بررسی فروش سینماها در هفته‌ای که گذشت؛ هتل 17 میلیارد فروخت و فسیل در آستانه 300 میلیارد قرار گرفت

بررسی فروش سینماها در هفته‌ای که گذشت؛ هتل 17 میلیارد فروخت و فسیل در آستانه 300 میلیارد قرار گرفت

سینمای ایران این هفته 34 میلیارد تومان فروخت و 822 هزار نفر برای تماشای فیلم‌های روی پرده بلیت خریدند. از این میزان 17 میلیارد تومان سهم فروش فیلم «هتل» بود. این فیلم در هفت روز پای 400 هزار مخاطب را به سینماها باز کرد. «فسیل» هم این هفته به فروش 293 میلیاردی دست پیدا کرد و به‌زودی مرز 300 میلیارد را رد می‌کند.

کد خبر : ۱۶۵۲۲۲
بازدید : ۴۸

فیلم «هتل» به کارگردانی مسعود اطیابی با 17 میلیارد تومان در جایگاه پرفروش‌ترین فیلم هفته قرار گرفت و با اختلاف بسیار زیاد نسبت به سایر فیلم‌های اکران ایستاد. به این ترتیب فروش کل فیلم به 171 میلیارد تومان رسید.

با اینکه قرار بود اکران فیلم «فسیل» از ابتدای آذر به پایان برسد، این فیلم کماکان بعد از 9 ماه در جایگاه دوم فهرست پرفروش‌های هفته قرار دارد. 90 هزار نفر برای تماشای آن به سینماها رفتند و 3 میلیارد و 700 میلیون تومان فروخت. فروش کل این فیلم 293 میلیارد تومان شده است و به زودی 300 میلیارد تومان را رد خواهد کرد.

فیلم «بچه زرنگ» با فاصله کمی نسبت به فسیل در جایگاه سوم فروش هفتگی قرار گرفت. این فیلم در هفته‌ای که گذشت 3 میلیارد فروش کرد و 95 هزار بلیت فروخت. فروش کل این فیلم درحال حاضر 46 میلیارد تومان است.

«جوجه تیغی» به کارگردانی مستانه مهاجر، این هفته به جمع پرفروش‌ها اضافه شد و با 63 هزار تماشاگر توانست فروش 2 میلیارد و 700 میلیونی را به ثبت برساند و در جدول هفتگی فروش جایگاه چهارم را به دست آورد. این فیلم پس از سه هفته از شروع اکران، 7 میلیاردی شده است.

دو فیلم «گیج‌گاه» و «حدود هشت صبح» فروشی تقریبا یکسان داشتند. «گیج‌گاه» به کارگردانی عادل تبریزی 1 میلیارد و 300 میلیون تومان فروخت و 30 هزار نفر را راهی سینماها کرد و «حدود هشت صبح» منوچهر هادی هم با 25 هزار تماشاگر 1 میلیارد و فروش 200 میلیون تومانی را به نام خودش زد.

این هفته 22 هزار نفر برای تماشای فیلم «عامه پسند» به کارگردانی سهیل بیرقی روانه سینماها شدند و فیلم در یک هفته یک میلیارد فروخت تا فروش کل آن پس از یک ماه به 4 میلیارد و 700 میلیون تومان برسد.

«جنگل پرتقال» به کارگردانی آرمان خوانساریان این هفته 300 میلیون تومان فروخت. تعداد بلیت‌های فروخته شده برای این فیلم  در یک هفته 7 هزار عدد رسید. این فیلم به طور کلی 2 میلیارد و 300 میلیون تومان فروخته است.

«چرا گریه نمی‌کنی؟» به کارگردانی علیرضا معتمدی هم در یک هفته اول اکران، توانست حدود 5 هزار مخاطب را روانه سینماها کند و 200 میلیون تومان بفروشد. باید دید در ادامه اکران فیلم، فروش آن به چه میزان خواهد بود. 

منبع: فیلم نیوز

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید