بهترین سریال‌های جدید کره‌ای که در دی و بهمن خواهیم دید

بهترین سریال‌های جدید کره‌ای که در دی و بهمن خواهیم دید

از سریال‌های تاریخی گرفته تا داستان‌های پلیسی، عاشقانه، تخیلی و کمدی؛ در اینجا فهرستی از بهترین سریال‌های جدید کره‌ای را ملاحظه می‌کنید که در طی یک ماه پیش رو پخش آن‌ها آغاز خواهد شد.

کد خبر : ۱۶۹۳۵۵
بازدید : ۸۷۱۶۱

فرادید| با فرا رسیدن سال جدید میلادی، مثل همیشه مجموعه‌ای کاملاً جدید از درام‌های کره‌ای نیز در راه هستند؛ از فانتزی‌های تاریخی و درام‌های پلیسی گرفته تا انواع داستان‌های عاشقانه و کمدی و ملودرام‌های خانوادگی.

به گزارش فرادید؛ در اینجا فهرستی از بهترین سریال‌های جدیدی را ملاحظه می‌کنید که پخش فصل اول آن‌ها در ژانویۀ 2024 آغاز خواهد شد.

عاشقانه‌ای برای توهم (Love Song for Illusion)

illusion

این درام تاریخی که بر اساس وبتونی به همین نام ساخته شده، ماجرای زن جوانی به اسم یئون وول است که پس از مشاهده قتل عام خانواده‌اش توسط خاندان حاکم در کودکی، در جستجوی انتقام است. سال‌ها بعد، او به عنوان بخشی از نقشه‌ای برای ترور پادشاه به کاخ نفوذ می‌کند. با این حال، یئون وول در یک تله می‌افتد و روز بعد در حالت فراموشی از خواب بیدار می‌شود.

او بعداً انتخاب می‌شود تا یکی از همسران ولیعهد هیون شود؛ اما ولیعهد هیون یک شخصیت مخفی عجیب و غریب هم دارد؛ او گرفتار یک نفرین شده و هر وقت کسی او را لمس می‌کند درد شدیدی را تجربه می‌کند. هنگامی که این زوج به تدریج وارد رابطۀ صمیمانه‌تری می‌شوند، گذشتۀ دردناک یئون وول نیز کم کم به سراغ او می‌آید.

با شوهر من ازدواج کن (Marry My Husband)

largephoto1751188

این ملودرام فانتزی حول محور کانگ جی وون می‌چرخد؛ یک زن جوان و پرمشغله که به دلیل خواسته‌های خودخواهانۀ همسر و مادر همسرش رابطۀ درست و سالمی با همسرش ندارد. در همین حال جی وون متوجه می‌شود که سرطان لاعلاج دارد، و همچنین می‌فهمد که شوهرش و دوستش جونگ سو مین با هم رابطه‌ای مخفیانه دارند. بعد از این است که او در یک درگیری فیزیکی به طور تصادفی توسط شوهرش کشته می‌شود.

با این حال، جی وون دوباره چشمانش را باز می‌کند و می‌بیند که ده سال به عقب بازگشته است؛ یعنی به قبل از ازدواج با همسرش. حالا او برای اینکه سرنوشتش را تغییر بدهد تصمیم می‌گیرد کاری کند که همسر سابق و دوستش با هم ازدواج کنند. در عین حال، او متوجه می‌شود که یکی از همکارانش به اسم یو جی هیوک علاقه‌ای ابرازنشده به او دارد.

گلی که در شب می‌شکفد (Flower That Blooms at Night)

largephoto1750344

این درام تاریخی دربارۀ زنی به نام جو یئوهوا است؛ بیوۀ یک خانواده اشرافی در دوران سلسله چوسون. در حالی که او روزهای خود را در خانه سپری می‌کند و نقش عروس وظیفه‌شناس را برای خانواده شوهر مرحومش بازی می‌کند، شب‌ها مخفیانه بیرون می‌رود تا از کسانی که به کمک نیاز دارند مراقبت کند.

در یکی از این شب‌ها، یئو هوا با پارک سو هو، یک افسر نظامی باهوش و خوش‌تیپ مواجه می‌شود و زندگی او پس از این برخورد تصادفی تغییر می‌کند. همانطور که این دو به طور مکرر سر راه هم قرار می‌گیرند، یئوهوا شروع به رویاپردازی در مورد آینده‌اش با سو هو می‌کند.

پلیس فلکس ایکس (Flex X Cop)

largephoto1752579

این سریال که آمیزه‌ای از ژانرهای جنایی، کمدی و عاشقانه است، در مورد فرزند یک خانوادۀ ثروتمند به اسم جین یین سو است که با وجود شخصیت نابالغ و ثروت خانواده‌اش به یک کارآگاه پلیس در بخش جنایات خشونت‌آمیز تبدیل می‌شود. در محل کار، او تلاش می‌کند تا با استفاده از پول و ارتباطات شخصی، مجرمان را از بین ببرد.

شخص دیگری که در بخش جنایات خشونت آمیز کار می‌کند، کارآگاه کهنه‌کار و سخت‌کوش لی کانگ هیون است. در ابتدا، کارآگاه، یین سو و روش‌هایش را بیشتر به عنوان دردسر می‌بیند. با این حال، بعد از اینکه این دو نفر وارد یک تیم می‌شوند اوضاع تغییر می‌کند.

دکتر اسلامپ (Doctor Slump)

largephoto1751941

این کمدی رمانتیک داستان دو پزشک و رقیب سابق را دنبال می‌کند که دوباره به هم می‌رسند و در دوراهی زندگی و حرفه‌شان قرار می‌گیرند. یئو جونگ وو یک دانشجوی پزشکی با نمرات برتر بوده که بعداً یک جراح پلاستیک مشهور شده است. با این حال، یک تصادف پزشکی مرموز او را به پایین‌ترین سطح تنزل داده است.

در همین زمان است که او دوباره با زنی به نام هانول که همکلاسی سابقش بوده ملاقات می‌کند؛ هانول اکنون به عنوان متخصص بیهوشی کار می‌کند. علیرغم اینکه در طول زندگی به دلیل هوش بسیار زیادش مورد تحسین قرار گرفته است، او در زندگی‌اش خوشحال نیست، زیرا حس می‌کند همه چیزش فقط حول محور کار و مطالعه می‌چرخد. هنگامی که این دو پزشک دوباره با هم مواجه می‌شوند، آرامش را در وجود یکدیگر پیدا می‌کنند و عاشقانه‌ای بین آنها شروع می‌شود.

ملکۀ طلاق (Queen of Divorce)

fullsizephoto1750317

این سریال داستان دو وکیل ماهر را دنبال می‌کند که تخصصشان در موضوع طلاق است. سارا کیم، مدیر شرکت حل و فصل طلاق است. او که قبلاً عروس یک خانواده حقوقی برجسته بوده، پس از خیانت شوهرش همه چیز را از دست داده و به سراغ راه‌اندازی شرکت رفته است.

شریک تجاری او نیز وکیلی به نام دونگ کی جون است؛ یک دادستان سابق و بسیار موفق که به طور مرموزی از سمت خود کناره‌گیری کرده است. این دو با هم به دنبال یافتن بهترین تسویه حساب برای مشتریانی هستند که می‌خواهند از شریک زندگی‌شان طلاق بگیرند.

۱۱۴
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید