۱۰ شخصیت بانمک انیمیشن‌های دیزنی

۱۰ شخصیت بانمک انیمیشن‌های دیزنی

تقریباً در هر انیمیشن دیزنی شخصیتی کمدی وجود دارد. با این حال، تعدادی از این شخصیت‌ها از سایرین بانمک‌ترند و برجسته می‌شوند، از فیلم‌های اولیه دیزنی تا پروژه‌های اخیر به بررسی این شخصیت‌ها می‌پردازیم.

کد خبر : ۱۶۵۲۸۵
بازدید : ۵۹

فیلم‌های دیزنی به خاطر دلنشینی، ترس و لحظات افسونگرانه‌شان شناخته می‌شوند. اما آن‌ها همچنین دارای برخی از شخصیت‌های کمدی‌ جانبی هستند که در انیمیشن‌ها نقش دارند. 

انیمیشن‌های دیزنی به خاطر گریه‌دار بودن بعضی لحظات و شکستن قلب ما در برخی از صحنه‌های عاطفی‌شان شناخته می‌شوند، مثل فیلم شیر شاه که سیمبا در آن تلاش می‌کند تا موفاسا را بیدار کند.

خوشبختانه، دیزنی همان‌طور که در انیمیشن‌هایش به غم و افسونگری مشهور است، در آوردن لبخند بر لب و شادی دل بینندگانش نیز ماهر است، به خصوص از طریق شخصیت‌هایی خنده‌دار.

تقریباً در هر انیمیشن دیزنی شخصیتی کمدی وجود دارد. با این حال، تعدادی از این شخصیت‌ها از سایرین بانمک‌ترند و برجسته می‌شوند، از فیلم‌های اولیه دیزنی تا پروژه‌های اخیر به بررسی این شخصیت‌ها می‌پردازیم.

۱. مد هتر – آلیس در سرزمین عجایب (Alice in Wonderland)

آلیس در سرزمین عجایب

“آلیس در سرزمین عجایب” بدون شک یکی از عجیب‌ترین و خلاقانه‌ترین انیمیشن‌های دیزنی است که پر از شخصیت‌های عجیب و غریب است، هر کدام تاثیر خود را به فیلم اضافه می‌کنند.

در طول سفر آلیس در سرزمین عجایب، او با موقعیت‌های عجیب و جذابی مواجه می‌شود، از جمله عجیب‌ترین آنها می‌توان به  یک مهمانی برای صرف چای  در جشن تولدی که نیست اشاره کرد.

در فهرست، مد هتر در بالای لیست است. نام او ماهیت عجیب و جذاب او را توضیح می‌دهد، با توجه به عجیب بودن “آلیس در سرزمین عجایب”. ویژگی‌های مخصوص او، مانند ریختن یک قدح شکر کامل روی فنجان چای، بسیار خنده‌دار هستند، اگرچه او به زبان‌های بی‌معنی صحبت می‌کند.

 ۲. فلورا، فونا و مری – زیبای خفته (Sleeping Beauty)

زیبای خفته

 این سه نفر به عنوان یک سه‌تایی ظاهر می‌شوند و نگهبان آرورا هستند. پری‌های فلورا، فونا و مریوهور در شخصیت‌هایشان متمایز هستند، اما همچنان خنده‌دار هستند و همچنان راه  محافظت از آرورا را دنبال می‌کنند. به ویژه، مری که پر جنب و جوش‌ترین است، بنابراین راه‌های خنده‌داری را برای مخفی کردن ارورا از دست مالیفیسنت شرور به کار می‌برد.

رویکرد شجاعانه او هم انگیزه‌بخش و هم خنده‌دار است،. با این حال، همچنان از تماشای این خواهران که در انتخاب رنگ یک لباس مناسب برای مقابله یک شرور واقعی هستند لذت ‌می‌برید، همچنین از تماشای آنها در مقابله با مالیفیسنت نیز به وجد خواهید آمد. 

۳. هی‌هی – موانا (Moana)

موانا

 کلمات و خطوط راهی آسان‌تر برای یک شخصیت در هر برنامه تلویزیونی یا فیلم هستند تا عمق وجود خود را ابراز کنند، اما هی‌هی نمونه‌ای برجسته از کسی است که نیازی به صحبت کردن نداشت تا بتواند بینندگان را به خنده اندازد. اگرچه ممکن است نتواند صحبت کند،، اماخطاهای کمدی هی‌هی منبع بزرگی از سرگرمی در طول یکی از طولانی‌ترین انیمیشن‌های دیزنی، یعنی “موانا”،است.

پیوستن تصادفی به شخصیت اصلی در سفرش هی‌هی را در موقعیتی ناشناخته قرار داد، اما بهترین سناریو ممکن برای تجربه سرگرمی و خنده برای مخاطبان بود.

۴. لومیر – دیو و دلبر (Beauty and the Beast)

دیو و دلبر

 توجه داشته باشید که لومیر درواقع یکی از خدمتکاران قصر بود که در پی یک نفرین جادویی به اشیاء خانگی تبدیل شده بود، اما لومیر جذاب و پرانرژی است. او ممکن است خوشحال نباشد که به عنوان یک مشعل یا شمع پیاده روی می‌کند، اما لومیر با تمام توانی که دارد، با سختی‌ها اماده مقابله است و بهترین استفاده را از موقعیت سخت می‌کند.

نام او، که به معنای “نور” است، عنوان ایده‌آلی برای یک شخصیت کمدی و دوستانه است. اراده‌اش برای خدمت به دیگرانی که وارد قصر هیولا می‌شوند، که شروع کننده آهنگ “مهمان ما باش” است، لذت‌بخش است. اجرای مشتاقانه لومیر به ما روحیه قوی او را نشان میدهد که او شما را به تفریح و خنده‌ دعوت می‌کند، حتی اگر زندگی‌اش به طور چشمگیری تغییر کرده باشد.

۵. اولاف – یخ‌زده (Frozen)

اولاف

 یکی از موفق‌ترین انیمیشن‌های دیزنی شده است و با شخصیت‌های خوشحالی مانند اولاف، منطقی است که چرا توانسته تا این حد دل مخاطبان را بدست‌ بیاورد. بازی جاش در نقش این شخصیت معروف او را از محدوده فراتر برده و او را در کنار شخصیت‌های دیگر مانند میکی، سیمبا و وینی  جاودان کرده است.

اولاف یخ‌زده و برف‌آلود، سرمای فیلم را با گرما واژه‌هایش از دنیای انیمیشن خارج کرده و به بینندگان می‌رساند. او ممکن است از برف باشد، اما قلبی به گرمای خورشید و سخنانی دلگرم کننده دارد.

۶. جاک و گاس – سیندرلا (Cinderella)

جاک و گاس

 سیندرلا یک داستان غم‌انگیز با پایانی شاد در مورد یک دختر جوان است که فرصتی برای زندگی رویاهایش به مدت یک شب دارد و حتی عشق زندگی‌اش را در همان یک شب افسانه‌ای می‌یابد. اما برای  از بین بردن اندوه با چند لحظه کمدی، موش‌های جاک و گوس همیشه در دسترس هستند تا “سیندرلا” را حمایت کنند و بینندگان را به خنده اندازند.

این دو به عنوان پازلی کامل به هم می‌پیوندند. گاس می‌تواند هرج و ایجاد کند در حالی که جاک ثابت قدم و پایدار است. ویژگی‌های متفاوت آن‌ها فرصت ایجاد لبخند بر لب‌های مخاطبان را فراهم می‌کند ولی وفاداری و عشق صمیمی‌شان به سیندرلا همیشه جز عناصری است که می‌توان خنده را بر لب شما بیاورد.

۷. آنا – یخ‌زده (Frozen)

یخ‌زده

آنا و السا به عنوان شاهزاده‌های دیزنی محبوب شده‌اند، و پیوند خواهرانه‌شان یک عنصر کلیدی در به جلو رفتن آنها به عنوان شخصیت‌های محبوب دیزنی شده است. البته السا به عنوان شخصیت منطقی و بسیار تاثیرگذار معرفی‌شده‌است شده و آنا کسی است که دوست دارد نور گرمی را در زندگی سلطنتی سردشان بتاباند.

موقعیت آنا در  “یخ‌زده”، در واقع موقعیتی برای نشان‌دادن تمایل او به عشق و اعتماد به مردم به صورت آزاد است. شخصیت آنا بیش از حد خنده‌دار است و او اغلب دقیقاً آنچه در ذهن دارد را می‌گوید، به خصوص اگر عصبی یا دچار شرم‌ باشد، که او را به عنوان شخصیتی شوخ و بامزه قابل شناسایی می‌کند.

۸. پومبا – شیر شاه (The Lion King)

شیرشاه

شخصیت اصلی شیرشاه نیست، اما یک همراه محبوب است، رفتار و اصطلاحات دوستانه پومبا که در بسیاری از فیلم‌های دیزنی جا افتاده است. وقتی سیمبا گم می‌شود، به معنای واقعی و استعاری هم در صحنه حضور مییابد. همراه با تیمون، پومبا سعی می‌کند روحیه او را بالا ببرد.

پومبا به نظر می‌آید در زندگی پرسه می‌زند و گمراه است، اما معصومیتش او را خنده‌دار می‌کند. این وارونگی‌های موجود در شخصیتش صحنه را برای خندیدن  مخاطبان فراهم می‌کند. ویژگی طبیعی و لطیف او بیشتر باعث شادی دل‌هاید مخاطبان می‌شود..

۹. هادس – هرکول (Hercules)

هادس

 او ممکن است دشمن اصلی در هرکول باشد، اما نمی‌توان انکار کرد که هادس مقدار زیادی کمدی به انیمیشن دیزنی می‌آورد. با صدای جیمز وودز، او اغلب بینندگان را زیر سوال می‌برد که آیا عشق کردن به دشمن درست است یا خیر. تلخی اساسی هادس از طریق تلخی و شوخی سریع آشکار می‌شود.

اگرچه او شخصیتی دوست‌داشتنی نیست، اما سخنان بذله‌گویی او بسیاری را به خود جلب می‌کند. طنز بی‌انفعال او اغلب با سطح بالای عصبانیتش مقایسه می‌شود، که تنها شخصیت او را خنده‌دارتر می‌کند. 

۱۰. غول چراغ جادو – علاالدین (Aladdin)

غول چراغ جادو

رابین ویلیامز فقید نمونه‌ای برای کمدین‌ها هم در استندآپ و بازیگری است. نقش او به عنوان غول چراغ جادو در علاءالدین معیارهای بالایی دارد که تکرار می‌شد و با استفاده از صدای خود به این شخصیت زندگی بخشید. ترکیب یک شخصیت جذاب با استعداد بالای بازیگری تنها می‌تواند یک شخصیت قابل احترام جدید ایجاد کند.

منبع: مایکت

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید