فیلم جدید ارباب حلقه‌ها چالش بزرگی بر سر راه خود دارد

فیلم جدید ارباب حلقه‌ها چالش بزرگی بر سر راه خود دارد

The War of the Rohirrim که فیلم جدید ارباب حلقه‌ها به شمار می‌رود، یک انیمه سینمایی است که در سال ۲۰۲۴ به پرده نقره‌ای سینماها خواهد پیوست. این فیلم که اولین پروژه سینمایی The Lord of the Rings پس از سال ۲۰۱۴ است، برای طرفداران سرسخت دنیای فانتزی تاکین خوشایند خواهد بود.

کد خبر : ۱۷۰۱۹۹
بازدید : ۴۹

فیلم جدید ارباب حلقه‌ها با وجود اینکه پشتیبانی یک نام بزرگ را بر شانه‌های خود حس می‌کند، یک چالش بزرگ بر سر راه خویش خواهد داشت. این فیلم ممکن است رکورد خوب سری The Lord of the Rings در گیشه را خراب کند و به پروژه دشواری برای شرکت برادران وارنر تبدیل شود.

The War of the Rohirrim که فیلم جدید ارباب حلقه‌ها به شمار می‌رود، یک انیمه سینمایی است که در سال ۲۰۲۴ به پرده نقره‌ای سینماها خواهد پیوست. این فیلم که اولین پروژه سینمایی The Lord of the Rings پس از سال ۲۰۱۴ است، برای طرفداران سرسخت دنیای فانتزی تاکین خوشایند خواهد بود.

با این حال «نبرد روهیریم» ممکن است رکورد خوب این فرنچایز در گیشه را خراب کند و آمار آن را کاهش دهد. سه‌گانه ابتدایی ارباب حلقه‌ها در سینماها آمار چشم‌گیری داشت و سه‌گانه هابیت هم موفق شد در حد خود عملکرد قابل قبولی به جای بگذارد. این موضوع نشانگر توانایی بالای پیتر جکسون است و مجموعه‌های زیادی وجود ندارند که بتوانند ۶ دنباله موفق در سینماها داشته باشند.

با توجه به همین موضوع، شرکت برادران وارنر قصد دارد از محبوبیت ارباب حلقه‌ها استفاده کند و این دنیای بزرگ و جذاب را بیش از پیش گسترش دهد. فیلم جدید ارباب حلقه‌ها هم که The War of the Rohirrim باشد، اولین قدم بزرگ این پروژه طولانی مدت خواهد بود.

انیمه Lord of the Rings: the War of the Rohirrim مخاطب را به سال‌ها پیش از وقایع دو سه‌گانه قبلی می‌برد و داستان خود را به صورت مجدد در سرزمین میانه تعریف خواهد کرد. داستان این انیمه در مورد پادشاه سابق روهان با نام هلم همرهند خواهد بود و به شرح وقایع زندگی این فرد خواهد پرداخت.

فیلم جدید ارباب حلقه‌ها

داستان The war of the Rohirrim پیش از هابیت و سه‌گانه اصلی جریان دارد

این پروژه که برخلاف فیلم‌های پیشین یک پروژه انیمیشنی به شمار می‌رود، روح تازه‌ای به دنیای سینمایی ارباب حلقه‌ها می‌دهد و تصویر تازه‌ای از دنیای فانتزی جی. آر. آر. تاکین به نمایش خواهد گذاشت.

فیلم جدید ارباب حلقه‌ها از لحاظ هنری مزیت‌های متعددی دارد و می‌توانند طرفداران سرسخت مجموعه را حسابی خنشود و راضی کند. اما با این حال از آنجایی که در مورد یک انیمه صحبت می‌کنیم، The War of the Rohirrim ممکن است ریسک بزرگی برای رکورد این فرنچایز در گیشه‌ها باشد.

با توجه به اطلاعات موجود، هیچ یک از فیلم‌های سینمایی ارباب حلقه‌ها از جمله سه‌گانه اصلی و سه‌گانه هابیت هیچ وقت فروشی کم‌تر از ۸۹۱ میلیون دلار نداشته‌اند (منظور مجموع فروش جهانی است).

البته اگر بخواهیم فقط سه‌گانه ابتدایی که به داستان سائرون می‌پرداخت را در نظر بگیریم، باید بدانید که فیلم The Return of the King حتی از مرز یک میلیارد دلار فروش جهانی هم گذر کرد. بدین ترتیب اقتباس‌های سینمایی پیتر جکسون نه تنها موفق بودند، بلکه به تدریج ارتقا پیدا کردن و در نهایت با قسمت سوم به اوج رسیدند.

سه‌گانه هابیت که باز هم توسط خود پیتر جکسون ساخته و راهی سینماها شد، هرچند که در متقاعد کردن منتقدان به اندازه سه‌گانه اول موفق نبود، اما در گیشه باز هم عملکرد فوق‌العاده راضی کننده‌ای داشت. قسمت اول سه‌گانه هابیت با نام An Unexpected Journey از نام محبوب ارباب حلقه‌ها کمک گرفت و کمی از مرز یک میلیارد دلار هم فراتر رفت.

با اینکه دو فیلم بعدی هم فروشی کم‌تر از ۹۰۰ میلیون را تجربه نکردند، اما به اندازه فیلم اول هم موفق نبود. اما با گذر از تمامی این بحث‌ها به نظر می‌رسد که The Lord of the Rings: The War of the Rohirrim احتمالا این رکورد چشم‌گیر را خراب خواهد کرد.

فیلم جدید ارباب حلقه‌ها با وجود اینکه ایده جذابی دارد و می‌خواهد به برهه مرموزی از تاریخ سرزمین میانه بپردازد، احتمالا نمی‌تواند در حد ۶ فیلم قبلی فروش خوبی داشته باشد. اگر راستش را بخواهید انتظار فروش ۹۰۰ میلیون دلاری برای یک اثر سینمایی که حالت انیمه‌ای دارد کمی غیرواقع‌گرایانه است؛ آن هم در دوره پس از کرونا که میل مردم در رفتن به سینماها کم‌تر شده است.

The War of the Rohirrim قرار است در تاریخ ۲۳ آذر اکران شود و رقبای سختی نظیر دو فیلم Sonic the Hedgehog ۳ و Thunderbolts دارد. قاعدتا وجود این رقابت می‌تواند به فروش نهایی انیمه مورد بحث ضربه بزند.

اما با وجود تمامی این بحث‌ها سکان «نبرد روهیریم» در دستان امن کنجی کامیاما قرار دارد که در بیش‌تر مواقع در ساخت انیمه‌ها کاملا موفق است. به هر حال نظر شما در مورد آینده احتمالی فیلم جدید ارباب حلقه‌ها چیست؟ نظرات خود را با تیم کافه‌بازار و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: کافه بازار

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید