برای کشف یک راز از آلمان به کره برمی‌گردد و تصمیم می‌گیرد که وکیل شود. او بالاخره تصمیمش را عملی می‌کند و به وکیلی متخصص در حوزۀ طلاق تبدیل میشود. او خودش این تخصص را انتخاب کرده و دلیل این کار به اتفاقی در کودکی‌اش برمی‌گردد. او با تمام وجود از مشتری‌هایش دفاع می‌کند و در همین حال کم کم به کشف آن رازی که دنبال می‌کند نزدیک‌تر می‌شود.

5. پاندورا، زیر بهشت

pandora-032223-1

این درام سیاسی و معمایی دربارۀ زنی به اسم هونگ تائه را است که ظاهرا زندگی کاملی دارد و در تلاش است که با رساندن همسرش به ریاست جمهوری به بانوی اول کره تبدیل شود. اما یک مشکلی در زندگی او هست و آن اینکه او هیچ حافظه‌ای از گذشته‌اش ندارد. یک روز در جریان یک تصادف او حافظه‌اش را به دست می‌آورد و می‌فهمد که گذشتۀ وحشتناکی داشته است. حالا تنها فکر و ذکر او تصمیم به انتقام گرفتن از کسانی است که در گذشته به او ضربه زده‌اند.

6. مادر بد

file

کانگ هو یک دادستان سخت‌گیر و خونسرد است؛ اما یک تصادف همه چیز زندگی او را تغییر می‌دهد. کانگ حافظه‌اش را کاملا از دست می‌دهد و دوباره مثل یک بچه می‌شود. حالا او مجبور است به مزرعۀ پرورش خوک که کودکی‌اش را در آن گذرانده بود برگردد و با مادرش زندگی کند. مادر کانگ هو هم آدم عجیبی است که پسرش را به سختی و در تنهایی بزرگ کرده است و حالا باید دوباره وظیفۀ مراقبت از پسرش را به عهده بگیرد.

7. آژانس

65

این یک درام شغلی است که لی بو یانگ در آن نقش یک مدیر با استعداد را بازی می‌کند که کودکی‌اش را با فقر گذرانده، اما حالا یک مدیر بسیار موفق در یک شرکت تبلیغاتی است. اما این برای او کافی نیست و دلش می‌خواهد هر چه زودتر مدیر عامل شرکت شود. ولی این خواسته بدون مخالف و مانع نیست. چوی چانگ سو نقش رقیب او را بازی می‌کند. این سریال ماجرای جذاب و پر پیچ و خم رقابت‌ها و چالش‌های درون یک محیط کاری پر استرس و پرمشغله را به تصویر می‌کشد.

8. خوانندۀ دورافتاده

largephoto1717899

شخصیت اصلی این کمدی رمانتیک دختری به نام سئو موک‌ها است؛ دختری که رویای خواننده شدن را در سر دارد. او برای شرکت در یک آزمون خوانندگی عازم سئول می‌شود اما بر اثر یک تصادف در جزیره‌ای دورافتاده و متروک سرگردان می‌شود. 15 سال بعد موک‌ها زنده در جزیره پیدا می‌شود و از آنجا بیرون آورده می‌شود. حالا او با وجود اینکه باید با چالش‌های یک دنیای تازه و ناشناخته دست و پنجه نرم کند، می‌خواهد رویای قدیمی‌اش را نیز دوباره دنبال کند.

۴۹
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید