قیمت سر رباتی «ای.تی» چند؟!

قیمت سر رباتی «ای.تی» چند؟!

قرار است سر رباتی E.T. (بیگانۀ دوست‌داشتنی که شخصیت اصلی فیلم معروف استیون اسپیلبرگ بود) در یک حراجی که در 14 تا 17 دسامبر در بورلی هیلز کالیفرنیا و به صورت آنلاین برگزار می‌شود به فروش برسد.

کد خبر : ۱۶۳۴۱۴
بازدید : ۶۸۰

فرادید| انتظار می‌رود که قیمت این سر رباتی در این حراج به 1 میلیون دلار (بیش از 50 میلیارد تومان) برسد. این حراج بخشی از فروش سازماندهی‌شده‌ای است که در طی آن قرار است بیش از 1000 وسیله و یادگاری از معروف‌ترین فیلم‌ها و سریال‌های کمپانی برادران وارنر در معرض فروش قرار بگیرند.

به گزارش فرادید؛ این مدل انیماترونیک که توسط کارلو رامبالدی فقید طراحی شده است، حرکات فوق‌العاده‌ای دارد. سوراخ‌های بینی آن باز و بسته می‌شود و رگ‌های آن می‌تپد، در حالی که کابل‌ها امکان حرکت چشم‌ها، لب‌ها، ابروها، پیشانی و زبان را نیز فراهم می‌کنند.

این مدل بخشی از مجموعه خود رامبالدی بوده است. طبق گفتۀ دختر او، دانیلا رامبالدی، پدرش برای طراحی چشم‌های آبی ای.تی از گربه‌ی خانواده‌شان «کیکا» الهام گرفته بود.

1

این مدل با توجه به حرکاتی که قادر به انجام دادن بود، در زمان خودش یک پیشرفت فوق‌العاده به حساب می‌آمد

فیلم ای.تی که در سال 1982 ساخته شد، داستان یک موجود فضایی با نام ای.تی بود که از سفینه فضایی جامانده بود و در حالیکه دلتنگ بازگشت به خانه بود، با پسری به نام الیوت پیوند صمیمانۀ دوستی برقرار کرده بود. فیلم اسپیلبرگ مورد تحسین جهانی قرار گرفت و نامزد 9 جایزه اسکار شد که از این میان چهار جایزه را برد.

مصنوعات دیگری از تاریخ سینما نیز قرار است به زودی به فروش برسند، از جمله لباس کامل بتمن که مایکل کیتون در «بازگشت بتمن» پوشیده بود؛ قیمت این لباس تا 70000 دلار تخمین زده می‌شود.

چندین مورد از یادگاری‌های هری پاتر نیز به فروش می‌رسند، از جمله لباس و عینکی که توسط ریچارد هریس در نقش آلبوس دامبلدور در «هری پاتر و تالار اسرار» استفاده شدند. پیش‌بینی می‌شود قیمت این موارد به ترتیب به 70000 و 20000 دلار برسند.

۳
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید